28 Haziran 2012 Perşembe

Teşekkür Ederim



Bugün tam 4 yıl olmuş bu bloğu açalı.
Size o günü anlatayım mı?
Çok yağmur yağıyordu ve benim haziran ayında güneşe alışmış bünyem bunu kaldırmıyordu.
Japonya'ya gelmeden önce tsuyu(yağmur mevsimi) diye bir şey bilmiyordum çünkü.
Özlüyordum
ağlıyordum
kafam karışıktı
kendime güvenim sıfırdı
yani negatif her şey üzerimdeydi.
Okuduğum bloglar vardı.
Bir çılgınlık yapıp blog açayım dedim.
Oturdum blog adı kısmını çok düşünmeme gerek kalmadı
'yolun neresindeyim?' dedim.
Çünkü hayatımı şekillendirdiğim bir anda her şeyi sıfırlayıp gelmiştim buraya.
Bir yol vardı hayat yolu ve o yolu bir anda değiştirmiştim.
Bir dönemece aniden kırmıştım direksiyonu
peki ya bundan sonrası ne olacaktı?
daha ne kadarı kalmıştı.
İşte bu yüzden yolun neresindeyim diye sormuştum.
Hala daha soruyorum ya :)
Kullanıcı adım serrose yani kendi adım.
İlk mail adresimi de bu adla almıştım.
Tekirdağ'da bir internet kafede aklıma ilk gelen nickname olmuştu.
Hala daha aynı ad!

Bu blog benim günlüğüm olarak başladı hala aynı şekilde devam ediyor.
Seviyorum burada olmayı!
Kimse okumasa kendim okurum diyorum zaten her fırsatta.
Ama buralar sizlerle daha güzel.
Bana güç veriyorsunuz.
4 yılda hiç kimseye gidip ben geldim sen de bana gel demedim.
Takip et takip ederim seni mantığını da sevemedim.
Yavaş yavaş büyüdük.
Hatta ne zaman bu kadar olduk ben anlamadım.
iyi ki varsınız!

Siz olmasaydınız bu köye ne kadar dayanabilirdim bilmiyorum.
Belki evliliğimiz bile kötü yönde etkilenirdi.
Çünkü gurbet psikolojisi üzerine hiçlik sizi mahvediyor.

Çok sabahlar yok artık dayanamayacağım diye uyandığımda sizden gelmiş olan bir yorum günümü aydınlattı.
Ben bu köyde kendimi işe yaramaz bulduğum bir an bir mail geldi ve benim kendime güvenimi yerime getirdi.
Bu blogda kötü şeyleri çok yazmıyorum.Çünkü kötü yazılarımı kötü bir anımda okuduğumda çok etkileniyorum.
Bu sebeple kötü bir psikoloji ile maillerimi açtığımda ya da bloğa baktığımda siz bilmeden benim hayatımı kurtarıyorsunuz.
Belki de ağladığım bir anda benim yüzümü güldürüyorsunuz.
Tıpkı benim bilmeden sizin hayatlarınıza dokunduğum gibi.
Hani diyorsunuz ya kahvaltıda senden konuştuk,anneme seni anlattım gibi ben uçuyorum burada.
Sonra burada deprem oluyor hemen beni merak ediyorsunuz.
O kadar mutlu oluyorum ki!
Siz benim yalnızlığımı alıyorsunuz!

Bu blog ve sizler sayesinde o kadar güzel şeyler girdi ki hayatıma!

Mesela benim için çok önemli biri olan Okan Bayülgen ile tanıştım.Onunla karşılıklı oturup sohbet ettik o gün ölmedim ya heyecandan sanırım bir daha ölmem :)
Bu sizin sayenizde oldu.Eğer ona yazdığım yazıyı twitterdan ona ulaştırmasaydınız onun gözlerine bakma şansım belki de hiç olmayacaktı.

Sonra gazetelere çıktım sonra radyoda konuştum.
Sonra evlerinize konuk oldum.
Sonra sizin zamanlarınızı alır oldum.
Sonra sonra 
siz beni dünyanın öbür ucunda dualarınızla korudunuz.

Kendimi o kadar güvende hissediyorum ki sayenizde.
Dünyanın her yerinde yani kelimelerimin ulaşabildiği her yerde dostlarım var!

Benim için gerçekten çok önemlisiniz.
Varlığınıza ne kadar teşekkür etsem az!

O güzel kalpleriniz ve değerli zamanınız için çok teşekkür ederim.

Canımın istediği zamana kadar yazmaya,
benim gözümden Japonya'yı göstermeye,
hayatımdan özetler sunmaya devam edeceğim.
Yani ben buralarda olacağım
ama
LÜTFEN
siz de 
ORADA 
olun!

Nice mutlu yıllara birlikte :)

imza
Hala yolun neresinde olduğunu bilmeyen bir kız Serrose!


53 yorum:

  1. mutlu yıllara sevdiklerinle ve sevenlerinle...

    YanıtlaSil
  2. neden bilmem , gözlerim doldu ....

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu yıllara Serrosecum! Sen de iyi ki yazıyorsun, iyi ki içindekileri çekinmeden paylaşıyorsun. Sen bir yerde gezerken bir video çektiğinde ben de geziyorum, sen kırtasiye ürünleri aldığında, paylaştığında ben kendim almış gibi mutlu oluyorum, bir kitap hakkında yorum yazdığında tarafsız olarak bilgileniyorum çünkü kitap almadan önce en ihtiyaç duyduğum şeydir bu. sen hep yaz, hep güzellikler gelsin sana, hep mutlu yazıların olsun ;)

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Ahh bee canım ahh
    uzakda olman sankı yakında olsan hep yanyana olacakmısız gıbı arada ıcımı burksada olsun canın sagolsunda uzakda ol
    senı sevıyorum...
    Nice yıllara...

    YanıtlaSil
  5. E, blogun icin nice yillara o zaman :)

    Her zaman, bol bol yorum yazmiyorum belki, ama hep okuyorum ben seni. Hic soylemedim galiba, Pazartesi serilerini de seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. biz sana teşekkür ederiz ki yazılarınla hayatlarımıza içtenlik,neşe kimi zaman keşif kimi zamanda güzel şeyler sunuyorsun.. nice mutlu senelere bizlerle, ailenle ve eşinle...

    YanıtlaSil
  7. duygulanmama ne demeli bugün üç tane kalem aldım aklımdan sen geçtin:)

    YanıtlaSil
  8. kötü seyleri yazmama fikrini tuttum :)
    nice senelere . . .

    YanıtlaSil
  9. Düşünceler bu kadar denk gelemezdi. Ben de az önce yemekhanede tek başıma yemek yerken düşünüyordum. Neden tek başımayım diye?
    Aslında yalnız değilim ki her zaman yanımda olduklarını bildiğim iki dostum ve blog/twitter sayesinde tanışmadan tanıdığım insanlar var hayatımda.
    Hayatımıza uzaklardan dokunduğun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. "Bu blogda kötü şeyleri çok yazmıyorum.Çünkü kötü yazılarımı kötü bir anımda okuduğumda çok etkileniyorum."
    kötü seyler yazmama fikrini tuttum :)
    happy birthday yolunneresindeyim ;)

    YanıtlaSil
  11. sen bu kadar bize dokunarak yazmaya devam ettiğin sürece bizler hep burada olucaz :D ha bu arada bende dün eşime anlattım seni Japonyaya gidesimiz geldi :D

    YanıtlaSil
  12. Biz burdayız, sen de ne zaman canın isterse, hep mutlu şeyleri yaz ama kötüleri de içine atma olur mu? öpüyorum!

    YanıtlaSil
  13. Benim yolunneresindeyim.blogspot.com la tanışmam da bundan yaklaşık 6 ay öncesiydi kafam bozuk bir şekilde tam da ne yapıyorum nasıl olacak " yolun neresindeyim " dediğim zamanlardı ki;pozitifliğin, hayat dolu oluşun,kitapkurdu oluşun, kendi ayakları üzerinde duran yapın beni çok etkiledi, internette öylesine gezinirken ( "tesadüfen denk geldim " diyemeyeceğim hayatta herşeyin bir nedeni olduğuna inanırım ) bloğunu buldum açıkçası 1-2 yazısını okur çıkarım demiştim ama bir de baktım saatlerdir pc başındayım ve paylaştığın önceki kayıtlardan kendimi alamıyorum o gün bugündür pc başına geçtiğimde, kahvaltıda, ilk düşündüğüm şey Serrose bugün ne paylaşmış, bugün nasıl, neler yapıyor oluyor bir gün paylaşım yapmasan iyi mi acaba diye çok merak ediyorum.Bunu söylemekten çekinmiyorum artık evimizden biri gibisin, kardeşim gibisin, en yakın arkadaşım gibisin, öyle hissediyorum :D Serrose umarım uzuuun yıllar boyunca böyle devam edersin bende hep seni takip ederim böyle senli benli konuşuyorum ama kızmazsın değil mi? dediğim gibi seni kendime çok yakın hissediyorum.off çok fazla yazdım burada bitiriyorum Belirtmek istediğim yegane şey; Serrose bana kattığın herşey için teşekkür ederim ;)Birlikte nice senelere inş

    YanıtlaSil
  14. canim ya, gozlerim dolu dolu oldu.
    iyi ki dogdun, dogdun da 4 yasinda oldun bile serrose.
    neseyle, saygiyla ve de sevgiyle birlikte buyuyecegimiz nice mutlu yillara...

    YanıtlaSil
  15. Her zaman yorum yazmasam da her zaman takip ediyorum seni. Ve ben de cevresine seni anlatanlardanim sanirim; "Japonya'da bi kiz var orda boyle seyler oluyomus dedi". "hani gecen gun bahsettigim japonyadaki kiz var ya soyle bisi yapmis ne guzel" gibi. Seni Japonyadaki kiz olarak biliyorlar yani :) Nice mutlu guzel senelere!

    YanıtlaSil
  16. Ben, şu hayatta en sevimli bulduğum "Türk-Japon mamulü" bir bebişin doğumunu ve büyümesini bekliyorum heyecanla. Daha nice yıllar burada ol. Genişleyen ailen ve yüreğinle...

    YanıtlaSil
  17. Nice senelere iyi ki SİZ varsınız iyi ki BİZ varız...siz yazmaya devam ettikçe emin olun bizde okumaya devam edicez sevgiyle kalın...:))

    YanıtlaSil
  18. NE güzel iöten bir yazı olmuş, uzun zamadır sessiz sessiz izliyordum. Bu yazıyı görünce ben de bir ses vereyim dedim :)

    YanıtlaSil
  19. Ben de kendi adıma teşekkür etmek isterim sana hayatıma girdigin için...

    Iyi ki o deliligi yapıp açmışsin bloğunu... Hep beraber nice senelere olsun :)

    YanıtlaSil
  20. Duygularını öyle güzel ifade etmişsin ki çok etkilendim ve duygulandım.
    Mutluluklar senin olsun.
    Her zaman yorum yazamasam da sürekli takip ediyorum paylaşımlarını, büyük bir keyifle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Uzun yıllar yazmaya devam et ne olur hatta inşallah denemeler yaz hikayeler yaz sen hep yaz biz hep okuyalım. Seni tanımadan sevdim tanımadan tanıdım.Nice yıllara...:)

    YanıtlaSil
  22. ıyıkı yazıyorusun okadar keyıflı kı yazılarını okumak senın baktıgın dunyaya bakma cok zevklı nıce guzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  23. Nice 4 hatta 14 yıllara :) 2008 den okumaya başladım seni,kocama da anlatıyorum,nerden çıktı allasen bu japonya sevdası diyo :))) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  24. her sabah bilgisayarımı açtığımda haber sitelerinin yanında bir sekmede de senin blogun mutlaka oluyor
    merak ediyorum hergün neler eklediğini neler paylaştığını
    bazı zamanlarda bakıyorum eklediğin birşey yok üzüliüyorum bugün birşey eklemedi diye
    seni yüzyüze tanımasam da hayatımızda olduğun için ben sana teşekkür ediyorum
    daha nice 4 senelere inşAllah:) Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  25. biz hep buradayız benim güzel ablam.
    sen de şahsen benim hayatımda olduğun için teşekkür ederim. hem de çok teşekkür ederim.
    İyi ki sen varsın, iyi ki hayatını açtın bize. bilmeden ettiğin yardımları ne kadar düşünsen de tahmin bile edemezsin, o kadar çok ki! ve bu o kadar değişik bir duygu ki.

    Seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  26. Asıl ben teşekkür ederim... kendimde bastırdığım bir çok yönü açığa çıkarmamda beni cesaretlendirdiğin için, etrafımda kitap okumayan insanların gözüne soka soka kitap okurken artık kendimi uzaylı gibi hissetmediğim için, sessiz çığlıklarımı kelimelerle dar beyinlere sokmayı başarabildiğim için, yüz yüze konuşamasam da sen ve senin gibi bir kaç harika insana sahip olabildiğim için, blog dünyasında özenti, dar ve hep ''ben farklıyım''cı insanlardan bıktığım anda karşıma çıktığın için...

    Evet dostum/arkadaşım; kendine çok iyi bak lütfen, senin gibilere ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  27. CAnim benim ne kadar icten bir yazi olmus bu böyle. Okurken icim titredi. Ama iyiki acmissin bu blogu ve paylasmissin yasamini. Kimbilir kac insana isik oldu.
    Bazen genc bir insana motivasyon, endiseli bir anneye, ki bunlardan biri de ben,cesaret verdi.

    Bir nevi Deniz Feneri misali. Hayallerinizdeki sularda yüzmeye korkmayin der gibi.

    Insan bilmedigi yollardan korkar ya hani, ama önden birisi isik tutunca o yollar aydinlanir. Endiseler bir anda yok olur. Iste o Deniz Feneri sen oldun bizim icin de, benim icinde.

    Asil tesekkürler benden sana Deniz Feneri:))


    Ps:Mesut Yar´in ilk programina Okan Bayülgen katilmisti ve uzun uzun senden ve senin blogundan bahsetmisti. Ben nasilda heyecanlanmistim bir bilsen:))

    YanıtlaSil
  28. Canım Serrose, iyi ki buradasın, iyi ki yolun buradan geçti...
    Bak daha geçen akşam senden söz eetik.Senin Cemalnur Sargut'u ne kadar sevdiğini söyledim. Eğer İstanbul'a yolun düşerse sana tanışma bile ayarliciiz hehe...
    Çookk öptüm...

    YanıtlaSil
  29. kötü şeyleri yazmak işin kolayına kaçmak bence. siz zor olanı başarıyorsunuz.çok samimi ve içten olunca paylaşmakta kaçınılmaz oluyor. nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  30. nice yıllara....seni çoook iyi anlıyorum canım ...yıllar önce ben de senin yaşadığın duyguları yurt dışında yaşadım.bilirim uzakta olmanın anlamını ve tek farkla o zamanlarda ne internet yaygındı bu kadar ,ne de fb ve twitter vardı hayatımızda.ama değerli bir tanıdğımız bana o zamanlarda gurbetçi psikolojisinden çıkıp olduğum yerde mutlu olmaya calısmamı öğütlemişti.Her ne kadar zor olsa da bunu yapmaya calıstım blogumuz bile yokken :( :)cubuk kraker,cekirdek,sucuk ve ayvanın ha dedıgınde bulunmadıgı yerde nasıl da ozlendıgını biliyorum....sevgiler...(valla daha çoookkk yazarım ama sımdı bıle uzun oldu :) ... )

    YanıtlaSil
  31. Serrose'cum çok tebrik ederim seni, sürekli bir takipçinim ve blogunda hem kendin hem Japonya hakkında yazdıklarını, merakla, ilgiyle ve severek okuyorum, bizimle bu güzellikleri paylaştığın için çok teşekkür ederim, daha nice yıllarda beraber olabilmek dileğiyle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  32. Nice yıllara:) Devam! Durmak yok:))

    YanıtlaSil
  33. Tebrikler! Ben daha dün keşfettim blogu ve tabi seni, iyki de buldum dedim bu postu okuyunca... Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  34. İyiki bu blogu yazmışsın iyiki senin gibi birini tanımışız diyorum. Duyguların o kadar samimi ki her paylaşımından o kadar büyük keyif alıyorum ki hatta bilgisayarımı açar açmaz maillerimin yanında ilk bu blogu açıyorum desem yalan olmaz sanırım :) Daha nice nice yıllar diliyorum sağlıkla mutlulukla...

    YanıtlaSil
  35. İyiki bu blogu yazmışsın iyiki senin gibi birini tanımışız diyorum. Duyguların o kadar samimi ki her paylaşımından o kadar büyük keyif alıyorum ki hatta bilgisayarımı açar açmaz maillerimin yanında ilk bu blogu açıyorum desem yalan olmaz sanırım :) Daha nice nice yıllar diliyorum sağlıkla mutlulukla...

    YanıtlaSil
  36. Asıl iyini sen varsın gülüm!

    YanıtlaSil
  37. Nice yıllara çok duygulandım postunuzu okurken gerçekten sizi ve sizin maceranızı severek okuyoruz çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Nice 4 yıllara ablacım :)

    YanıtlaSil
  39. nice mutlu yaşlar olsun bu güzel bloga :)

    YanıtlaSil
  40. hep mutlu anların,karamelin,japon balığının,bol bol kitapların,uzaklardan gelen postaların,kırtasiyelerin,yiyeceklerin,gezilen görülen yeni yerlerin,bulutların,hikayelerin,insanların,sevenler,sevilenlerin olduğu,samimiyetin hep devam ettiği güzel zamanlara...
    hep birlikte ;)

    YanıtlaSil
  41. cok duygulandim...yolun neresinde olursan ol,su an icin olman gerektigi yerdesin eminim..sende iyiki varsin:) nice yillarin olsun.

    YanıtlaSil
  42. Bugün arkadaşımla kitap almaya gittiğimde, kırtasiyede kızım Sergül Abla'nın kalemleri hangisi diye sorduğunda, kendi e-günlüğünü tutmaya karar verdiğinde, yeni aldığımız fotoğraf makinası ile senin bloğundaki fotoğraflara bakıp benzerlerini çekmeye çalıştığında, yazmaya çalıştığım makale içi okuduğum Japon Enerji Sektörü Raporunun kapağındaki kırmızı yapraklı ağaçlar için "Aaa bunlarla ilgili yazı Sersose'nin bloğunda var" derken uzaklardaki birinin hayatına renk getirdiğin için ben sana teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  43. Canımm sen hep orda olduğun sürece biz buradayız... Kucak dolusu sevgiler Yelda

    YanıtlaSil
  44. Selam,
    Kısa zaman önce keşfettim senin blogunu, ama hayatımın bir kenarına yerleştin sanki. Dün Bostancı'da bir kırtasiyedeydim; aa bunu serrose tanıtmıştı, haa şundan da vardı blogda vs. diye sürekli içimden geçirdim. Hahhaha bazen kendime gülüyorum; tek taraflı bir arkadaşlığım varmış gibi =D Sen ve dünyan hep burada olunuz :)
    http://notesonmypinboard.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  45. sevgili serrose;

    bende senin aslında çok sıkı takipcileirndenim biliyormusun
    ben seni blog dünyasında tanıdım ve
    okan bayülgende dinledikten sonra dahada merakla takip
    etmeye başladım. kırtasiye düşkünlüğümü seninle pekiştirdim
    kes yapıştırlarıma seninle zevklendirdim
    bence sevgili serrose sen çok güzel bir insansın ailen çok iyi
    japon balığı çok güzel bir insan
    serrose sen çok şanslı bir insansın hep burada ol ve ben seni okuyum merakla
    bilgisayarın başına geldiğimde ilk seni okuyum

    tüm sevgimle kucaklıyorum seni cici kız ;)

    YanıtlaSil
  46. Bu yazını okuyunca çok duygulandım. gözlerim yaşardı. Evet birbirimizin hayatlarına bilmeden dokunuyoruz. Hep güzellikler içinde yaşa.

    YanıtlaSil
  47. Tanışmasak bile sevdiğim insanların arasındasın.Sadece sen değil,annen,ablan,zillin,japon balığın hepinizi seviyorum:) Hep mutlu olun, nice güzel yıllara

    YanıtlaSil
  48. Çok güzel bir yazı olmuş. İnan okurken gözlerimden yaşlar geldi.Öyle pek fazla kendimi göstermesem de yorum yazmasam da sıkı takipçinim :) Her zaman yanındayım, yanındayız :) Bu arada işte benden ailenize falan bahsetmişsiniz yazdın ya, ben de anlatıyorum seni anneme bazen böyle böyle biri var diye. Hatta bazen senin hayatına imrenmeden edemiyorum tabi zorlukları neler onu da bilemem :) Neyse çok uzattım 4. yılını içtenlikle kutlayıp bu yorumumu bitiriyorum :) Kendine çok cici bak :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül