26 Haziran 2012 Salı

Vikitap Serrose



Bugün kitap okumayı sevenlere bir site tanıtacağım.Vikitap  adı üzerinde kitaplar üzerine hazırlanmış bir site.Kendinize bir üyelik açıp okuduğunuz,okumak istediğiniz,kütüphanenizde olan kitapları listeleyebildiğiniz bir site.
Bu tarz birçok site var ama şimdilik benim için kullanması en kolay site burası.Bu zamana kadar okumuş olduğum kitapları(yani defterime not etmiş olduklarımı) siteye ekledim.Ve an itibari ile 362 adet kitap okumuşum.Tabi defterime not etmeyi unuttuklarım olduğunu düşünüyorum.Çünkü bu siteye kitap eklerken gördüm ki düzenli tutmadığım dönemlerden çok kitap unutmuşum.Neyse bu yaz kolilerden çıkan kitaplarımla belki hafıza yenileyebilirim.

Neyse bir de okumakta olduğunuz kitapları güncellerseniz kitabın %kaçını okuduğunuzu görebiliyorsunuz.
Şuanda okumakta olduğum 8 kitap var.Onları sitede görebilirsiniz.

Eğer siteye üye olur ve beni takip etmek isterseniz kullanıcı adım Serrose :) şaşırdınız değil mi :)

Neyse bol okumalı günler dilerim herkese.

Reklam almış gibi oldum ama bu sitenin benden haberi bile yok :D Yanlış anlaşılma olmasın.

Vikitap vikitap giderken sağda dönerken solda :)


edit:ne çok neyse demişim :D neyse siz beni böyle kabul edin artık :D


edit 2:Herkese kocaman tesekkur ederim siteyi gocurduk :) kimse giremiyor nobetlese yapalim bence bu isi :D
Azicik gururlandim yaaaa sayenizde efendim!


edit 3:





16 yorum:

  1. Serrose'cim ben de daha çok goodreads'i kullanıyorum ama bir ara vikitap'ı keşfettim gerçekten başarılı bir site, sen de güzel bir tanıtım yazısı yazmışsın, eline sağlık. Hemen ekleyeyim seni de;))

    YanıtlaSil
  2. Bende kullanıyorum gayet pratik değil mi serrose? :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde çok beğendiğim bir site bu. Kısa zamanda kitap meraklılarının favorisi olabilir.

    YanıtlaSil
  4. :)) Allahtan üye olma imkanim oldu, onun haricinde Site çöktü :)))

    YanıtlaSil
  5. Ben de büyük bir keyifle kullanıyorum bu siteyi ve oldukça yararlı buluyorum.
    Kitap okumayı seven insanlar gördükçe seviniyorum. Bazı şeyler hala yitirilmemiş :)
    Sitenin çok eksiği var ancak bir kütüphaneci olarak zamanla hepsinin düzeleceğini söyleyebilirim.
    Ayrıca kitap okuma sayınıza hayran kaldım. Maşallah :D Sizin kütüphaneniz sayesinde bir sürü kitap tanıdım. ^_^

    YanıtlaSil
  6. Aynı anda 8 kitap okumayı nasıl başarabiliyorsunuz? :S

    YanıtlaSil
  7. senin sayende bu siteyi duydum . Böyle bir siteye ihtiyacım vardı diyebilirim . Bakalım üye olup faydalarını görmee başlıycam :)

    YanıtlaSil
  8. facebook da kütüphane uygulaması vardı bir ara. kaldırılınca arıyordum böyle bir site.
    yüklenmekten site çökmüş ahahah, ben de az önce girebildim.
    teşekkürler ablacım!

    YanıtlaSil
  9. Sayende Vkitap'a okuduğum, okuyacağım okumakta olduğum, depomdaki, balkondaki kütüphanemdeki, evin muhtelif yerlerindeki kitapları girdim. Ama yine de sayıca seninkinin beşte biridir. Ayrıca oradada da "Serrose izindeyiz" modundayım kızım ve ben:)

    YanıtlaSil
  10. keşke goodreads kullanıyor olsaydın.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler :) hemen kaydoldum ve aklıma gelen kitapları kaydettim.keşke zamanında ben de defter tutsaymışım da neler okuduğumu unutmasaymışım :(
    takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  12. super bir siteymis hemen kaydolayim diyordum ki son fotografi ve gocme kismini gordum :)))
    neyse site kendine gelince uye olayim, tesekkurler paylasim icin ;)

    YanıtlaSil
  13. 2006 dan beri devam eden blog yolculuğum yaklaşık 2 yıldır sekteye uğradı. Öylesine bi bakayım derken 'İnsan ne ile yaşar?' dikkatimi çekti.Sonra da takıldım kaldım. İyi ki de takıldım :) Önerdiğin siteyi de sevdim. Önce siteye üye olunacak, 'ilk fırsatda İnsan ne ile yaşar?'okunacak. Ve sessiz sedasız gitmek yerine ben de takipteyim haberin ola denilecek ve denildi ;) Sevgiyle..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül