18 Haziran 2012 Pazartesi

AşkımSan İyi ki Doğdun


Bugün (18haziran) Yoshi'nin doğum günü hediye olarak yeni bir güneş gözlüğü veya saat veya arabası için bir şey almak istediği için ben ona bir şey almadım.
Onun yerine onu şaşırtacak bir sürpriz yapmak istedim.Belki size de bir fikir verir diye paylaşmak istedim.Öncelikle size bir işbirlikçi lazım ki bu noktada benim ki ablamdı.Türkiye'deki sevdiklerimizi şu mesaj ile fotoğrafladı.


Ananem sanırm benden sonra hatta belki benden bile çok Yoshi'yi seven kişi.O yüzden yandan yandan gülümsemiş damadına :) Annemle senin damadın benim damadım tartışması bile yapar :)
Ablam fotoğrafları mail ile bana yolladı.Ben de gidip bastırdım ve Japon balıklı albüme yerleştirdim.Mini notlar ile birlikte.

Saat tam 00:00 olduğunda doğum gününü kutlarken verdim ve karşılıklı gözlerimiz doldu.Onu mutlu etmemi sağlayan ve bizim için poz veren aileme çok teşekkür ediyorum.
Tabi ki en büyük teşekkür ablama :)


Bunlar da bazıları.Birkaç poz daha var eklemediğim :)

soldan sağa

Annem-kardeşim-ablam
Teyzem-eniştem-kuzenim
Ananemin ablası-kuzenim ve annemin kuzeni


Herkese kocaman teşekkür ederim :)

Ve

Aşkım Doğum günün kutlu olsun.Seni çok seviyorum!

Ekleme

Bizim fotoğraflarımız eski ama bizsiz olmasın dedim bu post :)


22 yorum:

  1. İnan benim de gözlerim doldu... O artık hepimizin Japon balığı oldu... Sevgilerimi ve tüm iyi dileklerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel düşünmüşsün süper fikir,fotoğrafların hepsi güzel ama en çok kedişin kutlamasını beğendim :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir hediye.Balık çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  4. Harika fikir, yaraticiligindan dolayi tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D :D
    Gerçekten bayıldım!
    Doğum günü kutlu olsun Yoshi-san'ın!

    (o elbise, ah o elbise :D)

    YanıtlaSil
  6. Yosini ile aynı tarihte doğmuştur. İyi ki de,usu o zaman:))) Nice mutlu yıllara:))

    YanıtlaSil
  7. Ben de mutlu yıllar dilemek istedim. Çok hoş bir kutlama olmuş. Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  8. Canim harika bir dusunce bu, beni de duygulandirdi, Yoshi'ye seninle birlikte cok mutlu, saglikli bir omur dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Çoook güzel bir fikir inan benimde gözlerim doldu, sizin o gözleriniz dolan sahneyi gözümde canlandırınca.Maşallah size ve aşkınıza,böyle aşklar var mı derdim hep demek ki varmış ne mutlu.Yoshi iyi ki doğmuş ki bizde böyle bir aşka şahit oluyoruz.Nazar değmesin.

    YanıtlaSil
  10. Valla gece gece yüzümde mutlu bir gülümsemeyle uyucam yrnda vizem var iyi oldu güzel oldu:))ellerinize yüreyinize emeğinize sağlık :))darısı başıma hehe:))

    YanıtlaSil
  11. yoshi nin dogumgününü bende almanca olarak kutlamak istiyorum;)
    Alles gute zum geburtstag Yoshi=dogumgünün kutlu olsun :)
    cok güzel bi kutlama olmus serrose,biz de tr de olan arkadaslarimizin ki bu sekilde kutlamistik :)

    YanıtlaSil
  12. Şahane bir fikir. Yoshi'nin yeni yaşını, senin güzel fikrini kutlarım:)

    YanıtlaSil
  13. Doğum günün kutlu olsun Yoshi-san!Size hep beraber sağlıklı ve mutlu nice seneler dilerim.Gerçekten mükemmel bir fikir :) Gerçekten çok anlamlı olmuş.

    YanıtlaSil
  14. Sen ne kadar yaratıcı bir insansın yahu :) Çooook güzel bir fikir. Ben bile duygulandım.

    İyi ki doğmuşsun Yoshi. :) İyi ki birbirinizi bulmuşsunuz.

    YanıtlaSil
  15. harika bir hediye..bende eşimin doğum gününde 6 aylık oğlumun kucagına pankartı koyup fotograflamıştım..o zamanlar bizden çok uzaklarda,doğu görevindeydi..çok kıymetlidir onun için..
    yaptıgınız süpriz harika olmuş,ben bile duygulandım :) Yoshi'nin yeni yaşı kutlu olsun.Her daim yanyana ve mutlu olun inşallah.

    YanıtlaSil
  16. Doğum günün kutlu olsun Yoshi. Çok mutlu ve uzuun yıllar diliyorum size. İnşallah bu yılın en güzel hediyesi kendi evinize taşınmanız olur...:)

    YanıtlaSil
  17. Doğum günün kutlu olsun Yoshi. Birlikte uzuun ve mutlu yıllar diliyorum size. İnşallah bu yılın en güzel hediyesi kendi evinize taşınmanız olur...:)

    YanıtlaSil
  18. oh merakım giderildi! sergülcüm yoshi'yi tam tanımıyorum ama ona en güzel hediye sensin bence. çok tatlısınız, maşallah! mucks!

    YanıtlaSil
  19. enişte'mizin doğum günü kutlu olsun.. sevgiler.. selamlar...

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bir doğumgünü kutlaması olmuş çok güzel bir sürpriz.nİCE MUTLU SAĞLIKLI YILLAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  21. çok yaratıcı ve harika bir fikir :)
    mutlu yıllar Yoshi :) birlikte muhteşem bir hayatınız olur inşallah sergül :)

    YanıtlaSil
  22. muhteşem bir fikir :) gerçekten çok yaratıcısın :)
    mutlu yıllar Yoshi :) inşallah beraber harika bir hayatınız olur sergül
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül