7 Haziran 2012 Perşembe

Mutfakta Neler Var? #1

Yeni bir seriye daha hoş geldiniz.Sizi bilmiyorum ama ben seri yazmayı seviyorum sanırım.Bazılarını yazmayı bırakmış olsam bile her an yazabilirim.Sorun yok :)

Yeni eve taşınınca size bol bol yemek yapımı videoları çekmeyi düşünüyoruz.Bu evde mutfak küçük.Bu yüzden Yoshi de ben de pek gönüllü değiliz bu işe.
Yeni eve gidene kadar mutfakta neler var serisi yazacağım.Mutfakta ne varsa(ilginizi çekeceğini düşündüğüm) onları yazacağım.
Hazır mıyız?
 Ben tamamen meyve-sebzeci biriyim.Ama Japonya'da bu ikisi gereksiz pahalı ve lezzetsiz.Belki ben Egeli olduğum için yerli sebze-meyvelerin tadına çok alışkın olduğum için böyle düşünüyorum.Bilemiyorum ama gerçekten tadı tuzu yok burada.

En son market alışverişimizde kirazların çıkmış olduğunu gördüm.Japon kirazının çok lezzetli olduğunu söylüyorlar.Ben hiç yemedim çünkü çok pahalıymış.Hatta görmedim bile sanırım :)
 Benim aldığım paket Amerikan kirazıymış.Öyle yazıyor paketinde.171 gram kiraza 166 yen ödedim yani 3,90 lira ediyor.
Bloga yazacağım diye saydım.23 adet tatsız,tuzsuz hatta acımsı kiraza 3,90 ödedim.Olsun canım çekmişti yemiş oldum :)
Temmuz ayında bol bol meyve ile boğacağım kendimi :)

Beğendiniz mi yeni seri fikrini?Görüşlerinizi duymak isterim.

Devam eden seriler

İnstagram ile pazartesi

Pazar Fotoğrafı

Japonya'da Tabela

Japonya'da Tuvaletler

Ben Bilmiyordum

Japonya Sokakları

Kitap Sözleri

16 yorum:

  1. Bende dun markette gordum kirazlari (Norvec'te yasiyorum) ve 100 gr'i 15NOK du ki bu da 4,5TL ediyor :) Bende 3 hafta sonra Turkiye'de olacagimi dusunup degmezzz dedim :)

    YanıtlaSil
  2. Serileri hep çok seviyorum, yeni seri hepimize hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Ahhh bee kuzucanım böyle yazma bogazımdan gecmıyo sonra:D

    seri süper

    sevıyorum seni....

    YanıtlaSil
  4. olsun 23 tane filan diye düşünme canın istemis sende alabilmişsin bu buyuk nimet:))

    YanıtlaSil
  5. valla yazık ya bende sebzeci meyveci olarak o para o kadarcık şeyee çok fazla...burda 2,50 kilosu düşün yani bencede siz biran önce tatile gelin türkiyeye :D

    YanıtlaSil
  6. Güzel Yazılarınız'dan Dolayı Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, çok güzel bir fikir.Bana ilham verdiniz.Kızımla ilgili bir blogum var, aklımda bir sürü şey var ama tasarlayamıyorum,fotoğraflayıp duruyorum.Amatörce tabii.Kitapları ve kedileri çook seviyorum:) Çanakkale'den sevgiler size..Özlem

    YanıtlaSil
  8. çantamda ne var serisini unutmuşsun onu da devam ettiriyorsun ya:)

    YanıtlaSil
  9. Mutfakta neler Var Serisi, ve sonra belki Yemek tarifleri, videoları, Türkçe Japon yemekleri kitabı? (Yazar Sergül-Yoshiki KATO), yemek blogu, Türkiye'de uygulamalı yemek atelyesi (tatilde geldiğinizde) vb. daha da ötesi olabilir tabii ki gerçekten çok güzel bir fikir, yeni mutfağınızdan yayınları bekliyor olacağım. Tabii ki malzeme ve ekipman da almamız gerekecek, ben hala Tamago'yu neden yapamadığıma taktım. Sushi lerim fena değil. Yani hazırlık sınıfını geçebilirim. Mutlu günler... Bu arada profilim hala blogger olarak çıkıyor. Nedenini çözemedim, üzgünüm. İsterdim blogger olmayı ama malesef:(

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten güzel bir seri olmuş;) Ne kadar pahalıymış meyveler, ama canın çekmiş iyi yapmışsın almakla ohh afiyet olsun^o^

    YanıtlaSil
  11. 23 adet tatsız,tuzsuz hatta acımsı kiraza 3,90 ödedim.Olsun canım çekmişti yemiş oldum :) müüü müüü... anliyorum seni hem de cooookkk iyiiii.... midem agriyor iki gundur ve ben korkumdan hic bir sey yiyemiyorum bile...yine agriyacak diye... ama butun gunu bir tane yemek blogu var sadece ulkemin yemeklerini veriyor ve bir masal dunyasi oldu benim icin ordan cikamiyorum.neredyse butun yazilari okudum ve videolari seyr ettim...:( bir azcik olsa bile hasret gidriyim diye...
    yeni serin bereketli ola bu arada.

    YanıtlaSil
  12. ilginç bir seri ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. ben en çok tuvaletler ve sokaklara bayılıyodum bi de o güzel takvimine :))

    YanıtlaSil
  14. Ben cok sevdim. Farkettim ki sen seri yazmayi seviyorsun bende okumayi. Hatta gunlere gore takip eder oldum aa pazar fotografi vardir simdi diye:) acaba neden o kadar pahali ki meyve?

    YanıtlaSil
  15. Begendiiik. :D
    O degil de biz o paraya 1 kilo aliyoruz. :P Karpuz da azdi di mi orada? Allah yardimcin olsun valla. :D

    YanıtlaSil
  16. ben de seri yazmayı seviyorum yazamıyorum sürekli o ayrı mesele tabii. ama seninkileri zevkle takip ediyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül