12 Haziran 2012 Salı

Pelin Ne Yaptın Sen?

 Sanırım geçen haftaydı Pelin benden adresimi istedi.Bir şey gördüm senin için almadan duramadım onu yollamak istiyorum dedi.Adresimi verdikten sonra paket bana doğru yola çıktı.Ama böyle kocaman bir şey geleceğini tahmin etmemiştim hiç.
İçini açınca
Bunlar çıktı.Ağlamamak için zor duruyorum.

Şimdi burada bazı 'fesat' zihinler için açıklama yapma gereği duyuyorum.Bu tarz şeyler beni gerçekten gerçekten çok mutlu ediyor.Nedeni ise şu bu pakette görülen  her şey benim KENDİ yaptığım market alışverişi ile aynı şeyler.Yani kendim alsaydım da bunlarla çıkardım.Bu da demek oluyor ki Pelin beni tanıyor.
Beni okuyor,beni önemsiyor.Dünyanın ucunda biri bir şeyler yazıyor ve diğer ucundaki ona yoldaşlık ediyor.
Gurbeti yaşamayan biri bunları anlamayabilir ama bu o kadar güzel bir duygu ki!
Gerçekten çok mutluyum.Hem de çoooook!

Kedili defterimin ilk sayfasına yazdığın şey beni ağlattı!Çok ama çok teşekkür ederim Pelin!

Bugüne kadar benim için zahmete girmiş kişilere de bir kere daha teşekkür ederim.Ama siz beni kan bağım olan insanlardan,arkadaş olduğum(gerçek hayatta) insanlardan DAHA iyi tanıyor ve DAHA çok önemsiyorsunuz!

Sizin Serrose'niz olmak çok çok çok güzel bir duygu!

Pelin kesene bereket!Hepsini afiyetle yiyeyeceğim gözün arkada kalmasın :)
Hatta bu satırları yazarken 2 adet eti puf gitti bile :)
ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK teşekkür ederim!

Pelin'in bloğunu ziyaret eder benden selam söylerseniz çok mutlu olurum.
Blog için buraya tık tık 

Twitter'ı için buraya tık tık

10 yorum:

  1. Canımsın ya, ben de şimdi bu yazdıklarını okuyunca ağlamamak için zor durdum....
    Burada paylaştıklarımızı "sanal" diye düşünüyoruz ama kesinlikle sanal olan hiç bir şey yok, tüm gerçekliğiyle seni dostum olarak düşünüyorum...
    Mutlu olduğuna o kadar sevindim ki, artık adresin elimde her an her şey olabilir ;)

    YanıtlaSil
  2. Kedili defterinin aynısını sevgilime almıştım bende=) çok güzel bir defter inan çok seveceksin.. yazmadan duramayacaksın.. geri kalan hapur hupurlarıda seni seven kocanla hüpletmen dileğiyle.. yahu şu pelin kardeş banada böyle bir paket yollasın yaa =) ihihih=)

    YanıtlaSil
  3. O değilde karamel sizden önce yumulmuş pakete.Kokuya karşı ne kadarda hassaslar...

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun. :))

    Kedili defterini de sevdim. Umarım güzel, mutlu yazılarınla doldurursun içini.

    YanıtlaSil
  5. ben de tam tersini yaptım.Pelin den buraya geldim :) ve ne kadar şanslı olduğunu birde ben söyleyeyim dedim :)
    peline katılıyorum,adı sanal tadı belki hepsinden tatlı burdaki dostlukların...çıkarsız gönül bağı,ne mutlu gönlü zenginlerle karşılaşanlara:))sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel paylaşımlar bravo.Çok güzel hepside.Çekirdeğine kadar düşünen bir arkadaşın var işte ne güzel:)


    Bloğunu izlemeye aldım senide bakliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Ben bloğunu kısa bir süredir takip ediyorum, içten ve samimi oluşun senin sevilmene sebep oluyor bence. Seni biraz daha tanıyıp beğenilerini öğrenip bende bi sürpriz yapmak isterim :)Pelin arkadaşıda tebrik ederim bu ince davranışı için, onuda izlemeye aldım hemen :)

    YanıtlaSil
  8. Deffter kedileriii :o Onlara aşığım ben de dün aldım bir tane :D Hayalperestlisinden :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül