22 Haziran 2012 Cuma

O gün

Hani bizi bir sıkıntı basmış kendimizi evden dışarı atmıştık ya 


Hani akıllının biri cafebook açmıştı

Hah işte o gün bak neler yaptık biz.


 Böyle çiçekli yollardan geçtik.Saatlerce yol gittiğimizden ben bir uyudum bir uyandım.
 Sonra denize vardık biz.Bak bu kuşu fotoğrafladım.
 Sonra acıktık etrafta pek bir yer olmadığından.Böyle bir yer bulduk.
 Sabah kahvaltısı niyetine tempuralı udon yedik.Naparsın burada böyle!
 Sonra  bir de poz ver demeden beni çekmiş Yoshi!Tam da kaşınıyormuşum ben :)
Sonra bu halime çok güldü Yoshi :)

İşte böyle bir gündü bizim için.




13 yorum:

  1. Fotoğraflardan anladığım kadarıyla güzel bir gün geçirmişsiniz,çok sevindim fotorafları görünce. ayrıca 5. fotodaki masanın üzerinde duran chopstik demeti mi o? :D çok güzel duruyor ilgimi çekti :)) Bu arada bloğunuzu 6-7 aydır takip ediyorum ama yorum yazmak şimdiye nasip oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keyifli bir gundu :D
      evet chopstick demeti ;) tesekkur ederim yorumun icin

      Sil
  2. daha yeni keşfettim blogunuzu.bayıldım size, Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  3. Sahilde Kafka dedim o resme ben... Kafka zaten Çekce de karga demekmiş.

    Bak sıkıntılarınız sizi böyle güzel bir güne sürüklemiş. Tüm sıkıntıların sonunda Yoshi'nin gülümsemesi gibi aydınlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet neden olmasin :D
      Evet degisik bir gune suruklendik.Aminnn insallah ablacim

      Sil
  4. yine çok şekersiniz siz:)) doğallığınız,buradan bile enerji veriyor insana..hep böyle kalmanızı dilerim..

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir günmüş hani... :)

    YanıtlaSil
  6. NE KADAR GÜZEL BİR GÜN OLMUŞ SEVEN SEVDİĞİYLE BİRLİKTE... SİZİ ÇOKKK SEVİYOR BU BLOG DODTU:)SEVGİLER....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz :D Sevgiler bizden size efendim :)

      Sil
  7. Sizin bloğunuzu arkadaşımın tavsiyesi üzerine inceledim. Aslında incelemek mi denir buna bilemiyorum. Saat 18.30 dan beri bakınıyorum. Saat şu an 22.23

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül