1 Haziran 2012 Cuma

Ersu


Geçenlerde başka bir şehirde tesadüfen Ersu %100 nar suyu ve %100 üzüm suyuna denk geldik.Aaa Türk malı çığlığımın ardından denemek amaçlı 1'er adet attık sepete.Ben nar suyuna bayılırım.Ama ne yazık ki Japonya'da bulunmuyor.Yoshi de üzüm suyu çok seviyor.Acaba güzel midir endişesi taşıdığımızdan 1'er adet aldık.
Ve ne yazık ki çok sevdik.Yoshi üzüm tadını biraz az bulsa da ben nar suyuna bu yoklukta tam puan verdim.
Umarım bir daha o markete gittiğimizde bulabilirim.

Bu meyve sularının  Türk Fuarı kapsamında geldiğini düşünüyorum.Elde kalan ürünleri dağıttılar sanırım.Çünkü süreli bir kampanyaydı.

Türk fuarı yazısı için buraya tık tık

3 yorum:

  1. Farklı ülkelerde yaşayan arkadaşlarımız böyle yazılar yazınca çok üzülüyorum:(
    Sevgiler, selamlar Sergül kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. başka bir markanın narını dnedim beğenmedim. Bende bloğuma beklerim.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Yazdıklarını okuyunca elimdekilerin kıymetini daha çok anlıyorum :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül