14 Haziran 2012 Perşembe

Modifiye Araba

 Hala yazmadığım Shimizu şehri gezimizde bu araba ile karşılaştık.Deniz kenarındaki bu alanda işçiler çalışıyordu.Sanırım bir etkinlik vardı akşamına ya da ertesi gün.

Japonya'da modifiye araçtan çok modifiye kamyonlara önem veriliyor sanki.Süper kamyonlar görüyorum.Çok dikkat çekici arabaların trafiğe çıkması yasak diye biliyorum.

 Geçenlerde biz Nagoya'ya gittiğimizde Evopa stadyumunda modifiye kamyonlar etkinliği vardı.Çok gitmek istedim ama Nagoya'ya gitmemiz şarttı.Tüm ülkeden kamyonlar gelmiş.Biz Nagoya'dan geri gelirken tam otobanın çıkış gişelerindeyken kamyonlar geri dönüyorlardı.20 tanesini falan gördük.Neler neler vardı ya!
Japon komşu babam youtube'da videoları var demişti.Bulursam eklerim yazının sonuna.
Bu aracın markasını ya da neden burada olduğunu bilmiyorum ama fotoğrafladım işte :)


Buldum buldum :)


Beyaz minibüs



3 tekerlekli motorlar



Süslü kamyon



Youtube'daki bu kullanıcı 90 adet video eklemiş bu buluşmadan.Meraklı olanlar bu linke

Başka buluşmalara da gitmiş hatta!

İyi seyirler

Bunları da eklemeden duramadım :=)










iyi seyirler 

3 yorum:

  1. Vuhuu ne değişik kamyonlar var :D

    YanıtlaSil
  2. o sarışın benim olsun yeter, ötesinde gözüm yok yani :P

    YanıtlaSil
  3. 6 yaşında yeğenim var onun sayesinde benimde ilgi alanıma girdiler. Oldukça farklılar.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül