18 Haziran 2012 Pazartesi

Instagram ile Pazartesi #55


Aslında upuzun bir zaman Ozawa beyin videosu olsun ilk sayfada istiyorum ama diğer yandan da geleneğimi bozmak istemiyorum.
Belki torunu,belki komşusu,belki arkadaşı denk gelir diye bekliyorum.En kısa zamanda Ozawa beye soracağım adresi hakkında bir bilgisi var mı diye.
Bu süreç içerisinde sizden isteyebileceğim tek şey videoyu mümkün olduğunca paylaşmanızdır.
Yazının linki burada

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik

Gelelim instagram ile geçen haftaya


 Ablam köpeği ile bu tarz bir poz verip eklemiş instagrama ben de durur muyum hemen aldım kızımı kopya poz verdik :)

Eğer ablam nasıl poz vermiş kızıyla merak ettiyseniz instagram kullanıcı adı sermoon09 selam söyleyin benden :)
 Klasik üşengeç öğünümüz market sushisi :)

 Geçen haftanın temizlik arkadaşı Haris Alexiou'ydu.Ben genelde her türlü müzik severim.Arabesk de dahil buna Yunan müziği de.Hatta şuanda da Haris dinliyoruz :)
 Başka bir akşamın üşengeç menüsü.Yoshi çok aç olmayınca benim de yemek yapasım olmayınca bize Mc yolları göründü.
 Japonya'ya ilk geldiğimde Volvic adlı markanın yeşil elma aromalı suyu vardı.Ahh süperdi buz gibi normal su içiyordunuz ama içinde varla yok arası yeşil elma kokusu geliyordu.Sonra satıştan kalktı sevdiğim her şey gibi.
Derken geçen hafta işe giderken bunu gördüm raflarda.Elma özlü su deyince hemen aldım.Almaz olaydım.Midem bulandı.Bildiğin elma suyu ki hiç sevmem.Aç karnına allak bullak oldum.Bugün buzlu tekrar şans vereyim dedim ama olmadı döktüm.Iykkk!
 Tsuyu fotoğrafları eklememi isteyenler olmuştu.Buyrun istasyondan yağmurlu bir Aino manzarası.
 Yağmur dilediği gibi yağsın bu benim keyif yapmamı engelleyemez.Sadece yazı bekleyen bünyeye sonbahar havası azıcık fazla geliyor :(

Film izlemeye devam diyecektim ama Karamel hanımı televizyonun önünden alamayınca bu dvd yarım kaldı.Başka bir güne artık!

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 


Ve güzel haberler alacağımız bir hafta olsun hepimiz için Amin!

6 yorum:

  1. Çok seviyorum bu yazılarını, özellikle de şöyle keyif yaptığın fotoğraflara bayılıyorum=) İyi bir hafta olsun hepimiz için;)

    YanıtlaSil
  2. bu güzel kız türk mi yoksa japon mu :):) inanılmaz şeker yaa..kız kedilerin duruşu bir başka oluyor valla,her hallerinden belli oluyor kız oldukları.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı resimleri çok güzel.Karamelde Alis harikalar diyarında izlemek istemiş ilgisini çekmiş demekki:)

    YanıtlaSil
  4. Ay Karameli yerim ben yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Karamel cidden çok tatlı. :)

    YanıtlaSil
  6. Karamel cidden çok tatlı

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül