6 Haziran 2012 Çarşamba

Seren Bebek Dünyası

Bana en çok sorulan soru Japonya'ya nasıl geldiğim oluyor.Bu hikayenin başlamasına sebep aslında ablamdır.O burada yaşıyor olduğu için ben peşine takılıp geldim.Yoksa buraya bir ilgim alakam yoktu.Onun peşine takılıp geldim,sonrasında bir hayat kurdum kendime.Hiç aynı şehirlerde yaşamadık ama aynı ülkede yaşamak bile yetiyordu.Her gün telefonda konuşurduk.Ayda 1 buluşurduk.Geçmiş zaman kullanıyorum çünkü o artık Türkiye'de yaşıyor bir süredir.

Kendine yeni bir yol çizdi.Bu yolda yeni bir işe de başladı.Bir süredir Gitti Gidiyor sitesinde bebek giyim üzerine dükkan açtı.
Onun bu dükkanı açması benim üzerimdeki bebek baskılarını arttırdı.Bu beni biraz zorlasa da çok güzel şeyler var.
Hastane çıkış setleri,tulumlar,kıyafetler falan.

Siz de ablamın çıktığı bu yeni yolda ona destek olursanız çok mutlu olurum.

Seren Bebek Dünyası  üzerine tıklarsanız direkt dükkana gidersiniz :)

 Karamel'e benzettim birazcık :)

Annelik zor değil mi :)
 Siyah kuşak bebek korktum azıcık :)
Ben buna bayıldım amaaa :)

Ben birkaç fotoğraf seçtim ama daha birçok farklı model var dükkanda.

İyi alışverişler :)


Yeni yolunda başarılar diliyorum ablacım.

Yolun açık olsun :)

7 yorum:

  1. Anne olmak zor ama bi o kadarda keyifli senin içinde dogru zaman geldiginde olursun anne inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. şu and ivf tedavisi goruyorum bebegim olsun bir suru ciciler alacagim seren bebek dunyasindan
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  3. Ablacığını tebrik ederim, çok güzel bir site olmuş.Herkese tavsiye edeceğim.Çok çok selamlar.

    YanıtlaSil
  4. bakınız abla reklamı yapmak.. ablanın aşçı olduğunu sanıyordum ben..

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZELLLER :)HAYIRLISI OLSUN ABLAN İÇİN SEVİNDİM CANIM... BEBİŞ CİCİLERİYLE İLGİLİ Bİ İŞ BENİDE HAYALİM :)YAZIYI OKUMADAN FOTOYU GÖRÜNCE BENDE BEBİŞMİ GELİYOR DEDİM İNŞALLAH O DA OLUCAK TABİ:)BU ARADA GELECEK DE NE KADAR ŞANSLI Bİ YEĞENİ OLUCAK EMİNİM TEYZELİK ONA ANNELİKDE SANA ÇOK YAKIŞACAK HAYIRLISIYLA İNŞALLAH CANIM:)SEVGİYLE KAL:)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı şeyler gerçekten, ablanın yeni işi hayırlı uğurlu olur inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Sergulcum,
    Ablanin "Bebek Dunyasi" hayirli, ugurlu olsun. Cok tatli kiyafetler var, bayildim. Ayrica bir evvelki yazinda, Karamelin misafir bekleyisi cok hos, sana daha evvel soyledigim gibi, oraya gelince ben yerim onu, dikkat et.
    Cana

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül