5 Mart 2012 Pazartesi

Kardeşimin Son Bombası



Annemlerle skype'ta konuşurken kız kardeşim son bombasını patlattı.

Anne ben ablamın eltisi mi görümcesi miyim diye sordu.

Annem kızım sen kardeşisin değişmez ki bu.Sadece Yoshi'nin baldızısın dedi.

Ama olmaz ki düğünlerde oluyor ya elti-görümce ben de gittim ama düğüne dedi :)

Annem işin içinden çıkamayınca kardeşim karara bağladı.

O benim eltim ben onun görümcesiyim :)


*Bilmeyenler için kız kardeşim zihinsel engelli bir melek :)

Fotoğraf 2008 yılından

Sol baştan-Gülşah-Sergül ve Seray :)


12 yorum:

  1. Ben de çıkamadım işim içinden.Gülşah benden daha zeki,bu kesin.

    YanıtlaSil
  2. aaa süpermiş! ne mantık ama biz "böyleyiz işte" diyip işin içinden çıkıyoruz o ise nasıl bildiklerini birleştirme derdinde... Mantığına bayıldım Gülşah'ın :)

    Bu arada bu resim de çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim kafa yormuş boş yere kim çıkabildiki bunun içinden...

    YanıtlaSil
  4. Canımm yaaa:))Yerim ben o meleğii benim kardeşim de öyle bir melekk:)) ama konuşamıyor yürüyemiyor maalesef..Allah cümlemize kolaylık versinn..Onları eksik etmesin yanımızdan neşe kaynaklarımız:)

    YanıtlaSil
  5. Kızkardeşine yaklaşımın o kadar güzel ki... Aslında bütün bu kavramlar cidden kafa karıştırıcı bir de anlam olarak değilde sözcük olarak çok garipler :))

    YanıtlaSil
  6. o ilişkileri karıştırmayan mı? var.
    Benim kocam durmadan sorar , ablamlar senin neyin oluyor diye::))

    Gülşah'a kocaman öpücükler sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
  7. :))) Gülşah da senin gibi iste, deli kız:))Hiç bitmesin sevginiz....

    YanıtlaSil
  8. çok şeker ama..maşallah ona..

    YanıtlaSil
  9. bende karıstırırrım hep olsun cok zekı baksana :)) canım benıım

    YanıtlaSil
  10. Süperya Gülşaha bayıldım çok şeker

    YanıtlaSil
  11. Kıyamam ya :( Görmeden seviyorum onu..

    YanıtlaSil
  12. ben bile elti kelimesinin anlamını tam bilmiyorum. gülşah benden de zeki!!! maşallah ona :)) Allah üçünüzü ve koruyucu meleğiniz annenizi ayırmasın sizden :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül