16 Mart 2012 Cuma

Ebay Alışverişim/


Ebayden alışveriş yapmayı seviyorum ama henüz hiçbir açık arttırmaya girmişliğim yok.Buy it now'ları tercih ediyorum.Şimdilik oje,nail art araçları,kırtasiye ve telefon kabı ve şal almışlığım var.

Yukarıda görülen oje deneme (ne denir bilemedim) setini 3-4 hafta arası bekledim.Açıkçası gelmeyecek diye korktum.Uzun zamandır almaya niyetlendiğim ama hep ertelediğim bir şeydi.Gelir gelmez bütün ojelerimi denedim ve sonuçtan çok memnunum.Bazen renkler şişedeki gibi olmuyor.Ya da çekmecede oldukları için unutabiliyorum.Bugün hepsini kullanırken a bu renk güzelmiş,a bende bu var mıydı gibi şeyler çıktı ağzımdan.
Böylece bir sonraki oje seçimim bir karın ağrısı olmayacak artık :) Yoksa elim hep aynı renklere gidiyordu.
Bakalım belki vesile olur yüz vermediğim ojeleri kullanmama.
Bu arada saydım 146 adet ojem varmış.5 adet aynı renk,aynı marka almışım :( 10 adet top coat,base coat varmış.
Sanırım oje almayacağım kuralıma uzun bir süre daha devam etmeliyim.Bir de 2 adet oje çöpe gidiyor.
Bunlar da son gelen iphone 4 kaplarım.Kasetli kabı abartısız 1 yıldan beri istiyorum ama Yoshi hep burun kıvırdığı için vazgeçiyordum.Bu sefer aldım vallahi :) Gene sevmedi ama ben zevkle kullanacağımdır :)
Bir de mor Rilakkuma kabı gelecekti ama satıcı ürünün parasını ödediğim halde sildi siparişimi.Paramı geri aldım ama keşke ürün gelseydi :(


İşte bunlar dün gelenler :) 2 gün önce gene bir şeyler aldım.Gelsinler yazarım.

Siz ebay kullanıyor musunuz?

6 yorum:

  1. son fotoğraf görünmüyorr

    YanıtlaSil
  2. o kasetli kabi gecen bende birinde gorup cok begenmistim, gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. Kaset haa
    Hem de 90 lık
    81 doğumluyum, iyi bilirim şarkıları kağıda yazıp kasetçiye 60 lık ya da 90 lık yapın dediğimi.
    Tabii o zamanlar babalardan birini dinlerdin.
    Aldıklarını güle güle kullan.
    Acil kırtasiye videosu bekliyorum.
    Sen aldıkça ben almış kadar oluyorum.
    Güzel geçsin günün.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ben kendime "ebay junkie" diyorum, almadigim sey yok herhalde :) Cok faydali bir alisveris ortami kesinlikle!

    YanıtlaSil
  5. Serrose'cum öncelikle şunu söyliyim yazılarını hiç kaçırmıyorum, kırtasiye ve ebay delisi olarak, senin aldıklarından arada bi kopya çektiğimi de söylemeden edemcem :D ben haftada bir alırım bişeyler ebayden çok seviyorum bayılıyorum onlara :)

    Öncelikle şu ilk aldığının adı ne şimdi ? milyon tane ojem var bu ne renkti demekten bıktım resmen süper bi fikirmiş o cidden ..Kesin almak istiyorum..

    Önemli: Sana yorum atarken yorum penceresi pop-up olarak açılıyo, bunu ayarlardan gömülü olarak değiştir istersen çünkü, şuan yazılarına e-posta ile abone olamıyorum, ve takip edemiyorum, google pop-up pencerelerde bu seçeneği kaldırmış, oyüzden blog ayarlarında yorum ayarlarında yorumları gömülü olarak göster gibi bi seçenek var, onu işaretlemelisin.. Böylelikle yorumları takip etmek daha kolay olur :):)

    YanıtlaSil
  6. çekişişe katılmak istiyorum.VİDEOLARINI ÇOK BEĞENİYORUM.yAKLAŞIK 3 AYDIR TAKİPTEYİM bAŞARILAR....

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül