1 Mart 2012 Perşembe

Yeni Stickerlar

 Son kırtasiye alışverişimde aldığım stickerlar net görülemiyordu videoda.Bu sebeple fotoğraflarını çektim sizin için.
Her kırtasiye yazımda bunları ne yapıyorsun,nasıl saklıyorsun,ne iş yapıyorsun soruları geliyor.Zaten bloğu bir süredir okuyorsanız biliyorsunuzdur.

Bu benim hobim,beni mutlu eden şey.Hayatımın bu döneminde beni oyalayan keyifli bir yol.
Defterlerimi böyle şeylerle süslemeyi seviyorum.Yani kırtasiye ürünleri kocaman kocaman şeyler değiller.Ufacık bir alana sığabiliyorlar.İnanın bana :)

Umarım bu konuyu netlemişizdir :)

 Hayvan temalı
 Doğum günü temalı
 Yolculuk temalı
 Çikolata temalı
 Mutfak eşyaları
 Elektrikli aletler temalı

Zaten sahip olduğum etiketleri saklamak için şöyle bir yöntem bulmuştum.Ama o kutuda artık yer olmadığı için yenileri daha önce aldığım mini kutulara koydum.Ve yine masking tapelerle temaları üzerine yazdım.Şimdilik memnunum bu sistemden.


Keyifli,kırtasiyeli günler:)


14 yorum:

  1. çok güzeller.japon pazarına da koyacakmısın onlardan acaba.şu Parisli ve keklisi çok şeker...

    YanıtlaSil
  2. Stickerlara eskiden büyük bir tutkum, çok gelişmiş bir koleksiyonumvardı Sticker albümleri var. Ben bu albümlere yapıştırıp saklardım. Aslında yeniden başlamak istiyorum. Bu arada yolculuk temalı olan ayrı bir hoşuma gitti(:

    YanıtlaSil
  3. bayıldım hepsine... bizde neden yok ki... içim gitti.

    YanıtlaSil
  4. yolculuk-mutfak ve alet temalı olanlara bayıldım..güle güle kullanın !

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller hepside ama ben çikolata temalı olanlara bittiim :)

    YanıtlaSil
  6. bende yolculuk temalı sticker arıyordum istersen bloğuma bakabilirsi bunlardan satıyomusunuz ben bulamadım bizim burada:))

    YanıtlaSil
  7. japonya köre filan kırtasiye meraklısı biri için biçilmiş kaftan sanırım.tam yerine düşmüşsün ;)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller (: Sanırım kabı soyulan defterimi ben de stickerlarla süsleyip kapatacağım (:

    YanıtlaSil
  9. beypiliç mi?

    YanıtlaSil
  10. kırtasiye tutkusu olmayanlar GERÇEKTEN bizleri anlayamaz, hatta aptal gelebiliriz onlara. bana çok şaşırıyorlar kalem defter ve diğer kırtasiye sevgim yüzünden ama kimse kusura bakmasın onlar için vazgeçemem :))

    YanıtlaSil
  11. çok şirinler, yolculuk temalı olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. bi sorum olcak sergül abla nasıl değerlendiriysn? stickları

    YanıtlaSil
  13. nasıl değerlendiriysun sergul abla bu çıkartmALARI :p

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül