5 Mart 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #41

 Dönüp dönüp kırtasiye dergilerini karıştırmayı çok seviyorum.Böyle bir akşamdı yani.
 Uyku öncesi kitap okuma seansımız.Yoshi benim ülkemin hakkında ben onun ülkesinin hakkında okuyordum.Çok hoşuma gitti bu görüntü.
 Yeni/yine bardak aldım.Yeni eve taşınana kadar almayacağım.Artık mini mutfağa sığamaz olduk.
 Aldığım çizim kitaplarıyla denemeler yapmaya devam.Anneme gösterdim yaptıklarımı çocuk boyama kitabı olmuş gibi dedi.:) Yani yolun çok başındayım anlaşılan.
 Ellerime mürekkep,boya bulaşmasına bayılıyorum.Hani neredeyse bilerek boyayacağım o kadar :)

Bu defteri bitirdiğimde videosunu çekmeyi düşünüyorum ama daha 3 sayfası bitti.Daha var yani :)



 Bu da bugünün günaydın pozu.Kapalı,yağmurlu,rüzgarlı havaya inat çekilmiştir.

İşte böyle geçmiş bir hafta.
Daha fazla fotoğraf için buraya tık tık 
Keyifli bir hafta diliyorum herkes için :)



10 yorum:

  1. haftaya güzel ve renkli bir baslangıc oldu tatlım :) iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yeni bardaklarına bayıldım,kupalara ve mug'lara karşı aşırı bi ilgim var :)) ayrıca son resmin aynı oya işlemesine benzemiş çok başarılı bence devamını bekliyoruz senden, iyi günler ...

    YanıtlaSil
  3. Sana da keyifli haftalar :)

    YanıtlaSil
  4. güzel geçmiş ama :) çocuklara çizim öğreten kitaplar var ben onlardane dinemyi düşünüyorum,sanada öneririm canım :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle yeni blog temana bayıldım:) 5.resimdeki süsleme de süper olmuş, nasıl yaptın?:)

    YanıtlaSil
  6. kültürler kitaplarla kaynaşmış desene :)

    YanıtlaSil
  7. Kedişli bardak görünce almamak olmaz tabii:)))

    YanıtlaSil
  8. Bihter'in Kuzey'i6 Mart 2012 23:15

    kırtasiyeye olan aşkının sebebini merak ediyorum ama masandaki renk cümbüşüne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Ne diyeyim, Ne diyeyim iyi bir hafta geçirmeni dileyeyim.
    Bu ara instagram ne demek

    YanıtlaSil
  10. http://4.bp.blogspot.com/-wLb936xfQio/T1SIAQ5BygI/AAAAAAAAK2c/Z0Jj-l6zLrE/s640/tumblr_m0d2cguPjq1qf244ho1_1280.jpg Bu şekil ne kadar güzel olmuş,çok beğendim.Yapımını da bir ara anlatır mısıın :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül