12 Mart 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #42

İnstagram bir iphone uygulamasıdır.
 Geçtiğimiz hafta yemekten sonra pasta keyfi yaptık Yoshi'yle.Bu benim tabağım ve yeni bardağım :)
 Bu da Yoshi'nin tabağı.
 Bu da başka bir akşam.Önceki fotoğraflarda kahve tercih etmiştik bı sefer çay içmeyi tercih ettik.
 Yeni i-phone kabım.Ebayden aldım.Görünüş olarak süper ama pek kullanışlı değil.Yolda olan 3 kap daha var umarım onlar kullanışlı çıkar.
 Sinek Isırıklarının Müellifi'ne başladım.Daha başlarındayım bir şey diyemem henüz.
 Yağmurlu bir günde frappuccino keyfi yaptık :)
 İnk mağazasını kırtasiye dergilerimden birinde görmüştüm.Kocaman bir kırtasiye.Fuji şehrinde yani bizim evde 91 km. uzaklıkta.Yoshi'nin izin gününde gittik :) Bu ay harçlığımı halihazırda kırtasiyeye gömdüğüm için pek fazla bir şey alamadım.Ama taşınmadan önce bir kere daha gitmeyi düşünüyoruz.Çünkü Yoshi'nin aklı birçok şeyde kaldı.
 Eve dönüş yolunda tesadüfen Türk halıları,kilimleri satan bu mağazaya rastladık.Shizuoka şehrinde böyle bir yer olduğunu bilmiyordum ben.Hemen uğradık ve ayaküstü sohbet ettik.Türkçe sohbet etmek bana çok iyi geldi :)
 İşte bu da İnk mağazası alışverişim cidden azıcık aldım yani :)Karamel kalite kontrolden geçiriyor.
 Bu sefer ki kahve keyfimiz çikolata ile yapıldı :)

 Dün 1. yılı idi tsunaminin.Allah bir daha göstermesin kimseye.
 8 mart ablamın doğum günüydü ve ben ona Lamy Safari dolma kalem ve tükenme kalemini hediye aldım.Benden başka bir şey beklenmezdi zaten :)

Bunlar da yeni&mini dolma kalemlerim.İnk mağazasında gördüm ilk defa.pilot petit1.7 rengi vardı ben 3 tanesini aldım.
Ve Osaka'dan arkadaşım Sami bize yeni ev hediyesi kilim hediye etti.Dün bir delilik ile evin şeklini değiştirdim.Bu huy annemden geçti sanırım bana.Annem de canı sıkıldıkça evin şeklini değiştiren bir kadındır.Hatta öfkesini bu şekilde yener :) Ben de bunaldığımda eşyaları oraya buraya döndürünce rahatlıyorum.Deli kadının deli kızı diyebiliriz.Acaba Seray'da nasıl durumlar? (ablam)

Sami bir kere de buradan teşekkür ederim.


İşte böyle geçmiş bir hafta.
Daha fazla fotoğraf için buraya tık tık 
Keyifli bir hafta diliyorum herkes için :)



10 yorum:

  1. hafta arasında dayanamayıp tumblra girip aa bakiyim neler var diye sayfanı talan edince bunun hiç tadı kalmadı. önceden anlatılmış film gibi:( yazık bana..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sergül,
    Blogunu hep Okan Bayulgen programında hatırlıyor ve giriyordum fakat geçen bu yemek zerafeti ile ilgili programda tekrar gözüme sen çarptın ve bu sefer blogunu sonuna kadar okudum.Çok keyif aldım,yeni yazılarını bekliyor ve hemen okuyorum yazıldığında. Biliyorum yorum yapılsın istiyorsun bloguna ama sessiz izleyici olmam demek seninle bir şey paylaşmıyor demek değilim :)
    Fakat instagram pazartesilerin hastasıyım bu yüzden böyle iç dökme yazısını bu yazıda yazmak istedim :)
    Kahveleriniz,pastalarınız ne şirin yahu! :)
    Sevgiyle kal Yoshi'yle :)

    YanıtlaSil
  3. inan pazartesi sendromuma o kadar iyi geldi ki bu fotoğraflar...kupalar ve davşanlı ayıcıklı çatallar muhteşeeeem bayıldım bayıldım^^...süper şirin bi hafta diliorum sana ve yoshiye =^.^=

    YanıtlaSil
  4. Allah bardaklar,pastalar çikolatayı dememe gerek yok hepsi çok güzel gözüküyo:)) ayrıca yeni aldığım dolma kalemler çok değişik en azından ben ilk defa görüyorum süper ...

    YanıtlaSil
  5. Evet ya :( Allah korusun inşaallah bir daha yasanmaz tsunami :( Bu arada bardaklarınız çok tatlı :D

    YanıtlaSil
  6. Bende o kedili ve tavşanlı çatallardan istiyorumm!!Güle güle kullanın :)
    Kabın çok sevimliymiş amaa^^

    Kocaman öperim kuzumm :*

    YanıtlaSil
  7. Bende o kedili ve tavşanlı çatallardan istiyorumm!!Güle güle kullanın :)
    Kabın çok sevimliymiş amaa^^

    Kocaman öperim kuzumm :*

    YanıtlaSil
  8. Sergül gecen günler de senin yaptigin gezi defterlerden bir tanede kendime yaptim. Cok güzel oldu ve sayende bir gezi defterin sahibi oldum. Pazartesi gittigin kirtasiyeciye bende gidebilsem keske, ne güzel, insan icinde kaybolur yahu. :)

    YanıtlaSil
  9. Burcu
    Iki kere gormus oldun :)

    tansumut
    Merhaba
    Hosgeldin bloguma :)
    Tesekkur ederim
    Sevgilerimle

    valki
    oh ise yaradigina sevindim ;)
    Ben de super bir hafta diliyorum sana :)

    parfumumun kokusu
    tesekkur ederim :)

    isterenklihayat
    Amin,tesekkur ederim

    j.d.
    heheh tesekkur ederim.

    Ben de opuyorum ;)

    Bir Kalem Bir Kagit
    Cok sevindim ;) blogunda var mi yazisi gormek isterim.
    Vallahi super bir yerdi :)

    YanıtlaSil
  10. sana çok güzel bir hafta diliyorum ve senin hem bloğunu hemde youtube kanalını takip ediyorum iyi haftalar

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül