8 Mart 2012 Perşembe

Sürpriz





Sana söylememek için günlerdir zor duruyorum.

İşte sebebi bu videodu :)

Yaptığım günden beri sana göstermemek için zor duruyorum :)

İyi ki doğdun ablacım.

İyi ki varsın.

Nice mutlu senelere hep birlikte inşallah!!!

Kendine çoook iyi bak :)


Herkesin ablası kıymetlidir ama benim ki bir başka kıymetli.

Çünkü Japonya yolunu bana açan o'dur.Onun peşinden Japonya'ya geldim,o var diye geldim.Sonra o beni burada bırakıp geri döndü.En önemlisi onun mutluluğu nerede mutlu olacaksa orada olsun tabi ama.O gittikten sonra ben çok zorlandım.Koca ülke üzerime üzerime geldi sanki.1 sene oluyor o gideli ama hala özlüyorum onu.

Neyse nerden nereye bağladım :)

Japonya'yı başıma saran kız!

Hayat arkadaşımı bulmama vesile olan kız!

Seni çok seviyorum :)

Nice mutlu senelere :)

Siz de benim için kutlar mısınız ablamın doğum gününü.

Ve tüm kadınların kadınlar gününü de kutlarım bu vesile ile.

Siz hala 7 martı yaşıyor olabilirsiniz ama biz 8 marttayız :)

+7 saat öndeyiz :)


20 yorum:

  1. nice mutlu yıllara =)

    YanıtlaSil
  2. nice yaşlara sergülün ablacığı :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar özel bir günde doğmuş ablan, biz de sevgiyle kutluyoruz tanımasakta senin bir parçan olduğu için, Allah herkese böyle abla nasip etsin ve senin gibi bi kardeş:*

    YanıtlaSil
  4. Doğum günü kutlu olsun Seray ablanın. =)

    YanıtlaSil
  5. Sergulcum, allah o ablalari basimizdan hic eksik etmesin. Birlikte nice seneler gecirmenizi diliyorum.
    Dogum gunun kutlu olsun "Sergulun ablasi" :)

    YanıtlaSil
  6. sağlıklı, mutlu, şanslı, aşklı yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. Ablanın doğum günü kutlu olsun;)

    Kadınlar günümüz de öyle.

    Ayrıca ne kadar güzel bir yazı o:))

    YanıtlaSil
  8. nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum. Yeni yaşı çok keyifli olsun.

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu yaşlar Sergül'ün Ablası.

    YanıtlaSil
  10. Seray Abla Doğum Günün Kutlu Olsun ...

    YanıtlaSil
  11. nice güzel senelere... mutlu yaşlar:))

    YanıtlaSil
  12. sermoon doğum günün kutlu olsun :)
    nice mutlu yıllara.
    serrose sende üzülme biz varız ama hep yanındayız senin.seni çok seviyoruz.hem yoshi var yeni eve geçiceksiniz.çooook daha mutlu günler seni bekliyo.
    öptümmm ECE:)

    YanıtlaSil
  13. Ablacığının dğum günü kutlu olsun =). Size mutlu, sağlıklı ve beraber nice yıllar diliyorum =).

    Bu arada yazı şekline hayran kaldığımı da belirtmeden geçemeyeceğim =).

    YanıtlaSil
  14. Nice mutlu senelere....
    Ne güzel insanın bir ablası olması, ben de ablayım, zaman zaman keşke benim de ablam olsaydı derim:)
    Tekrar ablanın doğum günü, senin ve ablanın da kadınlar günü kutlu olsun.
    NOT: Sana mail attım, aldın mı?

    YanıtlaSil
  15. nice mutlu senelere guzel ve saglikli yaslara :)

    YanıtlaSil
  16. Harika bir video olmus. Ne guzel kutlamissin ablanin yasgununu :) Nice nice saglikli, neseli ve mutlu yillar diliyorum O'na ve hepinize...
    Sevgiler - Naime.

    YanıtlaSil
  17. Nice mutlu güzel ve birlikte geçirilecek yıllara :)

    YanıtlaSil
  18. herkese çook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. Saglikli nice nice güzel , seker tadinda yillar diliyorum Ablana ;)

    YanıtlaSil
  20. Seray Abla, geç kalmış olsam da doğum günün kutlu olsun!! :)

    (Umarım adını doğru hatırlamışımdır :) )

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül