22 Mart 2012 Perşembe

Love is in the Air Sonuçları

 2011 doğum günü hediyem mini diana idi hani bulutlu olan.Bakmak isteyenleri bu yazıya alalım.

Şimdiye kadar 3 kere film bitirebildim.Örnek olması amacı ile bazılarını paylaşıyorum.Tamamı dışarıda ve flaşsız çekilmiştir.
 Her filmli kamerada var mı bilmiyorum ama gördüğünüz gibi 2 kere çektiğinizde 2 poz üst üste çıkıyor :) Yeni evimizi deniz kenarına getirmiş gibi olduk.







Şimdi en büyük isteğim sakuraları çekmek :) Az kaldı az :=)

Kimler filmli makine kullanıyor bakalım?

8 yorum:

  1. Sakuralar muhteşem oluyor dimi?. Bir çok fotoğraf gördüm onlara ait, seninkinide merakla bekleyeceğim. Filmli bir makinam vardı bir zamanlar ama digital çıktığından beri hiç kullanmadım. Şimdi ilk iş bir film alıp makinayı tekrar kullanmak olacak. Aklıma getirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben cok seviyorum yilin bu zamanini Japonya`da. Blogda gecen yillarin fotograflari var sakura diye aratirsan blog icerisinde ;)

      Hadi hemen al bir film bol cekimler :)

      Sil
  2. Sakuraları bekliyoruz biz de. :D Çok heyecan yaptım. :P

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş fotoğraflar, hele ilk fotoğraf <3

    Sakuralarında bol bol fotoğrafını çek, paylaş bizimle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdir tesekkur ederim :)
      bol bol gelecek ;)

      Sil
  4. beeen :) yeni bi holgam var, o yüzden love is in the air sonuçlarına merakla, koşarak baktım :) ben henüz filmi bitirmediğim için hala meraktayım, bi ara bitirip tab ettireceğim inşallah.

    sakuraları ise sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum senin de sonuclarini

      Sakuralari ben de beklemekteyim :)

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül