29 Mart 2012 Perşembe

Nano çiçeği -Nano hana


Sayıklaya sayıklaya baharı getirdim :)
 Aslında böyle bir giriş yapmayacaktım ama az önce Sami sonunda baharı getirdin gözün aydın yazınca bana.Böyle yazmak geldi içimden.Bu sene kış buralarda pek keyifli geçmedi.Osaka'da yaşayan arkadaşım Sami ile bahara düzelecek her şey diye sayıkladım durdum :) O da bu fotoğraflarımı eklediğimi görünce gözün aydın dedi bana :)

Hepimizin gözü aydın olsun efendim :)
 Fotoğraflar Fukuroi şehrinden bir tarladan.Ama görüntü o kadar güzel ki.Bunun farkında olan tarla sahipleri 2 tarla arasına bir düzenek(sahne) koymuşlar.İnsanlar gelip fotoğraf çeksin ya da bu güzelliğe doya doya baksın diye sanırım.
Yoshi'nin izin gününde gitmeyi planlamıştık ama o gün yağmur yağdığı için benim canım istemedi.Nagoya'ya giderken uğramayı teklif edince Yoshi tabi ki kabul ettim.Ve kesinlikle biraz daha erken uyanmamıza değdi.
 Tarlaların yan tarafında Vosvosları görünce önce oraya koştum tabi ki.Ben de Vosvos sevengillerdenim :)
 Böyle bir manzarayı bulunca şımarmak serbestmiş :) Çiçeklerin Türkçesini bilmiyorum.Sahip olduğum sözlükte yoktu.Yazılışını da bilmediğim için netten bakamadım.Tam bu noktada Twitter'da tanıştığım Emiko girdi devreye.Çok güzel Türkçe konuştuğu için hemen ona sordum :) çiçeğin Türkçesini ama o da bilemedi.Böylece benim için ingilizcesine baktı.Field Mustard'mış.Bilenlerden yardım alabilirim.Emiko-San teşekkür ederim yardımın için.


Bizi çeken olmazsa biz de birbirimizi çekeriz pozumuz :)





23 yorum:

  1. yeni baner süper olmuş ^^ baharı getirmişsin resmen. ayrıca tarlayada bayıldım.

    ben çeviri için 2-3 site kullanıyorum ama çoğu ingilizce ağırlıklı. google translate ise Türkçe - Japonca, Japonca - Türkçe çevirilerde baya iyi. Çiçeğin adı Kanola ya da Kolza olarak geçiyor.

    ayrıca Yoshi'ye çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. sanırım cennetten bir parça senin yanı başında... sabah sabah içim açıldı... süper...

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler enerjisini tazeliyor insanın gözüm gönlüm açıldı :)Hakikaten gözümüz aydın bahar geldi hoş geldi :)
    imza :uzun takibattan sonra şimdi aktif blogger :)

    YanıtlaSil
  4. kanola:)türkiyede yağ ve mazot yapıyorlar bu çiçeklerden:)

    YanıtlaSil
  5. iyi ki bahar var, çiçekler var :)

    bu bitkinin adı Kanola sanırım Serrose'cum. Türkiye'de de Trakya bölgesinde yetiştiriliyor ve yağ yapımında kullanılıyor.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Canola

    YanıtlaSil
  6. günaydıııın kollarımı açıp bir kuş gibi o sarı çiçeklerin üzerinde uçmak istedim. Teşekkürler sevgilerimi yolluyorum iskenderundan Dilek

    YanıtlaSil
  7. Yoshi Abi ye :) çoook geçmiş olsun :) dileklerimi göndereyim :) Allah şifa versin :) Ne kadar güzel bir tarlaymış ya :)

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyorsun çiçeklerin arasında :)
    Bahar gelsin ve hiçç gitmesin yaa.
    Bahar demek papatya demetleri ve sevgi demek,mutluluk demek,
    Hep gülümseyerek kall :)

    YanıtlaSil
  9. trakyalı olarak bu yazıya yorum yazmazsam olmazdı bu bitki kanola pinky'nin de dediği gibi yağ yapımında kullanılıyor burda henüz çiçek açmadı mayıs ayında açıyor sanırım edirneden sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ben de çiçek tarlası istiyorum, bu güzellikler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. icim acildi biran once burda cicekler acsin bocekler ucsun :)cok eglenceli gecirmissin gununu ne mutlu canim :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  13. çocukluk günlerime döndüm birdenbire..yuvarlanırdım aralarında..bayıldım,çok güzeller..ismini araştırdım sanırım hardal bitkisiymiş,anavatanı da akdenizmiş olabilir,çünkü bizim buralarda bahar gelince her yerde karşılaşırız bu güzellerle...

    YanıtlaSil
  14. Hem sen, hemn Japonya, hem de blog yeni bannerla baharı getirmiş ^^

    Çiçeklerin içine yatıp yuvarlanmak istedim valla ne yalan söyleyeyim :D

    YanıtlaSil
  15. Kanola serrosecim çok güzellermiş ama :)

    YanıtlaSil
  16. nenem hardal derdi bu çiçeklere ama kanolada deniyomuş.

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım ben buraya :D Resimlerde videoda ayrı güzel. Valla benimde o çiçeklerin arasında yürüyesim, koşasım geldi :)) Bahar cidden insana neşe veriyor sanırım.
    (Yoshi'ye geçmiş olsun.)

    YanıtlaSil
  18. fotograflarina bayildim cok guzeller.Baharin tadini doya doya cikarman dilegiyle..

    YanıtlaSil
  19. serrose merhaba sana ulaşılabilir bir mail adresini bulamadım. seninle bir şekilde özelden konuşmam mümkün mü acaba söylemek istediğim birkaç şey var da ..

    YanıtlaSil
  20. Fotoğraflar çok güzel ama ben en çok başlıkta ki fotoğrafı sevdim.

    YanıtlaSil
  21. merhaba sergülcüm seni yaklaşık 1 aydır zevkle takip edip okuyorum, allah seni ve eşini kem gözlerden nazarlardan korusun, hep pozitif ve gülümsemeyle geçecek günler geçirmeni dilerim.geçenlerde bahsettiğin olumsuz kişi ve durumların seni üzmesine izin verme fazla takılma nede olsa sanal kimseyi niyetini samimiyetini bilemiyoruz herkeste sen olamıyoruz. içimden geldi üzüldüğünü hissettiğim için yazma gereği duydum. (istanbul'dan Yasemin ablan diyelim :)...)

    YanıtlaSil
  22. bitkinin adı yabani hardal serrose:))) ülkemizde de bolca bulunan yabani bitki. ama çooooooooooooooook şifalıdır.:)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül