23 Mart 2012 Cuma

Japonbalik'tan Hediye var


Japonbalik bildiğiniz gibi benim kocama taktığım ad.Kendisi de 40 yılda bir blog yazan bloggerlardan.2-3 gün önce elinde yukarıdaki telefonla gelip ben bunu hediye etmek istiyorum dedi.
Aslında ben pek sıcak bakmıyorum bu konuya ama neyse.

Blogunda size 3 soru sordu.Bu sorular Japonya'da iş görüşmelerinde sorulan sorulardan bir anlamda kişilik testi.
Sorulara doğru cevap vermeniz veya yaratıcı cevaplar vermenizi istiyor.Çok hoşuna giden cevaba verecekmiş hediyeyi ya da doğru cevap verenler arasından çekiliş yapacakmış.

Telefonun türkçe menüsü mevcut,sim free olarak gelecek ama bildiğim kadarı ile Türkiye'de kullanabilmeniz için ülkeye yeni giriş yapmış bir pasaporta işletmeniz gerekiyor.Yoksa telefon 1 ay içinde kapanır.

Bu ve bunun gibi işlemlerle uğraşabilirim diyenler katılsın yarışmaya.

Ben sadece seyirciyim bu duruma.

Yoshi'nin blogunu takip etmeniz de gerekiyor.Bloglarınızda,twitterda duyurup duyurmamak size kalmış ama her gelen izleyicide göbek atan bir kocam var :)

Türkleri çok seviyor alınmayın ama en çok beni seviyor :) Bu yüzden gelen her yeni Türk arkadaş onun için çok önemli.

Hadi bakalım eğlenceli soruları çözün,yorum olarak yazın,sorularınızı Yoshi'nin twitterından ona sorun,blogunu izlemeye alın,dilerseniz linklerini paylaşın ve bir cep telefonu kazanın.

Şansınız bol olsun :)


Yoshi'nin blogu için buraya 

Twitter'ı için buraya



8 yorum:

  1. çok tatlısınız yahu hehe Allah nazarlardan saklasın:)

    YanıtlaSil
  2. Kipa is 300m of "station A", burada yön eksik olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bir de Türkçe yazsaymış daha iyi anlardık soruları

    YanıtlaSil
  4. merhaba serrose :) bi saattir google translate den anlamadığım yerleri çeviri yapıp soruları cevaplıyacağım ama nasıl ben onu bilemedim işte yani nereye yollıyım ki? yorum üzerine derken yoşhi nin o bloğunun altınamıı? hadi bana hemen dönüverde benimde sonunda telefonum olsuun:)

    YanıtlaSil
  5. Hahahaha inanmıyoruuuum! :D :D Ben YGS'ye hazırlanıyorum ve bu soruların AYNISI sınavda da çıkıyor! Matematik bir işe yarayacak, hahahaha, ay çok mutlu oldum. :D :D

    YanıtlaSil
  6. her zamanki gibi bayıldım :) lise biteli 10 yıl olmuş, bu tip soruları görmek iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel sorulardı çok güldüm Japonya'da bunu sormalarına.Ne zamandır takip ediyordum ama böyle bir yarışma olması da çekti beni :)

    YanıtlaSil
  8. keske bu kadar pahalı bır hedıye vermeseydı:) Umarım sorunsuzca ulasır sahıbıne.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül