9 Mart 2012 Cuma

Craft Kitapları



Son zamanlarda çizim,kolaj yapma ve silgiden stamp yapma işine takmış bulunmaktayım.Bu sebeple deli gibi kitap alıyorum.Japonya craft kitapları anlamında bulunmaz bir kaynak.Dünyada çok satıyor Japon kitapları.Hele bazı dikiş dergileri var ki kapanın elinde kalıyor.
Japonca kitapları anlayabilmek için japonca bilmenize gerek yok.Çünkü japon detaycılığı burada da kendini göstermiş.Yapılan her işi adım adım fotoğrafları ile anlatıyorlar.

Ben bu kadar kitap alışverişi yapınca sizlerin de dikkatini çekti.Aldığım kitapları merak edenler,satın almak isteyenler oldu.
O yüzden bu yazıyı yazmaya karar verdim.Bendeki bütün kitapları fotoğrafladım.Üzerlerinde fiyatları da var.Satın almak isteyen olursa bana mail ile ulaşabilirler.Posta yolu ile size ulaştırabilirim.


Japonya'da paket yapmak çok önemlidir.Zaten kağıt katlama diye bir sanatı olan ülkede böyle bir şeyin olmaması komik olurdu.Yukarıdaki paket yapma,paketleri süsleme kitabı.Yazarı dünya craft blogları arasında ünlü bir japon.Hello sandwich adı ile yazıyor.Tokyo'da kurslar falan da veriyor.Merak edenler olursa bloğu da burası.
Kitaptan cd-rom çıkıyor.İçerisinde desenler var.Böylece kendi paket kağıtlarınızı yazdırabiliyorsunuz.Scrapbooking için de çok güzel yani
 Bu bir çizim kitabı 4 ayrı çizerin çeşitli çizimleri var.Farklı tarzları var.Mesela yukarıdaki kızlardan ben bolca çizdim :)
Bu kitaptan da cd-rom çıkıyor.Kitaptaki çizimlerin tamamı mevcut içerisinde ister kendiniz çizin ister yazdırın demişler yani.
 Kolaj ve Scrapbooking kitabı.Bu kitapta da çok güzel kolaj örnekleri var.Adım adım anlatılmış.Cd-rom bu kitapta da var.Ben henüz pek kurcalamadım.Yeni evde bu kitaptaki projeleri yapmayı planlıyorum.


Silgiden stamp yapma kitabı.İçerisinde güzel,basit desenler var.Başlangıç aşamasında olanlar için iyi bir kaynak olduğunu düşünüyorum.
 Bu da silgiden stamp yapma kitabı ama içerisindeki desenler,fikirler süper.Diğer kaynaklardan epey farklı bir kitap.


Ve son gözdem renkli tükenmez kalemlerle çizim kitabı.Karalar gibi çizimler yapmanız için.Adım adım anlatımış.Çizimlerinizle neler yapabileceğiniz hakkında örnekler de var.

Ben hepsinden memnunum :)Her birinden başka bir şey öğreniyorum.Almayı planladığım başka kitaplar da var.Önce biraz daha bunları kurcalıyayım :)

Dediğim gibi umarım bir fikir vermiştir size.Sahip olmak isteyenleri maile alalım.

Bol craftlı günler.




9 yorum:

  1. Keşke Japonca anlayabilseymişim dedim. Acaba İspanyolcayı bırakıp Japonca'ya mı geçsem ? :)

    YanıtlaSil
  2. sergülll bende uzun zamandır bu craft kitaplarının peşindeyim ama bir türlü cesaret edemiyorum nettten ısmarlamaya eğer gözüne çarparsa keçe ile ilgiili kitaplardan ben talibim

    YanıtlaSil
  3. Hello sandwich vwe kitap tanıtımları çok faydalı olsu serrose.Teşekkürler.Ben severim paket yapmayı, elimden de gelir.Şimdi bu işin inceliklerini izlemiş olacağım :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    ben ingilizce crochet denilen tığ işiyle ilgileniyorum bu işle ilgili kitap var mı? ışıl

    YanıtlaSil
  5. merhaba dikiş dergileriyle ilgileniyorum bilgi verebilirmisiniz nurten

    YanıtlaSil
  6. bayıldım ben bunlara :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba. donguri ile ilgileniyorum. yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba . donguri ile ilgileniyorum. japoncam yok. ingilizce yayın varsa bilgi verir misin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. merhaba. donguri ile ilgileniyorum. yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül