7 Mart 2012 Çarşamba

Mini Alışveriş


Aslında aseton almaya gitmiştim.Ama gördüğünüz gibi asetonla kalamadım.Üstelik eve geldiğimde zaten yedekte asetonum olduğunu gördüm.


Soldan sağa

Aseton-Tükettim yazılarımda bolca görüyorsunuz kendisini çok severek kullanıyorum.

Sala hair jelly sanırım birkaç ay oldu çıkalı.İlk gördüğümde almak istemiştim ama evdeki ürünleri düşününce uzak durmuştum.Birkaç saç ürünü bitirdikten sonra ve yeni bir saç düzleştiri aldıktan sonra artık almalıyım diye düşündüm.Ve iyi ki almışım.Bu ürün hem saçı ısıdan koruyor hem de saça şekil veriyor.Birkaç çeşidi var.Ben düzleştirici özelliği olanı aldım.Daha doğrusu saçı düzleştirirken kullanılanını aldım.

Fuwari hair treatment essence-Ah bu da harika çıktı.Aslında sala ile birlikte süper bir ikili oldular.Yeni düzleştiricim de süper gerçi :) Hangisinin etkisi bilemiyorum ama artık saçlarımı daha düzgün düzleştirebiliyorum.Bu insanlık için küçük benim için kocaman bir adım.Duştan sonra saçıma 4-5 pompa bu üründen sürüyorum.Sonra tarıyorum ve doğal kurutuyorum.Ertesi gün salayı sürüp düzleştiriyorum.Ve kabarmayan dümdüz saçlarım oluyor ki bu benim için imkansızdı.Japonya'nın nemli havasına benim yeteneksizliğimi ekleyin :)Öyle düşünün.

Ayy ne çok konuştum bu ikisi hakkında.Kısaca tekrar tekrar alacağımdır :)Bu arada ürünler hakkında ingilizce kaynak aradım bulamadım.Sanırım çok yeni olduklarından açılmamışlar henüz dünyaya.

Bir de dayanamayıp ya da bir tane bitirdim nasıl olsa fikri ile Maybelline lip balm aldım.Henüz paketinden çıkarmadım.Ama her an açabilirim.Tek alma sebebim mix berry'li olması.


Bir de fotoğraflamayı unuttuğum BB creamim var.

Bu kadarcık alışveriş işte.Erkek okuyucuların sevmediği bir yazı oldu bu ama arada sırada olsun bu kadarcık :)


6 yorum:

  1. lipstick çok tatlı görünüyor burdan güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. BB kreminden biraz bahsedebilir misin Serrose? Adını çok duydum fakat, çok fazla bir bilgim yok.. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. hıh sevmelerse sevmesinler :) bi kere bu blogun sahibesi bayan :D

    YanıtlaSil
  4. ne keyıflı bır blog bu...japonya gıtmek ıstedıgım asya ulkelerınden ...bır kac yere gıttım ancak hongkok ve japonya sırada:)) bu arada aldıklarını sevgıyle kullan

    YanıtlaSil
  5. Yaa bende istiyorum hele o saç zımbırtılarından :D Güle güle kullan kuşum :)

    YanıtlaSil
  6. merhabalar ben de ojelerle ilgili bir blog yapıyorum

    http://nailartsbyozandti.blogspot.com/

    beklerim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül