15 Mart 2012 Perşembe

Okuma Halleri


İnstagram fotoğraflarımda dolanırken okuma hallerimi bir klasörde toplamıştım.Bugün kolaj yapıp buraya not düşmeye karar verdim.
 Fotoğrafların tamamı evde okuma halleri aslında.
Anladım ki ben

1-Gün içerisinde koltuğa uzanıp okumayı tercih ediyorum
2-Yiyecek olması şart değil yanımda ama illa içecek bulunduruyorum
3-Olmazsa olmazım kurşun kalem
4-Atmosfer yaratmaya hevesim varsa not defteri ve renkli kalemler alıyorum yanıma
5-Bazen krem,dudak balmı istiyorum yanımda
5-Uykudan önce okumayı seviyorum
6-Ve bir kere daha anladım ki kedi her daim çok yakışıyor kitabın yanına.


Sizin olmazsa olmazlarınız var mı?


15 yorum:

  1. merhaba benimde yanımda mutlaka su,bitki çayı (önceden kahve olurdu ama artık bıraktım) hoşuma giden satırları yazacak bir defter olur..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de kalemsiz okuyamayanlardanım :)
    kesinlikle oturur vaziyette olmalıyım, aksi takdirde hemen esnemeler başlıyor
    Genellikle french pressim de hep yanımdadır

    Sehrin Dansı

    YanıtlaSil
  3. Serrose'cum, ben de okurken kitapların altını çizmeyi severim ama kurşun kalemle çizerken çıkan ses beni rahatsız eder. tükenmez kalem kullanmak da adetim değil, highlighter kalemler de kağıdı ıslatıp dalgalandırır. Bunun çözümünü geçen aylarda Yazmak Keyiftir'in sahibi Ali Necib Bey önerdi de kurtuldum. Eğer bulursan şu kalemleri bir dene. Çok keyifli.

    http://yazmakkeyiftir.blogspot.com/2012/02/staedtler-text-surfer.html

    YanıtlaSil
  4. Offf nasıl kitap okumam geldi bu fotoğrafları görünce. Ama kediyi de isterim :))

    YanıtlaSil
  5. benim pek yok sanırım..fotoğraf çekmeye üşeniyorum genelde,daha çok yatakta okumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Harika! :) Fotoğraflardaki kitapların bir çoğunu okudum. Ben de mutlaka kurşun kalemim yanımda olsun isterim, hep çantamda taşırım. Her yerde okumayı seviyorum; minibüste, otobüste, bir cafe'de arkadaşımı beklerken.. Bütün sesler birden yok oluyor ve ben o dünyaya dalıveriyorum. Müzikle okumak da güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  7. metro desem olur herhalde :) sürekli otobüste ya da metro da kitap okuyorum. okulla evin arası o kadar uzak ki. çok kalın kitaplar bile 1 haftada bitiyor :) Ve sanırım yol dışında kitap okumuyorum :) çünkü yolda okudugum yetiyor da artıyor bile :)

    YanıtlaSil
  8. Rahat edeceğim bir yerde okumayı seviyorum. Rahat bir koltuk, sessizlik veya kuş sesleri:) Mutlaka not defterim ve kalemim. Kedişlerim zaten her daim dibimdeler:) Kahve ve çeşitleri, kola ama zerosundan:) Bir de arada maalesef sigara.

    YanıtlaSil
  9. altını çizmek için kalem, not defteri, içecek bi'şeyler, yeni farklı kelimeleri not almak google'layıp öğrenmek, fonda enstrumantal ağırlıklı müzik...

    "düşünce gücüyle tedavi" kitabı nasıldı? olumlama cümlelerini denedin/deneyecek misin?

    YanıtlaSil
  10. heey çok sevdim bu okuma hallerini.:)

    YanıtlaSil
  11. Ben yanimda mutlaka sütlücay isterim (baska caylarda olabiliyor). Aksam okurum genelde ve sessiz sakin bir yer olursa, okudugum alan disarisi da olabilir. Okurken atistirmayi beceremiyorum, cünkü yerken cikan sesler okumama engel oluyor. Yatarken okudugumda da hep uykum gelir :)

    YanıtlaSil
  12. Klasik müzik olmazsa olmazım.Vivaldi'nin Dört Mevsimi ve Kitaro-"Heaven and Earth" Kitap okurken bir yandan müzik dinlemek çok rahatlatıcı.Bir de Türk kahvesi,zaten onsuz günüm geçmiyor.

    YanıtlaSil
  13. Sessizlik kola yada üzüm olabilir yanında yiyorum akşamları ama eğer tuncel a. olursa kitapa başladığım zaman bitiririm :)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten yanında bir kedi varken çok mutlu kitap okuyor insan Sergül ablacım :)

    YanıtlaSil
  15. kalem olsun yeter :) ablacım eski postlarına bakıyorum:) ne eğlenceli ama ya <3 :3

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül