8 Mart 2012 Perşembe

Cebu Sokakları/Filipinler





Filipinler gezimiz 1. gün için buraya
Filipinler gezimiz 2. gün için buraya
Filipinler gezimiz 3. gün için buraya
Sea walking videomuz için buraya

Son günlerde sürekli eski videolarımızı izliyorum.Bazılarını sizinle paylaşmak geliyor içimden.Bu videolardan mutlu olanlar da var,son günlerde hep video ekliyorsun bence fotoğraflı yazılar daha güzel oluyor diyenler de.Sanırım kota mağdurları pek sevmiyor videolu postları.
Bazen ne kelimeler ne de fotoğraflar yetmiyor anlatmaya.Ama birkaç dakikalık video her şeyin özeti oluveriyor.
Videolar çekmeyi ve izlemeyi seviyorum.Bu sebeple videolu yazılar devam edecek tabi fotoğraflı yazılar da.Kendi içinde bir denge tutturmaya çalışırım.Ama hep dediğim gibi bu bloğun en önemli kuralı ya da stili diyeyim içimden geldiği gibi olmasıdır.
O yüzden kimse kızmasın,kırılmasın.Bu düzende devam edecektir blog.Bir bakarsın video eklemişim,bir bakarsın fotoğraflar eklemişim.Öyle işte yolda olma hali deyip duruyorum ya :)

 Geçen sene şubat ayında gitmiştik Filipinler'e.Fotoğraflara bakıp,videoları izleyince aynı duygular geri geldi.

Otelde kaldığımız süre içerisinde pek bir şey anlamadık.Sadece 1 gün şehre gidebildik.Taksinin penceresinden gördüğümüz manzara üzücüydü.Çok fazla fakirlik ve pislik.

Aslında şehirde özgürce yürümek isterdim.Ama korktum açıkçası.Yani çok çok farklı bir ortamdı.


İyi seyirler

4 yorum:

  1. Ben böyle bilmiyordum Filipinleri ya. İlginç.

    YanıtlaSil
  2. Ben senin postlarını okudukça, videolarını izledikçe aldım fotoğraflarımı yayınlama cesaretimi. Bir de video çekme cesaretini =). Ne güzel oluyormuş dedim, ben de deneyeyim dedim =).

    Filipinlere gelince ben de Elif Ayvaz'a katılıyorum. Böyle bilmiyordum. Filipinli arkadaşlarım vardı Erasmus zamanı, yollarının çok bozuk olduğunu anlatmışlardı ama böyle bahsetmemişlerdi ...

    YanıtlaSil
  3. Ben şimdi asla ahkam kesmek için yazmıyorum bu yazımı ama senin gibi bir sürü, bir sürü kitap okuyan birisinin bu kadar bariz bir hatayı nasıl yaptığını anlayabilmek mümkün değil.Bahsettiğim cümle şu :"Bazen ne kelimeler ne de fotoğraflar yetmiyor anlatmaya".ne...ne bağlacı olumsuz anlam katar cümleye dolayısıyla doğrusu "ne kelimeler ne de fotoğraflar yetiyor anlatmaya" olmalıydı.Bu kurala kimse dikkat etmez ama sen iyi bir örneksin lütfen dikkat et
    pinark

    YanıtlaSil
  4. Videolarını izlemeyi çok seviyorum, sen bol bol çek paylaş bizimle...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül