23 Mart 2012 Cuma

Yine mi Ebay?




Bu ara neden bilmiyorum telefon kılıfları ile kafayı bozmuş durumdayım.Bu kılıf da bugün geldi.Mor Rilakkuma.Rilakkuma bir Japon karakteri.Japonya'da ve dünyada hayranı çoktur.Aklınıza gelebilecek her ürünü bulabilirsiniz.Ben ne hayranıyım ne de sevmeyenlerdenim.Ama Yoshi'nin sevdiği karakterlerden olduğunu öğrenince sempatim arttı.

Alttaki mor ise hep almayı düşündüğüm ama emin olamadığım bir üründü.

Son ebay turumda dayanamayıp sepete attım.Sonra ne göreyim son ürün yazısı çıktı.O an hemen ödemeye gittim zaten.Çanta içinde defterim,etiketler,bantlar bir arada dursun istedim.Eğer bu amaçta kullanmayı beceremez isem yolculuklarda pasaport çantası olur :)

İşte böyle yolda 2 paket daha var :)

Mor çantanın linki burada

12 yorum:

  1. Mor çanta harika :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Mor çantayı ipad kılıfı(?) sanmıştım en başta sığar mı sığmaz mı bilemem ama eğer sol kapaktaki filelerekrana zarar vermeyecek gibiyse belki o amaçla da kullanabilirsin.
    Güle güle iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe malesef sigmiyor ama zaten doldu bile ici :)
      Tesekkur ederim

      Sil
  3. ben çok beğendim ikisinide hele mor çanta çok kullanışlı ve şirin ^^

    YanıtlaSil
  4. Mor ayıcık çok tatlıymış, güle güle kullan Sergül abla. =)

    YanıtlaSil
  5. Çantanın markasını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  6. bu defteri ve youtubede paylastigin kitap cantasinin markasini yazarmisin cok güzel ya:DD

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül