5 Nisan 2011 Salı

Filipinler 2. Gün

 İkinci güne saat 6 da başladık :) Odanın kapısından görünen manzara budur.Bizi almaya saat 7de gelecekleri için 1 saatimiz vardı.Kameraları alıp yürüyüş yaptık otelin içinde.
 Ağaçların arkasında görünen deniz ve kumsal :) Etrafta fotoğraf çektikten sonra sabah kahvaltısına gittik.Açık büfe kahvaltımızı yaptıktan sonra danışmaya gittik servisimizi bekledik.Filipinler'de hemen hemen her yerin servisi sizi gelip alıyor.Telefon açıyorsunuz geleceğim şu otelde şu odada kalıyorum diyorsunuz gelip sizi alıyorlar :) Bizim turları Yoshi Japonya'dayken internetten satın almışti.
 İşte sabah 8'de unutamayacağımız bir deneyim.Sea walking 6 kişilik bir gruptuk 5 japon 1 ben :) Ben dalmaktan korkanlardan-dım.Ama tam o anda bana bir cesaret geldi :) Üzerimizdeki başlık 40 kiloydu yanlış hatırlamıyorsam.Basamaklardan inerken son basamakta bekliyorsunuz ve görevli son anda bırakıyor başlığı sonrası cennet :)
Suyun altında elimizde yem bardağı ile birlikte  20 dakika kaldık :) Videosunu izlemeyen var mı aranızda çok ayıp buraya tık tıık  İğrenç bir şakaya hazır mısınız yukarıdaki Japon balığını bulunuz :)
Balık netten almıştı bizim turları yanlışlıkla ve iyi ki muz turu da almış bize güzel bir sürpriz oldu :) Yoksa dudağı bükük bakacaktık.Hain Caponlar beni en öne oturttular :) Türkün önderliğinde çıktık yola süper süper süperdi :) Yukarıda biz yokuz temsili fotoğraftır :)
Muz turumuzda bittikten sonra yukarıdaki teknemizle açıldık ada pikniğine doğru yola çıktık.
Adaya varmadan önce 45 dakika şinorkel molası verdik.Allah'ım yok böyle bir güzellik yani gözlüğe falan ihtiyaç yok her şey o kadar güzeldi ki.Kötü olan şey burada sualtı kameramız bozuldu :( Bu yüzden buradan görüntü yok :(
Vee upuzun tahta kçprü ile varılan cennet ada.Önde görülen insanlar Japon ve hepimiz aynı teknedendik.Tek yabancı bendim çevrede dolanan :)
Yemeğin fotoğrafını çekmeyi unuttuk.Solda azıcık ve yanda azıcık görünen ızgara deniz ürünleri ve etler vardı.Ben yiyemedim hiçbirini.2 kişilik meyve tabağında ananas ve mangolarımız.Size bir sır vereyim mi ben tropikal meyve hiç sevmem zira yemedim ve aç kaldım :(
Yemek yiyemiyorum bari dedim aldım biramı adanın etrafında (zaten küçücüktü) yürüdüm bu manzarayı görünce Allah'ım dedim oturdum.Manzarının şerefine içtim :)
Ve yemekler yendi,sofralar toplandı dönüş yolu.
Yukarıdaki fotoğrafta o bir parçacık beyaz buluta bayılıyorum.Saklanmış gibi durmuyor mu sizce de?
Ada dönüşü vaktimiz kalınca masaj salonuna gittik.Tam 3 saat masaj yaptırdım.Allah'ım hayatta en çok sevdiğim şeylerden biri tartışmasız masajdır.Bayılırım ilk defa set halinde yaptırdım kız beni sevince daha da süper yaptı :) Taşlarla,aromatik yağlarlaa ufff özledim vallahi.Bir de yüz masajı ve maske yaptırdım sanki salondan başka bir Serrose çıktı :)
Azıcık yanmış,maske ile ovulmuş,temiz suratlı Serrose :) Karpuzlu dondurma sevdamı bu bloğu sıkı takip edenler bilir.Karpuzlu dondurma bulamadım bari suyunu içeyim dedim.İlk yudumu alırken :)

Ve klasik pardon bizi çeker misiniz pozu :)
Çekemeyenler de çatlasın :p 
Neden şımardım ben yazarken yaaa :) 

Not:Bu ve önceki yazı otomatik geliyor.Biz şu anda Osaka'dayız.Universal Stüdyolarındayız.Bol fotoğraf ile dönersek yazıları burada olacak :)

21 yorum:

  1. İçim açıldı sabah sabah deniz gibisi var mı??
    Sea walking diğer yazıda da çok ilgimi çekmişti harika bir deneyim olsa gerek :))
    Kaçak bulutun olduğu fotoğrafa bayıldım çerçevelik olmuş.. Bir de mango konusunda katılıyorum ama ananas sevilmez mi yahu :))

    YanıtlaSil
  2. Eeee onca sıkıntıdan sonra nihayet sıra geldi değil mi?
    Harika yaaa hem çok eğlendim okurken hemde bayıldım görüntülere.Hadi bakalım darısı diğerlerine.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir gezi olmuş, çok beğendim ve kıskandım :)) fotoğraflar da çok hoş :)

    YanıtlaSil
  4. Sergüüül son günlerde yazın nereye gitsek diye araştıma yapıyordum, sizin filipin fotoğraflarınıza baktıkça o italyaymış bilmemneymiş silindi gitti aklımdan... deniz istiyorum ben de, beyaz kumsallar olsun, 1 elbise 1 mayo olsun sadece çantamda, bir de sandaletlerim!

    YanıtlaSil
  5. Süperr,süper..Mest oldum fotoğraflara bakarken.Dünyanın ne kadar da egzotik bir yer olduğunu tekrar gösterdiğin ayrıca teşekkürler.Blog dünyasına yeni katılan biri olarak bende beklerim bloğuma,gerçi ilgi çekecek pek bişeyim yok ama yazıyorum işte sadece:(
    tullyslittleworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. dalarkenki fotoğrafınız çok şeker çıkmış :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş:)) Dalmaktan korkan bana bile cesaret geldi:) Bu arada iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  8. o köprü var ya beni benden aldı.orda olmak istedim

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel vakit geçiriyrosunuz. Ne güzel hep böyle olsun inşş.
    bayıldım bayıldım:)
    Burda kış yeniden geri geldi.
    Gri günlerimizi aydınlattın , sıcaklığı buraya kadar geliyor.

    YanıtlaSil
  10. Videoyu şimdi eşimle izledik . Ayy öyle güzelki . Çok iyi vakit geçirmişsiniz.

    YanıtlaSil
  11. Filipinleeerrr :)) Özledim çok çok. güzel geçtiğine eminim!! Nereye gittiniz? Boracay'mı?

    YanıtlaSil
  12. harikaaa bayıldımm müthişş biride bana masaj yapsın yaaaaa

    YanıtlaSil
  13. Ankara'dan gördüğüm bu manzaralar beni benden aldı aldı yere çarptı çok saol yaa:((

    YanıtlaSil
  14. Ay ay bayıldım:)) İstediğiniz kadar şımarabilirsiniz çünkü ben çok çok çok kıskandım :))

    YanıtlaSil
  15. Aslihan
    Cidden super bir deneyimdi ;)
    Dimi bayiliyorum o kacak buluta :)
    Ananasi da sevmiyorum malesef :s

    icimden geldigi gibi
    eh iste geldi diyelim yazilmayi bekleyen o kadar cok yazi var ki bir ucundan basliyayim istedim ;)
    Amiin

    elmyra
    cok tesekkur ederim ;)

    Asli
    bence kesinlikle bu taraflara gelin ;)filipin dalis icin de super bir yer dusunun derim ;)

    tully
    Ben tesekkur ederim okudugun icin ;)hemen geliyorum ;)

    Gok
    hehehe sapsal bir halim var degil mi tesekkurler :)

    Kirpikteki Gozyasi
    Tesekkurler ;)

    Nabrut
    ama o kopru cidden superdi o duygunun gectigine sevindim ;)

    Elifinelizi
    Amin insallah insallah insallah ;)
    Burda da kis biz bu tatile subatta gitmistik :s anca sira geldi iste.
    tesekkurler ;)

    Sinan
    Yok Cebu`ya gittik ;) Guzeldi cidden

    tugbatugba
    aah ahh bana da yapsinlar yaa nolur nolur :)

    YanıtlaSil
  16. ÇOK GÜZEL GÖRÜNTÜLER CANIM SİZİN SAYENİZDE BİZDE GEZİYORUZ:)YENİ FOTOLARI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  17. buraları görüpte anlatırken şımarmamak elde olmazdı sanırım :) ikinizde çok şekersiniz sevgiler serrose :)

    YanıtlaSil
  18. Tek kelimeyle harika bir gezi olmus. :D

    YanıtlaSil
  19. sea walking görüntüleri sizin kameranızla mı çekilmişti.Çekim kalitesi çok güzel markası ne acaba

    YanıtlaSil
  20. Sea walking görüntüleri sizin kameranızla mı çekildi? Eğer öyle ise çok kaliteli. Marka ve modelini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://yolunneresindeyim.blogspot.jp/2010/10/pentax-optio-sualt-kameras.html

      evet bu makine ile çekildi

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül