26 Nisan 2012 Perşembe

Olay Şöyle Gerçekleşti


Olay şöyle gerçekleşti.

Öğle sıralarında uyanan Yoshi yağmurlu havayı görüp bunalıma girer.O sırada zaten saatlerdir bunalımda olan karısına bakar ve şöyle der

-Offf hava çok kötü ama bankaya gitmem gerekiyor benimle gelecek misin?

Serrose

-Hayır hiç evden çıkmak istemiyor canım.

Yoshi

-Tüh yaa ben de bankadan sonra kırtasiyeye gideriz diye düşünmüştüm.

Sonrası...

Fotoğraf anlatıyor sanırım.5 dakikada hazırlanmış Serrose :)

Bu arada yeni hastalığım Rilakkuma karakteri.

Eskimeyen aşkım Winnie the Pooh'lu not defterini de almamak olmazdı.


İşte böyle zorla kırtasiyeye götüren bir kocam var.

Maşallahları alayım.


17 yorum:

  1. Klipsler şahane :)

    YanıtlaSil
  2. ihihih bayılıyorum senin kırtasiye aşkına ya :) çok ciciler güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. Maşallah nazar değmez inşallah japon balığına Sergül abla :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah :) Bu arada winnie the pooh 'lu not defterine bayılmış durumdayım o_O :D


    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Kocaman bir "maşallah":)) yine çok güzel şeyler bulmuşsun, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. 41 kere maşallah:)
    o karaktere ben de hastayım, çok sevimli:)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah :) çok tatlısınız.

    YanıtlaSil
  8. işte kırtasiye canavarlığı!
    harikasın :)

    YanıtlaSil
  9. Ay çok kıskanıyorum bu kırtasiye gezilerini :)

    YanıtlaSil
  10. çekilin erkek tarafı geldi!!
    adam daha naaapsın hee!! naaapsın! :)) ama iyi kandırmış seni itiraf et! :) yalnız gitmek istememiş bankaya kadar amacına da ulaşmış :) aslan enişte, eehheheh :D

    YanıtlaSil
  11. Maşallah ki ne maşallah. Çok şanslısın Sergül'cüm. Allah nazardan saklasın sizi.

    YanıtlaSil
  12. maşallah nazar değmesin. hem çılgınsınız hem de çok tatlısınız bu da çok hoşuma gidiyor. Maşallaahh maşallahh :)

    YanıtlaSil
  13. ahahah benim sevgili de öyle , canımın istemediği biyere gidelim dediği zaman , ama kırtasiye de varmış orda diyip kandırıyo beni :D çok zekiler :D

    YanıtlaSil
  14. Ama Onlar Rilakkuma :(
    Neredeyse matbaaya gidip kendim bastıracağım.

    YanıtlaSil
  15. Canım bende cici bir ödülün var bu arada :) Bir göz at istersen ^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül