25 Nisan 2012 Çarşamba

Kandırıkçı Çocuk


Geçen sene blogdan Okan Bayülgen'e ithafen bir yazı yazmıştım.O yazının sonucunda geçen yaz kendisi ile buluştuk.Ayrıntılarına girmeyeceğim çünkü benim için çok özel ve güzel anlardı.
Buluştuğumuz gecenin ertesi günü ofise davet edildik.Sabah erkenden uyanıp hatta uyuyamayıp ofisin yolunu tuttuk.
Birçok fikirin doğduğuna inandığım masanın etrafında sıralandık.Derken tam o sırada kapı çaldı ve içeriye bir çocuk girdi.
Kendi kendime bu çocuğu bir yerden tanıyorum ama nerden diye sorup dururken.Konu aşağıdaki videoya geldi :)


Berk evet o videodaki benim dediğinde pat diye yüzüne aaa kandırıkçı çocuk diyen bendim :)
Affet Berk!

Sonra Yoshi'ye anlattım videoyu.Hatta o videoyu izledikten sonra Yoshi'den böyle bir teklif almamış olduğum için üzüldüğümü bile anlattım :) Ama Allah'tan yalanmış :p

Berk ve Camille'den Japonya seyahatlerini dinlemek çok keyifli idi.Benim de başlarda yaşadığım durumların benzerlerini yaşamışlar.Sadece birkaç gün yetmiş onlara buraya aşık olmak için :) Bir kere daha bekliyoruz onları bu sefer bizim için.

Eğer siz de Berk'i daha yakından tanımak istiyorsanız onu twitter'dan takip edebilirsiniz.Hem böylece onun gözünden Paris'i de görebilirsiniz.

Twitter :Berk Şentürk

Çizimlerini paylaştığı Behance sayfası 

Tumblr'i 

Web sitesi

Ve birçok sitede cv yaratma,insan kaynakları içerikli sitelerde örnek gösterilen videosunu da ekleyip kaçıyorum :)


berksenturkisariyor! from berksenturk on Vimeo.



6 yorum:

  1. :) videoyu izlediğimde niyeyse kendimi kız arkadaşın yerine koymuş ve sinir küpü olmuştum. döverim ben böyle teklif eden çocuğu, bensiz gezmiş dünyayı! diyordum. :)

    öyle amaaaaa,böyle bir teklif almayı hayatta istemezdim. :) önce döver, sonra kabul ederdim. :D

    cv fikri süper, şu günler de böyle şeyler arıyordum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne kizlar var adamlara neler yaptiriyorlar diye dusunmustum :) ben suslu bir teklif almadigim icin ;D

      Fikir vermesine sevindim ;)

      Sil
  2. Ben de videoyu ilk gordugumde , biraz gicik olmustum, sevgilisi olmadan dunyayi gezmis diye, ama yine de boyle dusunulmus evlenme teklifi takdire sayan....
    Berk in de cvsi cok yaratici, kesinlikle fark yaratan bir cv.

    YanıtlaSil
  3. Daha önce Show tv 'nin bile inandığı gittigidiyor reklamından sonra (hani şu sözüm ona sevgilisinin eşyalarını satan çatlak kız videosu)ben izleyince inanmamıştım zaten:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül