14 Nisan 2012 Cumartesi

Mini Bir Kendin Yap


Geçenlerde masking tape ve stickerlarımla birkaç bir şey yaptım.Belki fikir olur diye sizinle paylaşmaya karar verdim.

1-Öncelikle kendime şeffaf bir kılıf aldım.
2-İçerisinden çıkan kartonu kestim
3-Ve yerleştirince hiç sevmediğimi anladım.(Aslında fotoğraflarla kullanmak için almıştım bu kabı,o haliyle de gösteririm bir gün.
4-Evde olan renkli kartonlarıma şablon olarak kullandım.
 1-Model kartonumu kestikten sonra
2-Evde olan masking tapelerim ile kapladım.(Makasımla takım yaptım)
Sonradan hızımı alamayıp 3 adet kılıf yaptım kendime :)

**************************************
Yoshi'nin işyerinden getirmiş olduğu not defteri masada gözüme ilişince,can sıkıntısından onu da bantladım :)
Aslında amaç yeni bantlarımı kullanmaktı.

1-Defterin kendisi
2-En üstteki marka adı silinsin diye önce orayı bantladım sonra da orta ve en altı bantladım.
3-Arka kapak çok boş geldi gözüme
4-Ve o da bu hale geldi.
********************************************
 Yediğimiz bir pastadan kalan bu plastik kabı çöpe atmaya kıyamamıştım.Bu halde masamın üzerinde silgi,ataç ve ıvır zıvır bekçiliği yapıyordu.Gene çok sıkıldığım bir günde onu kestirdim gözüme.
Ve hayvan temalı etiketlerimle kapladım.

Şimdi son halinden gayet memnunum.

************

İşte böyle sürekli evde oturan biri olarak,küçük bir yerde yaşamanın depresyonunu böyle şeylerle yenmeye çalışıyorum.
Ve işe de yarıyor :) Tavsiye ederim.Tabi burada gördüklerinizi ben icat etmedim.Kırtasiyeyi ilk bulan ben değilim ama komik birkaç şeye denk geliyorum.(Ben yazmaya başladıktan sonra herkesin kırtasiye yazmaya başlaması tesadüf olamaz değil mi? )
Benim blogda yazdığım bir şeyin hemen ardından aynı şeyden satın alıp 'ben zaten bundan alacaktım,bakın bundan yaptım' demeniz çok komik.
Bende gördüğünü söylemeye çekinen biri benim yaptığımı yapmaktan da çekinmeli bence.

Taklitçilik,kopyacılık,hırsızlık bünyeye zarardır.Haberiniz olsun.Küçük hırsızlar!

Haydi bakalım canı sıkılan ben gidip bir iki bir şey daha bantlıyayım!


12 yorum:

  1. Mükemmell! :) Ben evdeki 20 küsür masking tapeime kiyip da şöyle seyler yapamadım hiç. Bir daha ulasamayacagim çünkü onlara :/

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş.
    Özellikle not defterinin arka kısmını çok beğendim.
    Ve plastik kalp kap ne güzel süslenmiş:)
    Emeğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Docomo!! Çok seviyorum Docomo telefonları ama malesef Türkiye de yok alsak bile kullanamayız sanırım :( Mükemmel eskiden Nokia'nın böyle bir telefonu vardu şeffaf bir kapagı vardı ve kartondan kapak yapma kiti ile geliyordu telefon ^^

    Keşke Docomo Tr'deki 3G ihjalesini alabilseydi ozaman belkide güzel mi güzel docomolarımız olabilirdi :/

    YanıtlaSil
  4. Bence sizin gösterdiklerinizi beğenip yapıp başkalarına sunmak veya göstermek gayet güzel bir şey hırsızlık olarak değerlendirmeyin bence.Varsın sizden aldığını veya gördüğünü söylemesin, bu küçük şeylerle mutlu olma işinin yayılması iyi bir sonuç ve yeterli bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katiliyorum. Bence de hirsizlik olarak degerlendirmemeli bu durumu. Hem zaten herkes istedigi her seyi yapmakta özgürdür ve burasinin bir sanal alemi oldugunu unutmayalim. Gerci gercek hayatta da bu gibi durumlara rastladigimiz oluyor, ama ben gidip de ayni kiyafeti bende gören insana 'önce ben aldim' diyemem ya :)

      Sil
    2. Aldigimdan alanlara demedim ki ya benim anlatimim yanlis oldu ya da siz yanlis anladiniz.
      Yaptigimin surekli aynisini yapip bende gordugunu soylemeye cekinen birkac blog var.Bizzat okudugum takip ettigim.
      Ben Amerika`yi bastan icat etmedim ama bu kadar ayni dusunuyor olamayiz.
      Hirsiz diye blogumu oldugu gibi calanlara soyledim.Fotograflarimi calanlara.
      Umarim anlasilmistir.
      Ben birinde bir kitap gordugumde ya da hos bir uygulama ben buradan gordum demeye yerinmiyorum.

      Sil
    3. Seninle aynı fikirdeyim. Hatta anımsarsın belki, çalıntı olayından sonra da yazmıştım bunu. Bugüne kadar senden görüp de hayatıma uyguladığım ve işime yarayan üstüne keyif aldığım öyle çok şey oldu ki... Ayraçları yaptığım zaman sende gördüğümü söylemek beni eksiltmedi. İlk çantamda neler var videomu çektiğimde, kalemlerim sorulduğunda... Hırsızlık tabiiki de değil ama... Gündelik hayatta pek çok şey için teşekkür ediyoruz. En azından "Ben bunu Serrose'da gördüm. Serrose'da görünce aklıma geldi." demek de çok zor bir şey olmamalı.
      Hem bak keyfini yerine getirmeye yeter mi bilmem ama, annem çantasındaki el kremine klips taktı senin yaptığın gibi. "Akıl akıldan üstündür, şu yaşımdayım Sergül'de izlemesem aklıma dahi gelmezdi." diyor. [Serrose demekte sıkıntısı var] ;)
      Kalpli kase çok şirin olmuş, hepsini güle güle güzel günlerde kullan :) (L)

      Sil
    4. Beni uzun suredir okuyanlar ne demek istedigimi zaten anlamislardir diye dusunuyorum.En azindan nasil biri oldugum biliniyordur umudundayim.
      Nanacim senin dogru anladigina sevindim.
      Ve annene yararli olabildigime de cok sevindim ;) Kocaman sevgilerimi yolluyorum anneye ;)
      Opuyorum sizi

      Sil
    5. Bunda yanlis anlasilicak birsey yok fikir hirsizligi diye birsey VAR ! ! ve bu bence cok ayip ve terbiyesizlik . Bu yabanci vloglarda bloglarda da var ve baziari yasal islem bile yapiyor , sanal ortam olur vs tarzindaki algilarida anlamis degilim , Hayatta en degerli sey fikir . NE olursa olsun fikir hirsizligi , fotograf izinsiz kullanimi yayin kopyalama vs. gibi olaylar internet ortaminda SUC KAPSAMINA giriyor , kötü ve ceza uygulamasi var .

      Sil
    6. Mutlaka deniycegim bir uygulama BAYILDIIIIIIIIIIIIIIM :)))) oo fotolari ceken Ellerin dert görmesin . Yaptigimda mutlaka video olur bu ;) Öptüm

      Sil
  5. Çok güzel olmuşlar. :D
    Bandım yok öyle, çıkıp aramadım da, bulsam bile onu yapıştırabileceğimden emin değilim, çok beceriksizim bu konularda çünkü. :P

    YanıtlaSil
  6. Kıyamam.. En azından artık sıkıntını yencek şeyler bulmuşsun, kolay gelsin canım :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül