10 Nisan 2012 Salı

Japonya'da Türk Fuarı





Her şey televizyonda dönen bu reklam yüzünden başladı.Hemen Yoshi'ye telefon açıp araştırmasını istedim.Son zamanlarda Türk pazarına girme adımları atan Aeon Avm zincirleri bünyesinde Türk Fuarı yaptı.Dünya ülkeleri etkinliği adı altında ilk ülke Türkiye oldu.
Aeon Japonya'da her şehirde onlarca bulunan bir Avm.Bizim yaşadığımız yerde çok küçük bir tane var.Yoshi işten gelince hemen gittik Jusco'ya.
Önce giyim bölümü karşıladı bizi.Türk pamuğu,organik pamuk gibi başlıklar atmışlar.Kıyafetleri üreten markayı ilk kez gördüm.


Anladığım kadarı ile her mağazaya farklı ürünler gelmiş.Bizim gittiğimiz küçük olduğundan bunları bulabildik.

Şölen Diamond 3'lü ve büyük paket.
Ülker Biskrem.
Marre spaghetti-Bu markayı ilk defa duydum.
Ravika zeytinyağı-Bunu da ilk kez duydum
Saka suları
Ve kocamın aşkı Efes :)
Fındık

Kuru incir
Ve greyfurt




İnşallah bir daha böyle bir etkinlik olur.Ve daha bilindik markalar,daha çok sevilen ürünler ve daha fazla çeşit olur.

Bu arada yiyecek-içeçek kısmı 3 günlük giyim kısmı 10 günlük bir etkinlikti.(giyim hala devam ediyor)

10 yorum:

  1. Merhaba Sergül, ben de facebook aracılığıyla haber aldım ama ben öğrendiğimde ayın 7siydi. Benim şehrimde Aeon otobüsle 1 saat uzaklıkta mesafede, ona rağmen gitmek istedim ama durakta 1 saat bekledikten sonra otobüslerin güzergah değiştirdiklerini öğrendim ve gidemedim :( bu seferde soğukta beklemekten hastalandım pazar günü de yataktan çıkamadım. böylelikle kaçırmış oldum :( senin gitmiş olmana sevindim :)
    Ben acaba peynir zeytin de varmıdır acaba diye çok ümitlenmiştim, var mıydı? Vardıysa bile kaçırdım :(
    Kumamoto'dan sevgiler,
    Gökşin

    YanıtlaSil
  2. aa ne güzelmis.sizin gittiginiz kücük biryerse büyügüne gitseydin keske.daha cok ürün bulurdun.:)özlemini giderirdin

    YanıtlaSil
  3. fiyatları nasıl peki serrosecim :)oraya göre soruyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ravika Zeytin yağlarını kullandım.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. bende ilk kez duydum hatta tr de olmama rağmen senden duydum o markaları:)))
    senin için güzel bir keşif olmuş cnm öptüm

    YanıtlaSil
  6. O makarnayı bende Türkiye'de hiç görmedim,bu arada şölen çikolataya burda yan gözle bile bakmam:))ama ravika'yı bizde kullanıyoruz bazen:)).ellerine sağlık bloğunu takip etmek çok keyifli İstanbul'dan selamlae Serrose:))

    YanıtlaSil
  7. Ben hala greyfurtu tuzlayarak yemenden yanayım hehehe :) makarnanın markasını bende ilk kez duydum. ama memleketimin olsun ne olursa olsun euheuhe :)

    YanıtlaSil
  8. makarna haricindeki bütün markalar marketlerde mevcut burda.. Migros, Kipa, Pehlivanoğlu falan bulunuyor yani... o değil de, her Türkiye tanıtımında devenin başrollerde olması n'olcak bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. güzel konu yine jpde
    Bizim şölen markası ile deilde en az konya torku şeker cikolataları ile olmassa bence tadelle firmamız da olmalıydı.
    Cikolata konusunda cok hassasım özellikle şekersiz ürünleimiz coğalsın . )
    teşekkürler.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül