20 Nisan 2012 Cuma

Teiji Tapınağı Sürprizi

 Teiji tapınağını burada yazmıştım.Karı koca tapınağın bahçesinde elimizde fotoğraf makineleri ile dolanırken ben tam bu noktada durdum.
Üst fotoğrafta benim gördüğümü gördünüz mü?

Hemen Yoshi'yi çağırdım.Aşkım-san koş koş bak ne var dedim.Geldi baktı baktı baktı bir şey göremedi.

Sizden kimler gördü bakalım?


|
|
|
|
|
|
|
|

 Bakın tapınağın göletinde ejderha var.
 Beni çok ama çok etkiledi bu görüntü.
 Nasıl çok benziyor değil mi?
 Ejderhanın önüne geldiğimizde bu yazıyı bulduk.Yalnız ben değilmişim yani benzeten.
Bu da karşıdan görünümü.

Nasıl buldunuz?

6 yorum:

  1. ehehe aşkım-san'a çok güldüm:D

    eveet ben de gördüm ben de gördüm. çok etkileyici gerçekten.

    allahın hikmeti işte diye klişe bi yorum yapıp kaçıyorum:p

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okumadan fotoğrafa ilk baktığımda "Orda bir şey var?" demiştim. :)

    Gerçekten de benziyor.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bır bakıs acısıdır bu 40 yıl baksam göremem ben,Seni sevıyorum,Hayata bakısını sevıyorum...

    YanıtlaSil
  4. ozellikle son fotograf cok iyi! havada kivrilarak geliyo gibi.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar... birkaç haftadır çok beğenerek takip ediyorum yazılarını ..çakma ejderhayı da hemencik gördüm :)

    YanıtlaSil
  6. ilk fotoğrafa baktığımda tam anlıyamadım ne var acaba diye düşündüm ama sonra diğerlerine bakınca çok hoşuma gitti. gerçekten çok güzel bir detayı paylaşmışsınız, özellikle son fotoğraf süper.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül