6 Nisan 2012 Cuma

Nagoya'da Blogger Buluşması #1


Fatma Japonya'ya geliyorum bir şey ister misin diye sorduğunda teşekkür edip bir isteğimin olmadığını söylemiştim.Sonra İçimi dökmek istedim yazımdan sonra bir mail daha geldi kokrma bir şey istemeyeceğim dedi :) Ben de korkularımı giderdiği için teşekkür ettim tekrardan :) Sonra buluşmayı teklif ettim.O da bana soracakmış ama çekinmiş :) Neyse aramızdaki mail trafiğinden sonra buluşmaya karar verdik.
Osaka'dan trenle beni görmeye Nagoya'ya geldi.Biz de geceden çıktık yola.Yeni evde kalıp sabah erkenden buluşmayı planlamıştık ki.Önce uyuyakaldı Fatma sonra 11 trenine bindiğinde ise bazı bölgelerde sokağa çıkmayın uyarısı yapılıyordu.Tam buluşacağımız gün tüm ülkeyi fırtına felaketi vurdu.Öyle ki hızlı tren,tren seferleri bile durduruldu.Normalde 3 saatte gelmesi gerekirken tren 4 saatte anca gelebildi Nagoya istasyonuna.
Ben yol yorgunluğu,uykusuzluk ve üzerine erkenden kalkmayı eklersek çok perişan bir haldeydim.Fotoğrafta görebilirsiniz :) Fatma ile buluşacağım diye çok telaş yaptım.
Neyse saatler süren badireler sonunda Fatma ile buluşabildik.Önce soba(Japon noodle'ı) restoranına gittik.Yemeğimizi yedikten,uzun uzun sohbetler yaptıktan sonra alışveriş merkezine gittik.Aslında planımız Nagoya kalesine gitmekti ama fırtına bizi kapalı yerlere mahkum etti.Böylece kendimizi starbucks'a attık.Gene bol bol konuştuktan sonra Fatma'nın Türkiye'ye götüreceği hediyelerden birkaçını aldık.
Sonra akşam oldu ve Fatma'yı bu sefer hızlı tren ile Osaka'ya yolcu ettik.
Kendi adıma çok güzel bir gün geçirdim.Çok memnun oldum tanıştığıma ve türkçe sohbet ettiğime :)Yine bekliyoruz Fatma'cım seni.


Ve Fatma ile buluşacağımız kesinleşince bir şeyler istedim annemlerden.Ananem almış istediklerimi Yoshi için sucuk ki hastasıdır :) Zeytin ve peynir de benim için :)
Sevgili Fatma yol boyunca benim için taşıdı bunları.Tekrar buradan da teşekkür ederim Fatma :)


Bu ay sonu bir de Amerika'dan bir blog okuyucusu ile tanışacağım.Onun için de çok heyecanlıyım :) Umarım o da güzel geçer :) Gözüm yolda Cana :)

22 yorum:

  1. harika oluyor değil mi bu blog buluşmaları
    umarım Ankaraya gelirsin ve seninle şöyle oturup sohbet ederim
    eski dostlar buluşması gibi sımsıcacık olur blogger buluşmaları
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japonya`da olunca daha da bir harika oldu sanki ablacim :)
      Insallah gelirim ve bulusuruz :)
      sevgilerimle

      Sil
  2. Sergülcüm ya ben acip duygulandım.
    Ne güzel oluyor böyle buluşmalar.Her buluşma sonrası iyi ki iyi ki diyorum blog açmışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim tesekkur ederim :)
      Evet cok guzel oluyormus ben de ben de diyorum iyi ki blog acmisim :D

      Sil
  3. ohh zor ama güzel bir gün olmuş belli!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. çay dediğin tavşan kanına benzemeli ne o turşu suyu gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazik ki fotograflarda cay yok :) meyve suyu ile yapmistim kahvaltimi

      Sil
  5. Bu bloggerlardan korkulur vallahi. Japonyada bile buluyorlar birbirlerini :))
    Şaka bi yana ne iyi etmişsiniz buluşarak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe korkulmasin yahu :) Dunya kucuk biz napalim
      Evet ben de cok mutlu oldum

      Sil
  6. Uzun zamandır bloglara bakmıyordum, açılışı seninle yaptım. Ve güzel bir gün ve süper bir kahvaltıyla karşılaştım :)
    İyi vakit geçirmene çok sevindim. Sabahları tek olduğumda hiç kahvaltı hazırlamak gelmez içimde, ya çikolata yerim ya da biscuit. :) Seni örnek alıyorum hemeeeen :)


    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hosgeldin o zaman :)
      Tesekkur ederim.Ben de useniyorum ama Turkiyeden gelenlerle usenmek olmaz dedim ;D
      Sevgilerimle

      Sil
  7. önemli olan kilometreler değil kaplerin bir olması demekmiş demek..çok sevindim senin adına..

    YanıtlaSil
  8. ne güzeldir şimdi başka ülkede kendi dilini konuşan biriyle görüşmek oturup sohbet etmek :)))

    YanıtlaSil
  9. Blogger olmanın sana bir güzelliği olmuş bu :)Gurbette olunca eminimki vatanından biriyle görüşmek çok iyi gelmiştir sana senin adına sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de cok mutlu oldum.Sonrasinda cenem agridi sen dusun gerisini :)

      Sil
  10. Sergul,

    Bende seninle tanisacagim icin cok heyecanliyim. Eminim bizim gunumuzde cok guzel gececek. Sana ayrica e-mail atacagim, cep numarasi vs.

    Sevgilerimle,

    Cana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cana
      dort gozle bekliyorum seni ;) umarim cok guzel gecer bulusmamiz :) Mailini bekliyorum.
      Sevgilerimle

      Sil
  11. Ne guzel bir gun olmus turkce sohbet edebilecegin candan biriyle bir gun gecirmek guzeldir tabi :) allahtan turk marketi yakin yoksa sucuga ozenirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle haklisin cok keyifliydi :)
      Ah ah bana yakin Turk marketi yok malesef :(

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül