25 Nisan 2012 Çarşamba

Lamy Safari Green 2012

 Sevgili Kahve Molası Lamy Safari Lime Green ve bu senenin rengi Green Apple'ın birbirine benzeyip benzemediklerini sormuştu ben de onun için fotoğrafladım.

 Lamy Safari modelinin her sene Limited Edition'ları çıkıyor.Bir Lamy Safari sever olarak almamak olmazdı.Bu senenin rengi Green Apple olarak duyurulsa da birçok sitede Green olarak lanse ediliyor.Bu durum benim kafamı karıştırsa da henüz araştırmadım.

 Bu senenin rengi yeşil olarak duyurulduğunda biraz üzüldüm açıkçası.Zaten Lime Green yapılmıştı bir yeşile daha ne gerek vardı diye düşünmüştüm.Ama gerek varmış gelince bunu anladım :)Fotoğraflarda görüldüğü gibi epey fark var aralarında.Bir de çok tatlı bir yeşil tonu tutturmuşlar.Bu açıdan da mutluyum.Ama bir sonraki renk mor olursa daha da memnun olurum :)
 Fikir vermesi açısından normal koleksiyondan sarı ile de fotoğraflarını çektim.

Umarım bir fikir vermiştir herkese.

Bu arada Green Apple henüz Japonya'da da satışa çıkmadı.Ben de internetten aldım.Bir araştırmam yok ama henüz Türkiye'de de satılmıyor diye biliyorum.Bazı uyanık ya da bilgisiz sitelerde Lime green rengi 2012 rengi olarak listeleniyor.Aman dikkat derim.


Ve şimdi size çok güzel bir kırtasiye bloğu tavsiye edeceğim.Mürekkeplerin,kalemlerin hikayelerini ondan dinlemek(okumak) çok zevkli.Bilgisine,kalemlerine ve zevkine hayranım.

Böyle kaliteli blogların artmasını tüm kalbimle diliyorum.

Siz de bu maceraya eşlik etmek isterseniz.Kahve Molası'nın yeni bloğu Write to Me Often'a tık tık.

*Bu arada kırtasiyede Lamy görünce aklıma sen geldin diyenler,bak Lamy aldım senin yüzünden diyenler o kadar mutlu oluyorum ki :)
Bunları bilmemi sağladığınız ve günümü aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.

Başka bir şey duyduğunuzda aklınıza geldiğim oluyorsa bunu da bilmek isterim doğrusu :)

12 yorum:

  1. merhaba canım ankarada bir kırtasiyede satılıyor haftasonu gördüm sevgiler herşeyin mükemmelsin gerek duruşun gerek sempatikligin gerek herşey sen harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba hangi kırtasiyede satiliyor? Sizin dediginiz Lamy green apple rengi mi yoksa genel olarak Lamyler için mi dediniz?

      Sil
  2. Serrose ben de sen de gorup Lamy almak isteyenlerdenim :)
    Ama bu ay alamayinca en son dun ruyama girdiler, biri bana hediye ediyordu sarisini :)
    Ben bir web sitesi buldum fiyatlari daha uygun geldi ama emin olamiyorum orjinal midir ki :/ sen cultpensten mi aliyorsun?
    Bir de ben ne zaman winnie the pooh izlesem yegenlerimle ne zaman guzel bir defter gorsem aklima sen geliyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. Sergülcüm,

    Yazıyı görünce okunacak postlarda, çok mutlu oldum. Kendi kendime dedim ki, "aa bi soru sormuştum, hemen post yapmış ne kadar ince" ama içeriğini okuyunca çok daha ince bir düşüncenin eseri olduğunu gördüm.

    Yazmak, çizmek, bunlar güzel şeyler... Bence kalemle kağıtla uğraşan insanlar daha naif oluyor. Bence sen de bu konuda herkese örnek oluyorsun. Bu açıdan ben de sana çok teşekkür ediyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hımmmmmmm gercekten cok tesekkur ederımmm superdı

    YanıtlaSil
  5. uzun süredir blogu takip ettiğim için Nerde Japonya ile ilgili bir şey duysam direk aklıma sen geliyorsun ,hatta kuzenimin eşi Japon olmasına rağmen önce sen geliyorsun:) Mesela Karpuz görünce de aklım sen geliyorsun:)(Sizli yazmamamın sakıncası yoktur umarım).Ben de bir kitapsever,kağıt,kalem,defter,silgi yani topyekün kırtasiye sever olduğum için ve bende sıkı bir kedisever olduğum için tanışmasak da uzaktan yakın hissediyorum kendime:)

    YanıtlaSil
  6. Seni her daim keyifle takipteyim, bilesin istedim:)

    YanıtlaSil
  7. karamelli frappuccino'yu da anımsatıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten bloğunuz çok ilham verici. Mesela sizin bloğunuzu okuduktan sonra içim sevinçle doluyor nedense. Sonra kırtasiyelere daha çok girmeye başladım sayenizde. Daha çok defter almaya, kalem almaya başladım. Küçüklüğümden beri bana muhteşem gelen kağıt kokusu sanki daha da güzelleşti. Kırtasiye yazılarınızı dört gözle beklediğimi söylemekte de fayda var. :) Birde daha çok fotoğraf çekmeye başladım. Çünkü sizin çektiğiniz fotoğraflar beni öylesine mutlu ediyor ki. Ne biliyim basit bir kalem fotoğrafı bile yüzümde tebessüm oluşturmaya yetiyor. :))

    YanıtlaSil
  9. Sayenizde Lamy'lere aşina olduğum ve sempati duymaya başladığım için rastladığım her Lamy vitrininin önünden uzun uzun bakmadan geçemiyorum. :)
    Ve geçenlerde de babama bir Lamy aldım, metalik bir lacivert. Bu hediyeyi seçmemde katkınız olduğundan şüphem yok. :))

    YanıtlaSil
  10. bu kalemin grisi bir arkadaşımda vardı ama açıkçası kalemi hiç tanımadığım için bakıp geçmiştim. dolmakalemin kötüsü de çok fena olur ya hani, akıtır, yazmaz falan. bir süredir de dolmakalem arıyordurm. Mont Blanc'ın çok güzel tasarımları var kabul ediyorum ama onlar da devasa fiyatlardalar. Ben de gözümü Cross'tan yana kaydırmıştım, ta ki sizin yazılarınızı okuyana kadar. Ben de ebayden bir tane Lamy Joy sipariş ettim, kargoya vermişler, elime ulaşsın diye heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül