7 Nisan 2012 Cumartesi

Hamamatsu Tren İstasyonu/Hamamatsu sokakları



2011 yılının ocak ve şubat aylarında Hamamatsu'da bulunan bir Türk restoranında part-time garsonluk(bulaşıkcılık) yapmıştım.Bir gün işe giderken video çekmişim.O dönem video kameramızı yeni almıştık.Hem onun acemiliği hem de aman kimse görmesin paniği üzerine işe yetişeyim telaşını da eklersek biraz sallantılı bir video olmuş.Ama yine de size etrafı göstermeye çalışmışım :)
Japonya sokaklarından bir an olarak izleyiniz.

İyi seyirler

5 yorum:

  1. Caddeler bu kadar temizse evleri nasıl temizdir acep...bal dök yala..hayran kaldım..
    bir de temizlik imandandır diyen, yerden bir çöp kaldırmak sadakadır diyen peygamberin ümmetlerinin sokağına caddesine ..
    vah dedim vah bizlere...

    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Senin videolu postlarına bayılıyorum. Görür görmez hemen açtım izlemeye başladım. Hep söylenir; Japonya sokakları çok temizdir. tek çöp bulamazsınız diye. %99,9 doğru sanırım. 4.30 dklık videoda bir tek 2.07 de yerde beyaz çöp gibi bişi vardı. Onun haricinde her yer pırıl pırıl vallahi. Yani gittiğin mesafede az değil. Kısa bir mesafe yürüsen yada sadece bir dükkanı görüntülesen, diyeceğim yok orasını temizlemişlerdir. Ama yok gidiyon gidiyon her yer temiz =)) Yalnız ışıklara yetişmek için koşturduğun an resmen korku filmi izler gibi oldum. Kameranın sallanması, rüzgardan dolayı çıkan ses ve senin telaşlı ayak izleri. İnsan her an bir çığlık duymayı bekliyor ehehe.. Bir de birşey diyeceğim trafik ışıklarında bir melodi mi çalıyor? (yorumumu youtube da yazdım)

    YanıtlaSil
  3. daha önce bir yerde bahsi geçmişmiydi hatırlamıyorum ama, bi çok videoda fotoda ağızlarında maske olan insanlar gördük. Bir nedeni var mı? çok yaygın gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. merhaba!!!
    bugün izlediğim ilk kez denk geldiğim bir film var, julie&julia bir izlemenizi tavsiye ederim, ben çok sevdim,umarım seversiniz :)

    YanıtlaSil
  5. o yolları, o sokakları nasıl olupta hiç çöp kovası olmadan temiz tutabilmişler şaşırdım doğrusu. bizde 20 metrede bi çöp kovası olmasına ragmen yollar pislikten geçilmiyor.
    orada nasıl bi sistem varki heryer tertemiz...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül