2 Nisan 2012 Pazartesi

Aino Matsuri 2011



Aino matsurisi(festivali) hakkında birçok yazım var.Hakkında bilgi almak isteyenler buraya tık tık 

Geçen sene büyük ihtimalle ve inşallah bizim katıldığımız son matsuri oldu.Çünkü her an yeni eve taşınabiliriz ve büyük ihtimalle taşındığımız yerde matsuri yok.

Festival geleneği daha çok Shizuoka bölgesinde devam ettiriliyormuş.Ya da kendini ispat etmiş,meşhur olmuş,turist çeken festivaller devam ediyor.Bu sebeple Nagoya'da bildiğim büyük festival yok.
Yani ekim ayında olan bu cümbüşü özleyeceğim sanırım.

Gerçi geçenlerde buluştuğumuzda Japonya'daki babam(yani komşumuz) bana gelirsiniz bizde kalırsınız dedi ya bakalım.Nasip...

Geçen sene festivalde birçok ilki yaşamıştım.Mesela gündüz diğer komşuların arabaları ile buluşulup parti yapılmıştı.

Sonra son gece komşu mahalle bizim mahallemize gelip bir dans gösterisi yapmıştı.Yukarıdaki video yani.
Kendilerine dans eden kızlar diyorlardı.Yaşları 7 ile 50 arasıydı sanırım.
Bir klasik festival şarkısında dans ettiler bir de şimdilerin modası AKB48 şarıkısında.

Ben sadece klasik şarkıyı çekmişim.Işık yetersiz kusura bakmayın.

İyi seyirler

2 yorum:

  1. Merhaba Sergul,
    Klasik sarkiyi zevkle dinledim, cok hosuma gitti hem sarki hemde dans. Boyle videolari koymaya devam et.
    Sevgilerimle,
    Cana

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sergul,
    Klasik sarkiyi zevkle dinledim, cok hosuma gitti hem sarki hemde dans. Boyle videolari koymaya devam et.
    Sevgilerimle,
    Cana

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül