4 Nisan 2012 Çarşamba

Loft Alışverişim

 Loft Japonya'da bir zincir mağaza.Kırtasiyeden,kozmetiğe,dekorasyondan,mutfak eşyalarına her şeyi bulabiliyorsunuz.Genelde çok katlı olurlar ve o zaman süper keyifli oluyor.1 gün yetmez yani.Shizuoka datek katlı bir Loft bulduk.İpad kılıfı almak için uğradık ama kılıf hariç neler aldım neler :D
 Crayon şeklinde touch pen'i görmemle sepete atmam arasında birkaç saniye vardı sanırım.İpadı aldıktan sonra touch pen arayışına girmiştim ama hep sıkıcı modeller bulunca vazgeçmiştim bu sevdadan.Ama değişik ürünlerin cenneti Loft bana böyle bir güzellik yaptı.
 Aynı şey kulaklık arayışında da vardı.Kore malı bu pembeyi görünce almamak olmazdı.
 Almayacağım el kremi sayesinde evdeki el kremi stoğumu tükettim.Öyle ki artık krem bulamıyorum evde :) Bu yüzden Missha Cherry Blossom el kremi aldım.Kokusunu Yoshi seçti.
 Vee yeni mektup setlerim :)
 Nisan ayı Japonya'da okulların açıldığı,yeni dönemin başladığı bir aydır.Bu sebeple bu sezona özel ürünler çıkar genelde.
Okul defteri de bu geleneğe uymuş.Sınırlı sayıda,özel üretim olunca aldım tabi ki :)
 Bunlar da var.
 Bunlar da var :)
Ve toplu görünüm.Bu güzeller tabi ki gezi defteri olacaklar :)

23 yorum:

  1. Sana inanamıyorum :D Gerçekten bu kadar çok kırtasiye malzemesi alabileceğin hiç aklıma gelmemişti :D Çok şaşırdım xD Ama hepsi birbirinden güzel,şimdiden güle güle kullan.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Benim de Japonya ya taşınmam lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Kırtasiye ürünlere bayıldım. Çok renkli bir hayat yarattığını düşünüyorum. Kitapsız, deftersiz, kalemsiz bir hayat olamaz:) Özellikle o mektuplar şahane...

    YanıtlaSil
  4. Tahminim o ki bir oda dolusu kırtasiye malzemen var:)

    YanıtlaSil
  5. Kulaklığına bayıldım rengi harikaaa , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım;
    anladığım kadarıyla bu loft mağazaları bir cennet:):) Touch pen'in süper zaten pek yaratıcı olmuş, kulaklıklar da bir harika tam senlik, pembe rengi de müthiş ama defterlere bayıldım ne kadar da güzeller. Okul defteri demek onlar harika. Keşke Türkiye'deki okul defterleri de böyle olsaydı yaa, bizim zamanımızda ya da okula giderken bunlara yazabilseydik eminim o zamanlar derslerden daha çok keyif alırdık. Bayıldım:) İyiki bir sürü almışsın desenleri de harika içlerini de merak ettim biliyormusun:) Morning glory gibi yumuşak sayfalı ve soft çizgili mi acaba? Güle güle kullan, mutlu mutlu yaz:)Çok sevgiler ve selamlar

    YanıtlaSil
  7. güle güle, mutlulukla sağlıkla kullanın hepsini :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım vallahi yaaa :))) hele ki defterlere :)))

    YanıtlaSil
  9. çiçekli defterler çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  10. Kulaklıklar fantastik olmuş (: Merak ettim de Okullar nisan ayında açılıp ne zaman kapanıyor peki ?

    YanıtlaSil
  11. O defterlerden ben de isitiyorum :( Bir sey soracagim, ben gezi defterlerim tamamen bitmeyince icime sinmiyor. sen ne yapiyorsun? hepsini bitiriyor musun? bir de cok detayciyim, yaptiklarimi yazarim.

    YanıtlaSil
  12. dükkanı kaldırmışsın lafı senin için yerli olur sanırım :D ama ben en çok kulaklığa bayıldım ses kaliteside güzelse daha ne denirki güle güle kullan hepsi çok ciciş :D

    YanıtlaSil
  13. defterlere bakıyorum da, ne kadar zevkli şu Japonlar! (:

    YanıtlaSil
  14. Hepsini güle güle kullan!! O krem çoook güzel kokuyor bence, keşke bir tane alabilsem :D

    YanıtlaSil
  15. yoldan çıkmayacağım...yoldan çıkmayacağım...yoldan çıkmayacağım...

    sen ne kadar böyle güzel şeyler tanıtsan da ben yoldan çıkıp kırtasiyelere saldırmayacağım :)

    YanıtlaSil
  16. Cok tesekkürler

    YanıtlaSil
  17. şu kulaklığa hasta oldum arayıp bulacağımdııır :)

    YanıtlaSil
  18. güle güle kullan hepsini ablacımm !
    defterler ne kadar çoklaaar ve güzeller!
    kulaklığa ayrı hayran kaldım. pembe tonu çok güzel :(

    YanıtlaSil
  19. Bütün malzemeler harika.En çok da kulaklık ilgimi çekti.Türkiye de ya da şöyle demeliyim Kocaeli de niye yok bunlardan! Bence burada da Kore ve Japonya fuarı yapılmalı...Güle güle kullan! ^^

    YanıtlaSil
  20. mrhb sergül abla seni çok seviyorum :) istanbulda da loft var haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
  21. sergül abla türkiyede loft var mı

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül