18 Nisan 2012 Çarşamba

Takatoo Jooushi Koen 2012


Öncelikle size kısa bir şey anlatmam gerek.Yoshi ile aramızda birkaç senedir tatlı bir çekişme var.Sakuralar hakkında daha doğrusu sakurları görmeye gittiğimiz yerler hakkında çekişiyoruz.
Yoshi internetten sürekli bir yerler araştırıyor ve bana diyor ki seni süper bir yere götüreceğim binlerce sakura ağacı varmış.Bu sefer göreceksin diyor her defasında.

Mesela 2010 yılında gittiğimiz barajı yol boyunca övmüştü sonuç yanyana birkaç sakura ağacından ibaretti.
yazısı burada Akiha barajı

2011 yılında saatlerce yol gidip gene hüsran ile karşılaşmıştık.Yazısı burada

Bu sene bu işi inada bindirdi Yoshi bu yüzden Buharlı tren yolculuğumuzdan önce artık onunla dalga geçemeyeceğimi söyledi.Son durakta inince şok olduk.Çünkü 10 tane bile sakura ağacı yoktu.Yazısı burada


Buharlı tren faciasından sonra yeniden araştırmaya girişen Yoshi yan şehrimizde binlerce sakura ağacı olan bir yer buldu.Oraya da gittik sonuç gene birkaç sakura ağacı çıktı.Yani şans gene benden yanaydı.Yazısı burada

Yenilgiyi kabullenmeyen Yoshi en son bana dedi ki.O zaman geriye bir tek yer kaldı ama oraya gitmeyi de sen kabul etmiyorsun dedi.Orası dediği yer Yoshi'nin  eski sevgilisi ile gitmiş olduğu park.Romantik pikniklerinin fotoğraflarını görmüştüm bu yüzden gitmek istemiyordum.Ama baktım ki beyim işi inada bindirdi hadi gidelim sorun yok dedim benim için.

Bu yüzden gece yola çıktık.Bir önceki yazıdaki yollardan geçtik.Uykusuz!Çünkü amacımız sakura ağaçları altında piknik yapmak,uyumaktı.

Biz sabahın köründe parka ulaştık ve bilin bakalın ne oldu :)

Buyrun video :) Artık torunlarıma anlatacağım bir hikayemiz var.





Yani ben kazandım tüm gün Yoshi ile dalga geçtim.Çünkü bu zamana kadar yaptığı en yanlış seçim bu park oldu.
Ama doğruyu söylemek gerekirse eğer çiçekler açmış olsaydı hayatımın en güzel sakuraları olacaktı.

 İşte kuru dallarıyla karşınızda sakura ağaçları :)
 Bu da bizim oturduğumuz yerden manzara :)
 Havaların hala çok soğuk olması sebebi ile açmamış çiçekler.Bakın karşı dağlarda kar vardı hala.
 Bu da bizim boynu bükük piknik sepetimiz.
 Bankta yemek zorunda kaldık.Nerde ağaç altı sefaları :)
 Bu da uykusuzluktan gözleri şişmiş ama zafer sarhoşu Serrose :) Yüzümdeki gülümseme kocama çemkirdiğimdendir :)
Bu da morali bozuk Japon balık.Çiçeklerin açmaması bir yana donduk soğuktan.Bu yüzden Strabuck'a gidelim bir kahve ile ayılalım dedik ama şehirde yokmuş :) Biz de mecburen plan değiştirdik.11:00'de parkı terkedip bir kaleyi ziyarete gittik.Yazısı gelecek onun da.

Eğer çiçekler açmış olsaydı park nasıl mı olurdu?
İşte böyle :)


Evet biliyorum çok güzel görünüyor ama ben yine de açmadığı için çok memnunum :)

son görsel:google

38 yorum:

  1. Çok iyisiniz rabbim hiç ayırmasın çok eglenceli bir yazıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok teşekkür ederiz.Beğenmene sevindim.

      Sil
  2. yoshi duymasın ama bildiğin kahkaha attım ahahahah ay hala gülüyorum ya :) tamam tamam sustum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden duymasın canım ya bizzat çevirdim ona da :) Biz de hala çok gülüyoruz ne mutlu sana kahkaha attırabilmişiz :D

      Sil
  3. sevimli olsaymışsınız :) ne tatlısınız yeareepim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da deneriz birgün :p Teşekkür ederiz :D

      Sil
  4. Cok fenasin Serrose :D

    Muhtesem bir manzarayi kacirmissin ama, sakura bulutlari resmen son fotograf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mi fenayım aşkolsun :)

      Yok yok benim manzaram daha güzeldi :) Sakura her daim görülür ama bu çekişmeyi en güzel sakura manzarasına değişmem :D

      Sil
  5. Resmenn yüzünde güller açmış resimde hale bak seni hain ahahaha:D ama köşeye sıkıştırıp röportaj yapar halin yok mu yshi ile o harika :D
    Maşallah ımı bırakıyorum yine yüzünüzden gülücekler eksik olmasın^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açtı vallahi :) Sakuralar benim yüzümde açtı :D

      Maşsallahımızı aldık çoook teşekkür ederiz.

      Amiiiiiiiiin :)

      Sil
  6. ilk yorum benden sanırım :) güzel bir video olmuş kesinlikle :) sanırım 3 kere üst üste aynı keyifle izlediğim nadir videolardan :D
    Allah neşenizi daim etsin inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ilk yorum olamadı ne yazık ki :)

      Ne mutlu bize :) Beğenmenize sevindim

      Amiiiiin :)

      Sil
  7. Yazık olmuş ya o kadar yolu gittiğinize o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende böyle bir etki mi bıraktı?

      Hiç yazık olmadı tam tersi biz çok eğlendik :)

      Sil
  8. ah yazık nedir bu adamın senden çektiği!! :) ben artık erkek tarafıyım ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana görümcelik yapıyorsun haa
      peki öyle olsun :D

      ben tek başıma yeterim hepinize :p

      Sil
  9. :)) Cok güzel bir yazi ve videoydu zevkle okudum . ahhhh 桜 aahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :D

      Biz de çok eğlendik :D

      Sil
  10. ya açınca lütfen bi daha gidin çok meraklandım şimdi nasıl oluyor bu ağaccıklar böyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım açmaya başlamışlar ama gidemeyiz ne yazık ki.

      Yoshi'nin izin günleri denk gelmiyor malesef.

      Çünkü uzak bir mesafe

      Sil
  11. Dayakliksin;-) Adam o kadar araba kullanmis bir de biz buraya nie geldikkine die soruyoo;-))

    bad bad bad girl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha :) neden ama ya ben uyumluyum :D hiçbir şey demeden gidiyorum gel dediği yere :D

      aa kim sormuş öyle soru ben miiii :D

      öptüm seni :D

      Sil
  12. Her yerde sakuralar var işte. Yoshi yi destekliyorum. ^^ En kısa zamanda İzmir de ekili sakuraları görmeye gideyim bende. ^^ Çok güzel bir video olmuş. Bizimle paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek tarafını tutan biri dahaa :) sizi not alıyorum :) Hainler :D

      İzmir sakuralarının fotoğraflarını isterim.

      Beğenmene sevindim.
      Ben teşekkür ederim

      Sil
  13. en sona bıraktığınız parkta bile sakuraların açmamış olması... belki de açmış olmasından çok daha iyi.. müthiş güzel bir anınız olmuş...
    açtıkları hallerini görmek rüya gibi bir atmosfer ama siz sakurasız birbirinizin rüyası olmuşsunuz. :)
    çok tatlısınız! sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah beni seviyor :) Açmış olsaydı çemkiremezdim ki :)

      Bence de iyi ki açmamışlar.Biz çok eğleniyoruz :D



      *açtıkları hallerini görmek rüya gibi bir atmosfer ama siz sakurasız birbirinizin rüyası olmuşsunuz. :) *

      bayıldım bu yoruma çok teşekkür ederim
      Sevgiler bizden sana :)

      Sil
  14. Çok şekersiniz Sizi her gördüğümde aynı şeyi düşünüyorum:) Maaşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallahımızı aldım.Çok teşekkür ederim :D

      Sil
  15. uykusuzluğunu sen zaferle atlatmışsın fakat yoshi için yenilgi çook ağır olmuş gözüküyor:) çok sevimlisiniz maşallah Allah soğuğa, açmayan sakuralara ve uykusuzluğunuza rağmen eksilmeyen mutluluğunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe haketti ama :D ya da kendi kaşındı diyelim.

      Maşallah için çok teşekkür ederim.Amiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn :)

      Sil
  16. manzarayı kaçırmana üzülmüş olsamda kocişe karşı zafer kazanman paha biçilemez :)maşallah'ları unutmayalım değil mi ama, elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim manzaram daha güzeldi ya :) İyi ki açmamışlar :D

      Maşallah için çok teşekkür ederim Elif :)

      Amiiin diyorum

      Sil
  17. enişte hakkaten nasıl bozulmuş öyle ya, fotoğrafı görünce koptum :) yenilgiyi yaşayan erkek suretı dünyanın heryerinde aynı demekki ahhaha maşallah size, tek çekişmeniz böyle birbirinizi mutlu etmek için olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok :) Fotoğrafta bir şey araştırdığı için o kadar ciddi :) o kadar sinirlenmedi yani :D

      Evet erkek dünyanın her yerinde erkek :)

      Maşallahımızı aldım.Çok teşekkür ederim

      Amiiiiiiin :)

      Sil
  18. Her zamanki gibi yine şahane bir video. Hem bizi bilgilendiriyorsun, hem de kendi açından ne güzel anıların oluyor. İleride dolu dolu yaşamışım diyeceksin. Seni çok seviyoruz, her gün dönüp bakıyorum, Sergül video ekledimi acaba? diye! İçimizden birisin. Mutluluklar.

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir yazı olmuş hele videoyu izlerken gülmekten nefesim kesildi bian ^___________^ MAŞALLAH diyiyeyim nazarım değmesin size hep böyle mutlu olun inş.

    YanıtlaSil
  20. ha ha ha ne çok eğlendim:)
    bende o manzarayı görmektense kazanmayı tercih ederdim ama:))

    YanıtlaSil
  21. "ben niye mienai?"" ahahahha süpersiniz :)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül