23 Nisan 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #47

 Lamy Safari Limited Edition 2012 rengi satışa çıktı.Japonya'da haziranda çıkacağını duyunca hemen netten aldım.Green Apple adı ile çıktı.Fotoğrafta tam yansımayan çok tatlı bir rengi var.
 Karamel'e benziyor diye aldığım kupam ile kızım :)
Starbucks yaz frappuccinoları çıktı Japonya'da hemen gidelim deneyelim dedik.Çikolatalı olanı sevmedik :S Soldaki klasik karamelli olan hala favorimiz.

 Geçen hafta uyku düzenim bozuktu.Sabaha kadar oturuyor,akşama kadar uyuyordum.Böyle bir sabahta Yoshi'nin elinden çayımı içtim :)
 Sevgili Saçaklı'nın teşviki ile bundan sonra bu takvimimi fotoğraflarda daha sık göreceksiniz.

21 nisanın kahvaltısı
 22 nisan kahvaltısı
Bu da bu sabahın kahvaltısı :)

Daha fazla fotoğraf için buraya tık tık

İnstagram kullacı adım:serrose

Herkese keyifli bir hafta diliyorum

16 yorum:

  1. Kahvaltımı şimdi bitirdim yeşil çay eşliğinde seni okuyorum. Okumadığım çok sayfa var o yüzden beni tutma :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh hosgeldin o zaman ;)
      bitti mi okumalarin :D
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Lamy Limited Edition çikarmis demekki! Kacirmamalii! Karamelli ve çikolatali frappucino kışın bile olsa TRde var. Benim de çikolatali favorim! Japonya gibi yaz-kış dondurma yenilen bir yerde nasil sadece yazin çikar anlamadim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cikti tabii :) Karamelli kisin da var.Ama cikolatali yeni seri de cikti.Normalde yok benim bildigim.
      Surekli varlar ama aromalari degisiyor surekli.Tek sezonluk urunler oluyor genelde.

      Sil
  3. Bu arada google images'dan "Lamy Safari Limited Edition 2012" diye aratinca ilk senin blogunun çikmasina ne diyeceksin :)

    YanıtlaSil
  4. Instagramdandan takip ediliyorsun ve tabi burdan da :) Sabah gazetelerim diyorum ben sana ve sevdiğim blogcu arkadaşlarıma.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel bir benzetmeymis bu bayildim :)
      tesekkur ederim

      Sil
  5. hihiiiii :) yaşasıııın! en bi çok 23'ün kahvaltısını sevdim günün anlam ve öneminden mi ki ((: ama o takvim yine söylüyorum ki 10 numara 5 yıldız :D rakamlar nasıl değişiyor acabaaa ki? o.O

    YanıtlaSil
  6. Takvim gerçekten çok güzel, bence de bol bol kullanmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda surekli kullaniyorum da fotograflarda yeni boy gostermeye basladi :)

      Sil
  7. Sergül Merhaba,

    Bu renk henüz Türkiye'ye gelmediğinden göremedim. Lamy Safari'nin diğer yeşil rengi ile (lime green) çok farklı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gun isinda fotograflayacagim senin icin ikisini yan yana ;)
      Epey farklilar

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül