1 Nisan 2012 Pazar

Suzuya Koleksiyon Mağazası



*fotoğraf 2. katın vitrini.

Shizuoka şehrinde tesadüfen keşfettiğimiz bir mağaza.Ne tarafa bakacağımıza şaşırdık.Tüm ürünler orjinal.Birçoğu koleksiyon parçası ve sadece 1 adet mevcut ve söylememe gerek var mı bilmiyorum ama çok tuzlular.Normalde mağazada video,fotoğraf çekmek yasak ama sahibi bana izin verdi.

Balkondan mağazanın otoparkı ve cam şişeli coca cola satın alabileceğiniz makine.

Kocaman bir alan sadece Betty Boop ürünleri ile doluydu.Neler neler vardı.Tüm evi düzebilirsiniz yani bunun için bir ev parasını gözden çıkarmanız gerekiyor ama :)
 Biz de minicik bir alışveriş yaptık.Yoshi askeri ürünlere bayılır.Asker temalı bulduğu her şeyi beğenmez ama bu kağıt mendil kılıfına bayıldı.Aslında arabada kullanmak için aldı ama sanırım eve transfer edeceğiz :)
 Bu da kullanıma hazır hali :)
 Bu da Yoshi için :) Yeni kürdanlığımız nasıl :)


Kutu mendil kılıfı ve kürdanlık koleksiyon ürünü değildi.Ama bu Şirin koleksiyon ürünü :)
Sadece  1 adet vardı ve bana çok tanıdık geldiği için  (neden acaba) benim oldu.

Aklım alamadıklarımda kaldı ama neyse :)




6 yorum:

  1. Çok güzel bir mağaza. Yeni cicilerinizi iyi günlerde kullanın.
    İnşallah istediğin telefona da sahip olursun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çoğunda fiyat etiketi var gibi ama çoğunda da yok gibi.Bunların hepsinin fiyatını nasıl aklında tutuyor acaba :P :D Keşke The Mask benim olsaydı :( Çok güzel ürünler var.Bu arada telefon dediğiniz kadar var.Çok göz doldurucu.Baya dolduruyor.(Kocaman :) Ama çok fantastik :) Her ne yapıyorsanız kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    ben blogları bazı applicationlar vasıtasıyla telefondan okumayı tercih ediyorum genelde ve senin bloğun ne yazık ki sadece birkaç cümle gösteriyor.Galiba kısıtlamışsın. 2012 yılındayız ve çoğu insan benim gibi mobil takip ediyor blogları artık,bu kısıtlama çok saçma geldi bana. Herkes bilgisayar başına oturmak zorunda değil ya okumak için..

    YanıtlaSil
  4. Vay canına! Çok güzel şeyler var. Şirinini sevdim bu arada. :)

    YanıtlaSil
  5. şirinler çok şekerler :)) bayıldım resmen :)

    YanıtlaSil
  6. ilk resimde taşınacakmışta hepsini bir köşeye yığmış havası var sanırım bir çok çeşitin olmasından dolayı:))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül