22 Nisan 2012 Pazar

Lamy Ne Yaptın Sen Ya


Bugün izlediğim bloglardan birinde bu seti gördüm.Görür görmez gözlerim yerinden fırladı.

Gel gelelim ki Ebay'de bulamadım.Japon sitelerinde bulamadım.

Sahip olmak için Almanya'da olmak lazım sanırım.

Valla bir gün bavulumu alıp Almanya yollarına vuracağım kendimi.

Ne bu ya!

Lamy ya beni evlatlık alın ya da ürünlerinizi daha bulunur yapın!

Bakar mısınız şu tatlılığa yaa tombik tombik :)


*Benim niye Almanya'da kardeşim yok sitemi ile andığım blog burası tık tık


Görsel google


Edit:Son dakika haberi :)

Sevgili Cem Amazon.de de buldu bizim icin.Hatta o satin aldi bile.Ben satin almak icin Yoshi`yi bekliyorum.

Cem benim kirtasiye arkadasim :) Supersin

Twitteri icin tik tik :)

10 yorum:

  1. Merhabalar;
    Bence bu kadar kasmayın 12 adet kalem için. Türkiye de bu tip kalemler fazlasıyla var diye biliyorum. Aynı markanın var mıdır bilmiyorum ama birçok markadan var. Hem internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Bence bu kadar kasmayın 12 adet kalem için. Türkiye de bu tip kalemler fazlasıyla var diye biliyorum. Aynı markanın var mıdır bilmiyorum ama birçok markadan var. Hem internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloga tesadufen geldiginizi dusunerek aciklama yapma geregi duydum.Kastigim falan yok baska markalardan yeterince boya kalemim var.Ama Lamy markasina karsi ozel bir sempatim var.Bu yuzden ne yapip edip alacagim.Hatta 18 lisi varmis onu alacagim.
      Ilginize tesekkurler

      Sil
    2. Blogunuza göz attım. Begendim de zaten.Bende çok severim renkleri, ve renkleri güzel temsil eden her şeyi. Kasmak derken yanlış anladınız sanırım. Çok fazla üstüne düşmeyin, bir şekilde bulursunuz demek istemiştim. Yanlış anlaşıldım sanırsam. Yine de cevapladığınız için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Dun sen twitledikten sonra bunu ben de bakindim etrafa, buralarda da goremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahu amazon.jp de 6 lisini buldum.Amazon de de 18 lisini bakalim Yoshi gelsin alabiliriz umarim.
      Shipping meseleleri var ya

      Sil
    2. A, iyi iyi :) Sevindim :)

      Sil
  4. Merhaba benim adim Deniz ve sizi Almanya'dan takip ediyorum. :) Eger baska yoldan bulamiyorsaniz ben size yardimci olabilirim. http://www.amazon.de/Lamy-Buntstifte-3plus-12er-Set-Faltschachtel/dp/B005WFCRHC/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1335091526&sr=8-4
    istediginiz kalemler galiba bunlar?! :)
    göndermeden önce size tabii ki facebook adresimi ve mailimi de veririm. :))
    iyi günlerr

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) size tam yorum yazacaktim.. yardimci olabilirim diye.
    almanya'da yasiyorum ama baska yolu buldugunuza sevindim. :))

    kendinize iyi bakin, almanya'dan sevgiler

    YanıtlaSil
  6. 24 lü metal kutuda olan da var amazon.de de, şirin duruyor gerçekten.. almanca açıklamışlar o yüzden tam anlamadım aynı ürün mü değil mi diye ama galiba aynı.. bu arada bi ara videoda silinebilen tükenmez kalem tanıtmıştın ya fraction mu neydi hani, ben aynı üründen buradan denedim ama normal kağıda yazıp silince leke bırakıyor, sadece kuşe kağıtta düzgün siliyor.. sendeki de öyle mi? videoda yoktu leke falan gerçi ama..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül