18 Nisan 2012 Çarşamba

Teieiji

 Sakura 2012  yazısında bir tapınak vardı diye yazmıştım.Binlerce sakura ağacı vaadi tutmayınca biz de vaktimizi tapınağın bahçesinde geçirdik.Tapınağın adı Teieiji(Teyeyji).Budizm tapınağı imiş.Hakkında başka bir bilgim yok.
 Tapınak oldukça temiz ve bakımlıydı.Etrafta kimseler yoktu her zaman ki gibi.


 Yalnız bu bölgede beni en şaşırtan tapınak oldu burası.Binalar,bahçe düzenlemeleri bana Kyoto'yu anımsattı.



 Bakın klasik bahçe düzenlemeleri.Bu bu bölgede çok karşılaştığımız bir durum değil.Kyoto'da çok yaygın bir durum.Bu yüzden benim çok hoşuma gitti.Evet Kyoto'yu çok seviyorum.



İşte bu günlük bu kadar.Fazla bir bilgim olmadığı için fotoğraflı bir tur olmuş oldu.
Tapınak yazılarını seviyor musunuz?
(ben gezmeyi çok seviyorum,bu yüzden yazmadığım daha çok tapınak var.Dikkatinizi çeker mi bilmek istedim)

10 yorum:

  1. Allahhıımmm... ne kadar güzel fotoğraflar! İçim açıldı, bahar oldum resmen!

    Paylaştığın için teşekkürler Sergül!

    YanıtlaSil
  2. :) Tapınak yazılarını özellikle okuyorum, yeni yerler her zaman cezbetmiştir beni, klavyene sağlık :) Böyle böyle yazılarını gözlüyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Ben seviyorum tapınak yazılarını.

    YanıtlaSil
  4. Kendi adıma çok keyifle takip ettiğimi söyleyebilirim.
    Devamı gelirse memnun olurum:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. evet tapınak yazılarını ve resimlerini çok seviyorum..tv de rastladığım zamanda severek izlerim..huzur verici görüntüleri var..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel,huzur veriyor bakması.
    Sen koy tapınak yazılarını Sergül,herkesin hoşuna gidiyor bence.

    YanıtlaSil
  7. gezdiğin her tapınağı ekle ki bizde görmüş olalım, ben çok hoşlanıyorum okumaktan
    VAHİDE :)

    YanıtlaSil
  8. Bütün tapınakları yazabilirsin bence harika kareler. İzlemesi bile huzur verdi.

    YanıtlaSil
  9. selam..blogunuzu hürriyet te gördüm bi tıklıyim dedim.a bi de baktım japonya da bir Türk yalnız bırakmiyim izlemeye alayım dedim:)geçen sene eşimin iş seyahatinden sonra japonya ve japonlara daha bi yakınlık duyuyoruz.değişik ibadet yerleri daima ilgimi çekmiştir.ben Singapur ve Malezya da bu tarz tapınakları ziyaret etmiştim yıllar önce...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül