30 Nisan 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #48

İnstagram kullanıcı adım: serrose
 Bu uzun çay kaşığımı yıllar önce almış bir türlü kullanamamıştım.Ta ki uzun Minnie'li kupamı alana kadar.Artık zevkle kullanıyorum.

 Soru:Bir mağazada bu cüzdanı görmem ile sepete atmam arasında sizce kaç saniye vardır?
Cevap:2 :)
 Son takıntım Rilakkuma ve iphone tepe şeysi :) Ne denir ki bu süslere?Kulaklık girişine takılanlardan.
 Yoshi toplantı sebebi ile Shizuoka'ya gitmişti.Beni de zorla arkasından sürükledi.Planımız toplantıdan sonra bir şeyler yemekti.O sabah çıktı evden.Ben de öğlen trenle gittim.Güya 2 saat bekledikten sonra buluşacaktık.Müdürü ek toplantı yapınca bu muhteşem manzaralı Starbucks'ta 2 saat,tren istasyonunda 1 saat 35 dakika bekledim kocamı.
Buluşunca da trenle yan şehrimize gelip orada yedik yemeğimizi.Yani boşu boşuna gittim de denilebilir.Bir kar kalan bu manzara oldu bana.
 Zaman zaman Japonca çalışıyorum sonrasında unutmak üzere.
 Yalnız kahvaltı vol:bilmem kaç
 Bu tarz kutulara ne isim veriliyor bilmiyorum(enfiye olamaz değil mi?) Neyse bunlara karşı bir zaafım var.Küçük ve değişik dizayn olanlara tabi.Daktilonun ardından bu eski telefon yakışmış ama değil mi?

 Dün Yoshi tatlı krizine girince kendimizi markette bulduk.Benim payıma bir dilim pasta Yoshi'ye ise üzüm jölesi düştü.
 Dün bir de saç boyası aldım kendime.Çikolata saçlı olma yolunda ilk adımımı atttım.
 Bizim evde bu iş Yoshi'nindir.Kendi başıma boyayınca surat asar :D Maşallah alayım burada.Ne yazık ki 1 kutu boya yetmedi benim saçlarıma.Bir kutu daha almak şart oldu.Çıkan renk fena değil ama tam rengi tutmadı ne yazık ki
 Bu tavşan ailesi yeni katıldı koleksiyonuma :)
 Ben de böyle düşünüyorum.

*Tanrı ile Sohbet 2 adlı kitaptan alıntı.
 Bu kedi de yeni :=)
Ve kendimi Sezen Aksu'ya vurdum.

Vol:3 'ü de en kısa sürede alacağım :) Sol taraftaki patlak bavulda olmuş ne yazık ki!Pat pat pat attıkları için bavulları kabı zarar görmüş.Çok şükür cd'lerde sorun yok.

İşte böyle bir haftaydı.

Keyifli bir hafta diliyorum herkese.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 



13 yorum:

  1. Çok eğlendim bu haftanın fotoğraflarına bakarken, sen de yaşarken eğlen hep inşallah Sergül :)

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. Party mix cüzdanı çok iyiymiş yeaa ehehe çocukluğuma döndüm:D

    Telefon kutuya açık olduum. Benim de her türlü kutuya zaafım var^^

    Eheheh Yoshi'nin saç boyama işini üstlenmesine bayıldım. Maaşallah evet:D

    Bir de ben de senden ilham alarak Instagramla Cumartesi yapıverdim:D

    YanıtlaSil
  3. Canım Sergülcüm,duvarda iki saati yan yana görünce duygulandırdın beni.Tahmin edebiliyorum bu işin en zor tarafı şu hasretlik.

    YanıtlaSil
  4. tesadüfler için aynı şeyi düşünüyorum ben de,
    muhakkak bir nedeni var bizim tesadüf sandıklarımızın
    hayatımda çok başıma geldi
    buradaki fotoğrafladıkların da çok şirinler
    maşallah diyorum Allah muhabbetinizi artırsın

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden hoştu, resimlere bakaren seninle gibiydim sanki :) ara ara yazıyorum yorumları ama her zaman takibindeyim :)

    YanıtlaSil
  6. o kaşığa bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  7. ben de diyorum bu yazıda bir eksiklik var diye, Karamel'in yokluğu hissediliyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  8. Kitabı çok beğendim sanırım ben de alacağım.
    Ayrıca yalnız kahvaltı pek bir lezzetli gözüktü yada şu an ki aç olma halimden dolayı öyle görünüyor.

    İyi eğlenceler, takipteyim.

    YanıtlaSil
  9. Senin bu instagram ile pazartesi olayına bayılıyorum. Benim de pazartesilerim şenleniyor sayende. Yeni tavşanlar ve kedi pek cici güle güle kullan. Fotoğraflardaki takvim gerçekten çok hoş görünüyor. Benim de aynı senin gibi böyle değişik tip kutulara zaafım var tr'deyken daktilo şekilli olanından ben de gördüm ama almaya zaman olmadı. Telefonlusu da vardı aynı böyle.Kaşık için diyecek söz bulamıyorum süpper:)Saç boyasının kokusu burnuma geldi özlemişim ben de kuaför olaylarını:)burada boyamıyorum bekliyorum mecburen ben.zaten alıştım da:)Tesadüflere ben de inanmıyorum sanki her şey tesadüf gibi görünüp planlı ilerliyor hayatta ve o bize çaktırmadan bunu yapıyor adı da tesadüf oluyor:)hayat gizlice planlar yapıyor:)o kitabı pek merak ediyorum umarım bu sefer alıp okuyabilirim. Çok sevgiler sana:)

    YanıtlaSil
  10. Hiç kimse ile tesadüfen karşılamazsın....
    Tesadüf diye birşey yoktur....
    Hiç bir şey şans eseri olamaz.....
    Hayat,şansın ve tesadüfün ürünü değildir...
    KESİNLİKLEEE KATILIYORUMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoshi'nin saç boyama işini üstlenmesine bayıldım maşallah çok tatlısınız allah nazarlardan saklasın :D

      Sil
  11. hiçbişey tesadüf değildir, katılıyorum..
    sevgilerimle,
    Zeynep..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül