9 Nisan 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #46

 Android kullanıcısı arkadaşlar İnstagram'a hoşgeldiniz :)
 Bütün gün hiçbir şey yapmamaya,koltukta günü geçirmeye karar verdiğimde sehpanın üzerini böyle donattım.İhtiyacım olan her şey elimin altında olsun diye.
 Chloe benim 15-16 yaşım.Her yerde bulunmuyor bu sebeple internetten bulunca 2 adet aldım.Evet böylece almayacağım parfüm kuralımı gene deldim :)
 Yazılmayı bekleyen yazılardan biri de bu.Japonya'da 3 günlük Türk festivali yapıldı bir alışveriş merkezinde.Bu sebeple koşa koşa gidip sepetimizi Türk ürünleri ile doldurduk.

 Bu da gelecek bir yazı.Yoshi'nin izin gününde buharlı trene bindik :)
 Bu da tren sefamızdan bir an.
 Eve dönüş yolunda istasyonda bekleme anında çekmiştim.
 Sevgili oje delisinden bir paket çaldı kapımı.Kedili karta bayıldım.
 Son ebay alışverişim.
 Tünelden geçerken poz veren kameralarım :)
 Youtube da ipad de oyun oynayan kedileri bayılarak izlerdim.Ama ne yazık ki kızım sevmedi bu işi :)
Bazen bir fotoğrafa bakınca bir şarkı gelir aklıma.Bu fotoğrafın şarkısı 'Aşk incelik ister canım hoyrat olma' idi.

İşte böyle geçmiş benim haftam.

Umarım bu hafta daha da güzel geçer.
Özlemden kaynaklı moralim bozuk.
Dün gece twitterdan destek veren herkese çok teşekkür ederim.

Keyifli bir hafta diliyorum hepimiz için.

Daha fazla fotoğraf için buraya tık tık
İnstagram kullanıcı adım:serrose

6 yorum:

  1. seni çok seviyorum serrose bu fotoğraflarda çok sıcak ve samimi geliyor bana. bloga çok emek veriyorsun tüm emeklerinin karşılığını almanı ve mutlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. aman aman ne dolu bir post olmuş. bayıldım.
    masaya, buharlı trene , patilere

    YanıtlaSil
  3. Kameralarına bayıldım. Nerden aldın onları ebayde falan bulabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  4. buharlı treni de türk festivali yazısını da bekliyoruz =)

    YanıtlaSil
  5. Az da olsa özlem gidermişsindir Türk ürünleri sayesinde ^^
    Buharlı trene mi bindiniz, merakla bekliyorum postu o zaman :D
    Patilerini ısırdığımın karameli, sahibi daha güzel amaaa :) :*

    YanıtlaSil
  6. en cok fotograflarina bayiliyorum cok icten cok sicak:D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül