23 Ekim 2011 Pazar

Shizuoka Havaalanında Bir Gün


Bugün Shizuoka havaalanındaydık.Uzun süre önce verilmiş bir sözümdü bu.Ozawa bey benim için önemli biri onunla tanışma hikayemizi burada okuyabilirsiniz.Shizuoka havaalanı küçük ve fazla uçuş olmayan bir alan.Çin,Kore ve iç hatlar uçuşları var.
 Bizim bugün orada olma sebebimiz Kakegawa kalesinin tanıtımını yapmak ve broşürler dağıtmak idi.Ozawa bey benden ninja olmamı istedi hem de kırmızı rengi seçmiş benim için.Uçaktan inen Japon yolcular için hafif bir şok etkisi yaratmış oldum.Aaa yabancı ninja şeklinde :)
 Bu yakışıklılar 3 kardeşler en çok broşürü onlar dağıttı.Kimse kıyamadı onlara ee alayım madem şeklinde davrandılar.
Soldaki Kanetsugu Naoe adlı samurayın başlığı ve abisi en rütbelimiz İeyasu Tokugawa idi.Babaları ile fotoğrafta görünen kişi dönüşümlü olarak Kazutoyo Yamauchi adlı samurayın başlığını taktılar.
                     
 Bizim Japon balık ise rütbesiz samuray oldu.


Ve çocuk her yerde çocuk.Başlığında Ai yani sevgi yazıyor.Kanetsugu Naoe adlı samuray savaşma taraftarı değilmiş her şeyi konuşarak halledelim diye düşündüğü için başlığını böyle seçmiş

Sabah 9'dan 14'e kadar ayakta broşür dağıttık ve gene olan benim ayaklara oldu.

Keyifli,ilginç ve yorucu bir deneyim oldu bizim için.

Not:Kıyafetim hakkında haşema gibi şakası yapılmasın çünkü zaten yapıldı.

4 yorum:

  1. Çok eğlenceli görünüyor, hep sevmişimdir başka kılıklara bürünmeyi özellikle ninja süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eglenceli ve yorucuydu diyelim :) Tesekkurler

      Sil
  2. yabancı ninja:DD o sevimli küçükleride yirriiimmm...

    YanıtlaSil
  3. omoshiroi des ne...:) ufaklığa bayıldım

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül