9 Ekim 2011 Pazar

Pazar Fotoğrafı #25



Mutluluktan gözleri dolmak hatta ağlamak diye bir şey varmış.
Ben bunu Japonya'ya geldikten sonra tecrübe ettim.


Bu pazar çok ama çok güzel bir pazar olsun hepimiz için!!!

Bu fotoğraf benim evimden bir görünüş.En çok fotoğrafını çektiğim taraf sanırım.
Yeşiller,maviler,dağlar,yollar,evler ve bulutlar sanki söylenebilecek her şeyi özetler bir hali var.
Her birinin mesajı ayrı.Bana öğrettikleri şeyler var.O bulutların arkasında Fuji dağı var yakında göstermeye başlayacak kendini.
İşte o zaman benim için daha da güzel bir fotoğraf olacak.

Bu pazar çenem çok düştü :)
Hadi gittim ben!
Siz de güzel bir pazar gününün tadını çıkarın emi!


8 yorum:

  1. Burada binalardan iki metre ilerisini göremiyrsun.. orası ne güzelmiş öyle..

    YanıtlaSil
  2. İzmir'de yavaştan yağmurlar başladı. Pazar gününe az bir yağmur ile başladık. Hava kapalı ve her zaman ki gibi sessiz bir haftasonu oluyor. Ama tshiftler ile gezmeye devam. ^^

    YanıtlaSil
  3. İnsanın ömrünü uzatır orası ya :) ne güzel dümdüz her yer:)
    Bulutlarda bir fok balığı, pelikan yada leylek gördümm :))

    YanıtlaSil
  4. selammm:)) Bir haftadır gerıye dönerek blogunu okuyordum ve bitirdim.Gerçekten çok güzel bir blog .Her yazını iple çekiyor olucam.Sevgiler.
    Yolun düşerse beklerim:))
    http://bettyninalisveriscantasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Serrose evinin manzarasi ne kadar guzelmis. Evin onunun bu kadar acik olmasi cok guzel. Manzarada guzel olunca, insanin hic perdeleri kapamasi aklina gelmez gibi:)

    YanıtlaSil
  6. http://vimeo.com/19363459

    yui -nin türkiyede çk fazla hayranı var bu da türkçe bir klibi dinleyebilir misin? sen begenicek misin merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Harika bir görüntü harika bir fotograf canim insallah seninde pazarin güzel gecmistir

    YanıtlaSil
  8. Erdi Karadeniz
    Iste kucuk bir yerde yasamanin avantajlarindan olsa gerek :)

    rocker_tr
    Burda simdilik guzel gidiyor.Ama serin tsortleri kaldirali epey oldu

    Seda.
    Aaa dur hemen bakiyorum bulutlara :)

    betty
    Selam
    Hosgeldin bloguma :)
    Cok tesekkur ederim
    Sevgilerimle

    Lulu
    Ben de seviyorum :)Perde pek kullanmiyorum zaten.6. kat en yuksek bina biziz :)

    Risa
    dinledim
    Fazla begenmedim acikcasi,bir kac kez daha dinliyeyim :) bakalim ne olacak

    Nesliname
    Guzel gecti cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül