10 Ekim 2011 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #23

 Ara sıra Türkiye kitabını alır bakarım.Ve o zaman ağlarım :( öyle bir gündü.Siz de gezi kitaplarına bakıp ağlayanlardan mısınız diye sormuştum.
 Sabah olmak üzereydi Fuji dağı kendini gösteriyordu.
 Ah nerden bulaştım ben bu starbucks hastalığına :) Camın kenarına oturup kalabalığın içinde yalnız kalabilmek güzel.
 Uyumadan önce son doz çalışması :) Çıkış kitabı beni ürpertse de okumaya devam.
 Marjo manikürü ve subway :)
 Sonbahar ojelerini sıra ile kullanmaya devam :)
 Matsuriden bir görüntü
Kızım ve tırnaklarım çalışması :)

Herkese çok güzel bir hafya diliyorum.Bugün instagram ile pazartesiyi soranlara bin teşekkür ve öpücük :)

10 yorum:

  1. Ya böle tırnaklarımı renkli yapasım var ama geldiğim 41 yılda ciladan öteye gecemedi bu bünye.

    Öperim.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel.
    Üzme kendini oralarda.

    YanıtlaSil
  3. güneşin doğuşunu izleyebilecek özgürlükte yaşamak... resimlere bakarken bir an senin ne kadar özgür yaşadığını fark ettim, bu özgürlüğün hiç bozulmasın...

    YanıtlaSil
  4. yaaa ağlama ama bak ben de ağlıycam şimdi :/

    YanıtlaSil
  5. O kadar çok istiyorum ki yabancı bir şehirde; defterlerim, kalemlerim,kitabım ve kahvem olsun. Bir yerden kalabalığı izleyeyim, tek oliyim..

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. instagram ile pazartesiye bayılıyorumm.fotoğraflar cok hoss.
    ahh o starbucks ınsan bulasınca bırakamıyor:))

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel canım, pazartesi fotolarını büyük bir merakla hep bekliyorum ;))

    YanıtlaSil
  8. Butik Merve
    tesekkurler

    Tanyasum
    aaa dene bir kere senden beklenir aslinda renk renk tirnaklar :)
    Optum ben de

    Elif Ayvaz
    Yok uzmuyorum ama arada olur iste ;)

    plndrkn
    ayy senin yorumun beni dusundurdu.Evet evet sukrediyorum cok tesekkur ederim

    battadol
    yaaa sen anlarsin halden ara sira oluyor boyle

    Lolikokory
    Olur belki bir gun ;) cok isteyelim olsun

    betty
    cok tesekkur ederim :) ben de seviyorum yazmayi :)evet fena bulastim

    j.d.
    tesekkur ederim :) iyi geliyor bunlari duymak

    YanıtlaSil
  9. En güzel fotoğraf kızınızınki olmuş. Gıdısı tam öpmelik :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül