15 Ekim 2011 Cumartesi

Anlamlı Hediye

Bu seneki doğum günü hediyelerimden biri bardak yapımı kursuydu.Çok uzun zamandır imrenirdim ve bu hayalim doğum günümde gerçek oldu.
 Yalnız başıma yapmak olmazdı japon balığım ile birlikte sıvadık kolları :)
 Çok tatlı bir hocayla çalıştık.Bizim fotoğraflarımızı çekti epey espriliydi.
 Hoca bizi yalnız bırakınca ben de Yoshi'yi çektim.
 Kurs alanı düzenli ve ferah bir yerdi.Bir daha ki sefere makinede bardak yapımına gitmek istiyoruz.Bardağı yaparken video da çektik :) Epey eğlendik anlayacağınız.
 İşinizi bitirince masa temizliği de size ait.Ben doğum günü çocuğu olduğum için o iş Balığa kaldı :)
 Sabunlukları görünce bayıldım.Kesinlikle bir daha gitmeme sebepler :)
 Yakından bakın :)Bizim bardaklarımız bitince bize 2 aylık bir süre verdiler.İlaçlanması,fırınlanması en fazla 2 ay sürer dediler.Bugün en paspal halimle evde otururken kapı çaldı.Kargo gelmiş hem de benim adıma.Yoshi sürpriz hediye aldı sandım.
 Paketi açınca ne göreyim bizim bardaklar gelmiş :) Yoshi kendisine bira bardağı yaptı ben bitki çayı bardağı :)Japonlar birayı bol köpüklü seviyorlar bu bardaklar güzelce köpürtüyormuş :)
Yeşil olan benim mavi olan Yoshi'nin.

Hayatımda aldığım en anlamlı hediyelerden biri benim için.Hem kendi el emeğim,hem evimde kullanabileceğim hem de doğum günü tarihimin olduğu bir hediye :)

Nasıl beğendiniz mi?

22 yorum:

  1. çok güzelmiş.. çok beğendim.. :) ben de gitmek isterdim valla böyle bir kursa.. :) ne eğlenceli olurdu.. :)

    yalnız dikkat ettim Yoshi eniştenin eli daha bir yatkın bu işlere.. :)))

    güle güle kullanın.. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa çok güzelmiş :) Güle güle kullan Serrose'cim, emeğine sağlık :) Yalnız bu etkinliğe bayıldım, keşke üniversitede aldığım seçmeli seramik yapma dersini bırakmasaydım dedim :)

    YanıtlaSil
  3. E super olmus bunlar :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuşlar, ellerinize sağlık :)
    Yoshi'ninkinin rengi ne güzelmiş, gözüm kaldı :D

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar :) bayıldım.. Bizim burada da varmış bir çömlek kursu, Cemik azcık büyüsün gidicem.. Sabunluk yaparım :)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir hediye buu, bahsetmiştinn bir ara oradan da hatırladımmm :) kendi emeğinle yaptığın bir doğum günü hediyesi, düşünceli balığınnn :)
    Acayip şekersiniz ablacım ya, birbirini bu kadar tamamlayan bir çift daha görmedimmm.
    Ömür boyu böyle olunn !

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuşlar,güle güle kullanın!Bizim Kapadokya'daki gibi orada da var demek ki böyle işler!

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş ikinizinde ellerine sağlık. çok beğendim doğrusu ne güzel ya allah mutluluğunuzu bozmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Yoshi'nin bardağında balıklar var çok seker :) güle güle kullanın canım, gercekten anlamlı bir hediye...

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuşlar :)
    Yoshi'nin bardağının üzerindekilerde japon balıkları sanırım :)
    Çok güzel bir hediye gerçekten :)

    YanıtlaSil
  11. Sonunda geldiler ha! Bekliyordum ne zamandır. Ne güzel olmuşlar öyle. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  12. had safhada düşünceli, incelikli, yaratıcı kısaca harika bir hediye olmuş bu:) mutlu mutlu bardaklarınızla karşılıklı çayınızı, biranızı için inşallah canım:)

    YanıtlaSil
  13. :) ne şirinsiniz. Kursta gerçekten çok güzelmiş bende gitmek isterdim.
    http://madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Nazar boncuğuda koysaydınız ya. Birinin gözü kalabilir kırılabilir dikkat :))

    YanıtlaSil
  15. öncelikle hoş bir hediye fikiri..böyle paylaşımda bulunmakta evlilikte en sevdiğim şey..ben çok beğendim fotoğraflarıda,bardaklarınızıda..sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. emek verilen herşey çok değerlidir,bu fincanlar yani bardaklarda öyle ..
    yıllar sonra bakıp hep mutlulukla o günü anımsayıp gülümsemeniz dileğiyle,sevgiler

    YanıtlaSil
  17. çok hoş ya, bende tam şu yeşil olan tam yeşil çay bardağı olmuş demiştim ki bitki çayı bardağı'nı okudum :) güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  18. bayildimmm.sizin gibi,cok ozel ve cok guzel.gule gule kullanin..daha guzel bir dg hediyesi olamazdi bencede.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,ben bir seramikçiyim.Bir atölyem var,ve bu fotoğraflara bakınca merakım çokça kabardı.Japonyada bir seramik atölyesi nasıl olur ,nasıl işler çok merak ettim.Fotoğrafları dikkatli dikkatli inceledim.Oldukça da büyük bir atölyeymiş ne güzel.Demek ki Japonyada seramikçi olmak,bizim ülkemizdeki gibi zor değil,böyle büyük bir yeri seramik yaparak döndürebilmek zordur çünkü,ne kadar imrendim onlara anlatamam.Tabii kendi adıma da hüzünlendim.Ben atölyeme öğrenci bulmak için 40 takla atıyorum,insanlar seramiğe, tam tanımadıkları için pis ve iğrenç bir şey muamelesi yapıyorlar.Size teşekkür de etmeliyim,bakın paylaştığınız bu güzel anılar ülkemizdeki insanları da meraklandırdı,çok kişi keşke ben de gitsem demiş.İleride bende mesleğimi yaparak geçinebilmeyi ve böylesi ferah büyük bir atölyeyi döndürebilmeyi diliyorum.Şimdilik benim için vazgeçmeden sabırla çalışma yolları görünüyor.Sevgilerimle.Cansu..

    YanıtlaSil
  20. Merhaba sergül hnm doğum günün kutlu olsun nice seneler sergül hnm sizden bir ricam olacak lütfennnnnn videoları hızlandırılmış yapmayın zaten izlemekten sıkılan aralıklı geçerek izler ben keyifle izliyorum ve çabuk bitmesini istemiyorum eski videolarınızıda izliyorum fırsat buldukça bazılarını hızlı sarmışsınız :( üzüldüm inş bundan sonraki videolar uzun uzunnn olur :) sevgiler

    YanıtlaSil
  21. mutlu ve uzun bır omur dılıyorum keyıfle merakla ızlıyorum paylasımlarınızı ...sevgıler ...

    YanıtlaSil
  22. mutlu yaslar dılıyrum kıbrıstan sevgıler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül