23 Ekim 2011 Pazar

Burada Bir Yanlışlık Var!




O kadar güzel özetlemişler ki!


4 yorum:

  1. Serrose'cum,
    Dersaadet'in sayfasından geldim. ilk dışarı çıkışımda sözünü ettiği kitabı alacağım, sana bildiririm bulduğumda adres yollarsın, ben de sana kitabı yollarım tamam mı:))

    YanıtlaSil
  2. çok hem de çok güzel özetlemişler, teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  3. TV8 e geçtiği için biraz olsun daha rahat konuşmaya ve tepkisini daha rahat koymaya başladı. ^^

    YanıtlaSil
  4. Leylak Dali
    Ay ablacim cok mahcup oldum simdi.
    Ne demeliyim bilemedim.Yormayayim seni ben.

    Cocukla Cocuk
    ben tesekkur ederim.Ben de cok begendim.

    rocker_tr
    belki de gecme sebeplerinden biridir bu da.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül