12 Ekim 2011 Çarşamba

Acaba Nedir Nedir?

 Acaba bu nedir nedir?
|
|
|
|
|
|
|


Bu küçük şirin şeylerin kurşun kalemlerle bir alakası var :)

Ta daaaa kurşun kalem kapağı :) Ben kitap okurken illa ki elimde kurşun kalem olmalı.Her daim kalem kutu taşımıyorum yanımda.Bazen çantaya bir kalem atmam gerekiyor.Ama o kalem ya elime batıyor,ya cüzdanımı çiziyor ya da telefonlarıma zarar veriyordu.
Artık böyle bir sorunum yok.Hem çok şirinler hem de çok kullanışlı :)
Aslında çocuklar için üretilmiş olanlarından aldım.Kırmızı başlıklı kız çizimli.
Siz ne düşünüyorsunuz?

16 yorum:

  1. Sergülcüm benim kitapları bir görsen, kitapçıdan alınıp, okunmadan kitaplığa dizilmişler sanırsın. Bizim Zuz ruhsuz olduğumu söylüyor hehe...Ay bi özeniyorum şöyle çize çize ousam , yanlarına notlar alsam diye... Elimde kalem öyle bakıyorum.
    Kırmızı başlıklı kız süper...

    YanıtlaSil
  2. aynısından istediğimi düşünüyorum.japon pazarında var mı?

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyor, kızım görmesin hemen ister:):)

    YanıtlaSil
  4. süper bir fikir bence güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlıı ve kullanışlı bir aparat bence. İyi düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş.. Gerçekten de lazım oluyor.. Ben başka tükenmez kalemlerin kapaklarını takıyorum kurşun kalemlere :) napalım yokluk..

    YanıtlaSil
  7. Hahaha süpermiş ya bunlarda TR'de yok mudur acaba ?Bi sürü almam gerekecek kurşun kalem hastalığı olduğu için bende..

    Güle güle kullan çok şekerler..

    YanıtlaSil
  8. ay çokk şekerlerrr :) ben de kurşun kalemi çok kullanan biriyim, resim kalemi olarak ve uçlarının kırılıp durmasından sıkıldım şahsen çok iyi bir şeymiş buu :))

    YanıtlaSil
  9. çok şirinler! bayıldım.. :)) evet böyle birşey gerekli hakikaten.. benim çantam sırf bu yüzden kalem lekeleriyle dolu.. burada bulursam alayım ben de.. aynen böyle şipşirin birşey istiyorum.. :))

    YanıtlaSil
  10. Mükemmel bir şey bu, bayıldım *_*

    YanıtlaSil
  11. Lale ablacim
    Ben bayila bayila cizenlerdenim.Cunku bir sure sonra canim o kitabi cekince elime alip soyle goz atabiliyorum.tesekkur ederim

    kara kitap
    Suanda yok ama olacak :)

    Mutemadiyen
    :) ama kim istemez ki :)

    ssdesignbutik
    tesekkur ederim.

    Leyli
    evet cok kullanisli ;)

    Elfony
    ben getirecegim ;) haberin olsun :) super fikir ama uyguladigin ;)

    Kizkardes Derya
    Bilmiyorum var midir.
    Tesekkur ederim.

    Charcoaloddity
    :) degil mi cok tatlilar :)
    a evet bir de o sorun var :)

    sizo-mizo
    evet leke yapiyorlar canta ici gene neyse de ben cuzdani boyamasina sinir oluyorum.

    Mavi siyah
    tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  12. hahaha :) pastel boya sandım bir an.

    YanıtlaSil
  13. Aayy bayıldım, ilk başta silgi falan mı demiştim..ama cidden çok iyi fikirmiş:D

    YanıtlaSil
  14. Japonlar farklı düşünüyor herşeyi. Bizim şirkette halis muhlis gerçek bir Japon kız çalışıyor, bir Türkle evli, yıllardır burada yaşıyormuş. Kedili şemsiyesiyle filan işte bambaşka, dünya şirini bir yaratık:))

    YanıtlaSil
  15. Renkleri çok hoş birde çok mantıklı kalemkutunun içerisini bazen o kurşun kalemler çizebiliyor onu önlemek içinde kullaanılabilir:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül