11 Ekim 2011 Salı

Gökyüzüne Bak

 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10


Uzun zamandır bulut fotoğrafı eklememişim.Dosyaya bakınca seçemeyince hepsini bir eklemeye karar verdim.Bloğun devamlı okuyucuları bulutları,bulut fotoğraflarını çok sevdiğimi,bulutlardan fal tuttuğumu ve onları bir şeylere benzetme oyunu oynadığımı bilirler.
Şimdi sizin için numaralandırdım.En sevdiğiniz gökyüzü hangisi ya da neler göreceksiniz bakalım :)

Ben Eros(aşk meleği),domuzcuk ve ördek gördüm :) Sizden neler gelecek çok merak ediyorum.

Gökyüzüne bakmayı unutmayın :)Hiç olmazsa benim için bakın yahu 

21 yorum:

  1. bakıyorrr.bakıyorum hiç bısıye benzetemıyorum serrosem:)




    Nurcan

    YanıtlaSil
  2. En son fotoda bariz ördek gördüm :)

    YanıtlaSil
  3. Ordek son fotografta, degil mi :)

    En cok son ikiyi begendim ben :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim daha 2 gün evvel bulutlarla ilgili bir yazı yazayım diye düşünüyordum, görselini de senden isteme kararı almıştım. yazıyı daha toparlayamadım ama yazdım mı, senden isterim bir pufidik ;)

    bu arada benim favorilerim 6 ve 7... güneşin taze battığı veya çıktığı anları çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  5. 5 numara çok hoş, sanırım 2 numarada oturan Eros'u gördüm ben de:)

    YanıtlaSil
  6. 1 numarada küçük bir akvaryum balığını yutmak için hamle yapmış büyük bir balık görüyorum .. :)

    YanıtlaSil
  7. ben gökyüzüne bakınca ürperiyorum bir şey görebildiğim yok :(
    KOCAMAN GÖK KUBBEYİ BAŞIMIZda YIKILMADAN TUTAN ONU ORAYA YERLEŞTİREN MASMAVİ BİR RENGİ SEÇEN Allahı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ben de bayılırım bulutlara, pamuk pamuk olanlarına sarılma isteği oluşur içimde hep :) bu arada headerına bayılıyorum, şahane Serrosecum.

    1. fotoğrafta çok tatlı bir tavşan var, zıplamış tam :)

    2.de Herakles'i gördüm.

    domuzcuk 9'da, ördek de 10'da değil mi?

    YanıtlaSil
  9. 1 numaraya bayıldım köpük köpük duruyor :)
    Aradan bakan bir kurt gördümm :)

    YanıtlaSil
  10. 5 - 7 ve 10 u beğendim bende :)

    YanıtlaSil
  11. Benim en sevdiğim gökyüzü 6 oldu, sanki böyle yoğun bir günün ardından eve gelir de ellerinde çayın balkondan/pencereden dışarıya bakar gibi, orada bir sürü insanın olduğunu ve yalnız olmadığını bilerek bakmak gibi.. Biraz fazla mı romantik oldu bilmiyorum ama :) ben daha çok o saatlerdeki gökyüzüne bakarım ve her seferinde içimi bir huzur kaplar ve evde olduğumu -evde olmasam da- hissettirir o gökyüzü :)
    Ama maalesef bir şey çağrıştırmadı bulutlar :( belki uzun uzun baksam çıkar ama zorlamak istemedim :(

    YanıtlaSil
  12. 5-6-9-10 hepsi çok güzel :)
    9 daki kocaman burunlu keçi sakallı adamı gördün mü?:) kaşı gözü çok net görünüyor :D

    YanıtlaSil
  13. 5,6,7 üçünü birden sevdim. Bayılırım gökyüzünün o rengine. Neye benzettin dersen, hiç bir şeye benzetemedim. :)

    YanıtlaSil
  14. 5. fotoğrafa bayıldım.O renkler sanki elle çizilmiş gibi! İzninle bilgisayarıma kaydetmek istiyorum :)
    Son fotoğraftaki ördeği ben de gördüüm :D
    Sanırım Eros da 2.fotoğrafta :)

    YanıtlaSil
  15. Nurcan
    hahaha :)
    baktigin icin tesekkurler

    Leyli
    evet ben de goruyorum onu :)

    Berre
    Evet son fotografta belli degil mi :)
    Sonuncu fotograf benim de favorim ;)

    plndrkn
    aaa yaziyi bekliyorum.Diledigin gorseli alabilirsin cok memnum olurum ;)
    6 ve 7 dogma anlariydi ;)

    Eren
    evet evet Eros 2 de :) koltukta otururken gormustum cok etkiledi beni hemen kaptim kamerayi gormene cok sevindim :)

    Buhra
    Var ya sen soyledikten sonra gordum :) cok tesekkur ederim :)

    Nabrut
    Urperecek bir sey olmadigini dusunuyorum.Bunlari gormene izin veren Allah`a sukretmelisin.Onun yarattigi guzelliklerin tadini cikar ;)

    Pinky
    COk tesekkur ederim.Header benim dogum gunumde azicik gorulen gokkusagi benim dogum gunu hediyem ;)
    1-goremedim ben yaa
    2-Ben Eros`u gormustum sen Herakles dedin :)
    evet evet 9-10 dogru bilmissin ;)

    YanıtlaSil
  16. Charcoaloddity
    ben goremedim kurdu :(

    Erdi Karadeniz
    10 benim de favorim ;)

    Tusuchan
    Yok bayildim yorumuna yasadim sanki o ani ;)
    O fotograf sabaha karsi cekilmisti :) ama aksamustu hissi de veriyor.
    Zorlamana gerek yok yorum yetti ;)

    biyasimadahagirdim
    hemen 9 a gidiyorum
    Ay valla goremedim ve cok merak ettim :)

    melek
    tesekkur ederim :)

    old but gold
    tabii ki benden bir hatira olarak kabul et :) cok tesekkur ederim haber verdigin icin.
    evet evet ordek ve Eros dogru ;)

    YanıtlaSil
  17. :)) dur hemen paintte çizip mail atayım :D
    burnu fazlaca büyük ama gözü gerçek gibi , ya da bana öyle görünüyo :)))

    YanıtlaSil
  18. bekliyorum bak :)

    meraktayim cok :)

    YanıtlaSil
  19. gönderdim:) çizince çok çirkin bi adam oldu :D

    YanıtlaSil
  20. 5, 6 ve 7. fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  21. 2de çok tatlı bir balık, 3te fil ve son resimde ördek gördüm. En çok da 10.fotoğraftaki bulutları sevdim. Hızlandırılmış videolarda akar ya hizla öyleymiş gibi duruyor.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül