31 Ekim 2011 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #25

 Apartmanın girişinde karşılaştım bu güzelle.
 Biz sık sık mola veririz kendimize Yoshi ile.O da ben de mutfağa girmek istemeyiz.Böyle durumlarda market sushisi fena bir tercih değil bizim için.
 Okuduğum,bitirdiğim kitaplarım var.Bu yüzden İskender'e başladım.Bakalım nasılmış...
 Sonunda ben de çatladım.Zevkli bir şeymiş yahu :)
 Benim kızım büyüdü.2 yaşına geldi artık şımarık :)
 
 Canım kek yemek istedi.Bir baktım dolapta süt yok.Hemen twitterdan sordum sütsüz kek tarifi bilen var mı diye.Bir kaç tarif geldi.Ben Leylak Dalı'nın tarifi ile başladım.

 Ben bayıldım süper oldu.Mmm bitti bile gene mi yapsam :) yeni kupam nasıl?


 Bu ara ellerim kuruyor,bol bol krem sürüyorum :)
Bu da bu sabah çektiğim bir fotoğraf.Ben uykumun en tatlı yerindeyken ağlayıp beni uyandırdı.Kalkıp bilgisayar başına geldim.Bir baktım ki hatun uyuyor.Delirtecek bu kız beni :)

Güzel bir hafta olsun herkes için!

4 yorum:

  1. Markette sushi mi? MMMmmm ne pratik ve lezzetli bir fikir.

    YanıtlaSil
  2. Markette sushi mi? MMMmmm ne pratik ve lezzetli bir fikir.

    YanıtlaSil
  3. Madam B Fashion
    Evet :) market sushisi

    Mercan
    tesekkurler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül